Nieuwe draaitafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

ok kan niet anders zeggen dat het er keurig uit ziet

maar...ik zie dat je harde kunstof wielen gebruikt??
    ik heb die is onder een hondje gehad en maakte daar in somige zaaltjes wel dikke krassen mee op de vloer

hebben jullie daar geen last van....schaamde me altijd dood met het opruimen...vandaar voor mij toch blauwe guitel's sindsdien....

Comment

• timleurink
      • Mar 2005
      • 121

Hier zijn ze dan, de fotos van onze nieuwe meubels.

helaas is een foto van een verlichte tafel moeilijk te maken.

Groeten Tim

Comment

• Timothy
        • Aug 2005
        • 175

Heel mooi!! Echt mooi!

Volgens mij loodzwaar indien je alleen bent of je het enkele (laat staan verschillende) tredes omhoog moet, maar indien niet lijkt dit mij een droom!

Knap werk!
        Last edited by Timothy; 28-12-06, 21:49.

Comment

• Dj-Sjors

Mooi,

Tenminste een keer weer een orginele tafel.

Geen dj(flightcase)booth.

Comment

• Timothy
            • Aug 2005
            • 175

Heb je ook foto's van de achterkant? Mixer en dergelijke in beeld? :-)

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

Nette meubels mannen!

Comment

• splash-drive-in-shows
                • Dec 2006
                • 7

het resultaat mag er zeker wezen! ik denk dat dit cker een voorbeeld is voor anderen !

Comment

• timleurink
                  • Mar 2005
                  • 121

thx voor jullie reacties, ik zal proberen dit weekend fotos van de andere kant van de tafel online te zetten.

Groeten Tim

Comment

• Dj Joeri
                    • Jan 2007
                    • 1

Het ziet er zeer orgineel en netjes uit! Mijn complimenten

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Netjes, klein puntje van kritiek, jammer dat de "frontplaat" van helder plexiglas is gemaakt, op zicht ziet het er netjes uit, maar je kijkt in de achterkant van de tafels (mixer en lichttafel) vindt dit wat jammer omdat het er toch nog wat rommelig uitziet bij zo'n mooie desk. Maar dat is mischien persoonlijk.

Wat ik verder nog wil opmerken is het vervoer, het lijkt me wel een nadeel dat je niet kan doorstapelen op deze jongens en dat alle knopjes ed, wel erg open en bloot bereikbaar zijn waardoor er kans bestaat op beschadiging bij vervoer. heb je daar wat op bedacht?
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• timleurink
                        • Mar 2005
                        • 121

De tafels worden ten eerste voorzien van waterdichte dikke hoezen, waardoor het frame minder snel zal beschadigen en de apparatuur beschermt is tegen water.
                        Stapelen komt bij ons niet voor, we doen het transport d.m.v. een vrachtwagen.

Misschien is het inderdaad een idee om geen transparant plexiglas te gebruiken in eerste instantie is ons idee om alles netjes weg te werken en daardoor de apparatuur te showen.

Groeten Tim

Comment

• decibelshow
                          • Nov 2006
                          • 27

ik wou dat wij zon meubel hadden t ziet er echt heel professioneel uit! leuk bedacht ook, die ''inham'' in de voorkant.

Comment

• Dj-Sjors

Als ik jullie was had ik het plexiglas er wel ingelaten ziet er mooi uit, maakt het net "af", alleen dan misschien in de kleur die jullie ook op de bouwtekening hebben gezet (die in sketchup) dit is een mooie kleur en deze zijn ook wel te krijgen.

Comment

• djproffi

t ziet er echt gelikt uit! mijn complimenten.

en over dat doorschijnende plexiglas..ik vind t wel wat hebben eigenlijk.

Het project is echt goed uitgedacht en uitgevoerd, en ik kan me voorstellen dat jullie heel erg tevreden zijn

Comment

• timleurink
                                • Mar 2005
                                • 121

Hierbij wil ik de nieuwe hoezen showen voor over de draaitafels heen.
                                De hoezen zijn van een sterk water afstotend materiaal gemaakt en zijn van binnen gevoerd ter bescherming.

Comment

Working...