Foto's van nieuwe lichtshow

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djsunnyday
    • Nov 2005
    • 112

Foto's van nieuwe lichtshow

Eindelijk durf ik wat foto's te plaatsen.

De foto's zijn genomen in een zeer klein cafe afgelopen zaterdag. We hadden 5 meter truss meegenomen. Maar helaas konden we dan niet zo hoog takelen. Dus we hebben gekozen voor 2.5 meter zodat we de gasten nog konden zien. De 4bar met parren hebben we ook maar in de aanhanger laten staan want anders zagen we nog niets.

Wat hadden we gebruikt:

Gear Sound:

-Behringer FX2442
    -Wharfedale/peavey geluidsset (speakers-versterkers-monitor)
    -2* shure PG58
    -Presonus CL44
    -Eq-crossover
    -Numark Axis4

Gear Light:
    -4* JBsystems winner
    -2.5 m truss - 2* windup

Er staan ook nog wat foto's hieronder die in de showroom zijn genomen toen ik de complete lichtset had opgebouwd. Ook staat het geluid erbij opgebouwd. Maar zie je niet echt duidelijke foto's van.

En in de 'showroom'

__________________________________________________ _________

Graag reacties (vragen mag ook)
    Last edited by djsunnyday; 04-03-08, 20:22.
    Zonde van de Zendtijd.
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Leuk spul, vooral die 4 JB Systems scanners kosten geen drol, en doen het goed!

Wat voor specificaties heeft je geluid?

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Alleen jammer dat je het NOODUITGANG bordje onzichtbaar maakt

zit als ik het goed zie ook nog een sticker opgeplakt!

groet john
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Flash experience
        • Nov 2007
        • 32

Ziet er heel leuk uit, winner scans heel budget vriendelijk en goed genoeg voor dit soort toepassingen. Misschien in de toekomst nog een setje parren bij?
        Voor de rest leuke set, mooi afgewerkt

Keep up the good work

Comment

• djsunnyday
          • Nov 2005
          • 112

Originally posted by Flash experience
          Ziet er heel leuk uit, winner scans heel budget vriendelijk en goed genoeg voor dit soort toepassingen. Misschien in de toekomst nog een setje parren bij?
          Voor de rest leuke set, mooi afgewerkt

Keep up the good work
          Al vele leuke reacties.. Zoals u kon lezen. Stonden er nog tbar's met parren (staat idd in enkelvoud) in de aanhangwagen.

Het afgedekte nooduitgangbordje hangt daar omdat de nooduitgang verplaatst is. En het bordje nog niet verwijderd was. Ze hebben er trouwens een stikker niet rokers opgeplakt. Dus het dient nu als verwijzing naar een nietrokers ruimte
          Zonde van de Zendtijd.

Comment

• Roel K
            • Feb 2008
            • 55

Nice

Zit er een leuk setje uit. Over die Jb's heb ik tot nu toe alleen maar goede commentaar over gehoord. Ook je disomeubel zit er heel goed uit. Maar ik zie aan je truss nog andere dingen hangen die je niet vermeld hebt een stroboscoop,.. ik kan het niet helemaal duidelijk zien

Ziet er heel goed uit

Comment

• djsunnyday
              • Nov 2005
              • 112

Originally posted by Roel K
              Zit er een leuk setje uit. Over die Jb's heb ik tot nu toe alleen maar goede commentaar over gehoord. Ook je disomeubel zit er heel goed uit. Maar ik zie aan je truss nog andere dingen hangen die je niet vermeld hebt een stroboscoop,.. ik kan het niet helemaal duidelijk zien

Ziet er heel goed uit
              Dat zijn inderdaad niet de foto's van het feest. Aan de truss hangen daar:

4 winners
              1 laser
              1 stroboscoop
              1 Tbar met parren

Het meubel is zelf gemaakt van aluminium hoekprofielen in een frame. Daarin zit grijs gecoat flightcase hout.
              Zonde van de Zendtijd.

Comment

• Bastisito
                • Sep 2004
                • 185

Originally posted by Whitefarmer
                Alleen jammer dat je het NOODUITGANG bordje onzichtbaar maakt

zit als ik het goed zie ook nog een sticker opgeplakt!

groet john
                In zo'n geval zie ik liever dat de hele vluchtwegsignalering (nooduitgangbordje) minder zichtbaar is dan goed zichtbaar. Dit omdat de nooduitgang duidelijk geblokkeerd is, en je moet er niet aan denken dat in een noodsituatie de hele toko over jouw discobar naar buiten wil omdat ze daar een bordje zien.

Vooropgesteld dat er een alternatieve nooduitgang is gecreƫerd (en ook aangegeven) omdat de huidige geblokkeerd is!
                Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• djsunnyday
                  • Nov 2005
                  • 112

Originally posted by Bastisito
                  In zo'n geval zie ik liever dat de hele vluchtwegsignalering (nooduitgangbordje) minder zichtbaar is dan goed zichtbaar. Dit omdat de nooduitgang duidelijk geblokkeerd is, en je moet er niet aan denken dat in een noodsituatie de hele toko over jouw discobar naar buiten wil omdat ze daar een bordje zien.

Vooropgesteld dat er een alternatieve nooduitgang is gecreƫerd (en ook aangegeven) omdat de huidige geblokkeerd is!
                  Mag ik hopen dat we nu weer ontopic gaan.

(voor de rest kan u een PM sturen. Om in contact te komen met de cafe eigenaar,,)
                  Zonde van de Zendtijd.

Comment

Working...