Eindelijk durf ik wat foto's te plaatsen.
De foto's zijn genomen in een zeer klein cafe afgelopen zaterdag. We hadden 5 meter truss meegenomen. Maar helaas konden we dan niet zo hoog takelen. Dus we hebben gekozen voor 2.5 meter zodat we de gasten nog konden zien. De 4bar met parren hebben we ook maar in de aanhanger laten staan want anders zagen we nog niets.
Wat hadden we gebruikt:
Gear Sound:
-Behringer FX2442
-Wharfedale/peavey geluidsset (speakers-versterkers-monitor)
-2* shure PG58
-Presonus CL44
-Eq-crossover
-Numark Axis4
Gear Light:
-4* JBsystems winner
-2.5 m truss - 2* windup
Er staan ook nog wat foto's hieronder die in de showroom zijn genomen toen ik de complete lichtset had opgebouwd. Ook staat het geluid erbij opgebouwd. Maar zie je niet echt duidelijke foto's van.

En in de 'showroom'

__________________________________________________ _________
Graag reacties
(vragen mag ook)
De foto's zijn genomen in een zeer klein cafe afgelopen zaterdag. We hadden 5 meter truss meegenomen. Maar helaas konden we dan niet zo hoog takelen. Dus we hebben gekozen voor 2.5 meter zodat we de gasten nog konden zien. De 4bar met parren hebben we ook maar in de aanhanger laten staan want anders zagen we nog niets.
Wat hadden we gebruikt:
Gear Sound:
-Behringer FX2442
-Wharfedale/peavey geluidsset (speakers-versterkers-monitor)
-2* shure PG58
-Presonus CL44
-Eq-crossover
-Numark Axis4
Gear Light:
-4* JBsystems winner
-2.5 m truss - 2* windup
Er staan ook nog wat foto's hieronder die in de showroom zijn genomen toen ik de complete lichtset had opgebouwd. Ook staat het geluid erbij opgebouwd. Maar zie je niet echt duidelijke foto's van.

En in de 'showroom'
__________________________________________________ _________
Graag reacties

Comment