Kinderfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamm
    • Mar 2006
    • 41

DJC gevalletje GEEN top kwaliteit maar wel voldoende. Niet echt on the-road maar ik doe ik geen bandjes schuiven etc..
    Drive-in show is net zo goed on the road, maar echt 'on the road' (lees in en uit de wagen pakken zoals je bij DHL ziet en al die narigheid) is wanneer jij jou materiaal uit handen geeft aan bijvoorbeeld collega's, die vervolgens haast hebben en vergeten dat dat jou zuur verdiende materiaal is.

Zolang je alles zelf doet hoef je je geen zorgen te maken of die case het overleeft.
    't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

• boris_deckers
      • Aug 2006
      • 58

Doe alles zelf, en dan heb ik zo mijn personal Sjouwer (me pa ) die al last krijgt van zijn rug

Comment

• Dj-Sjors

steekwagentje misschien een idee.

Comment

• BWSL
          • Jul 2006
          • 28

Met bovenstaande ideeën ben ik het ook eens, maar misschien een grotere DJmixer? Ligt misschien aan persoonlijke behoefte maar ik zie het liefst een 3-bands equaliser per kanaal met Kill functie enzovoorts. Vind ik zelf altijd prettiger mixen. Die heb je al van bijvoorbeeld Behringer rond de €100,- Nu zegt men wel dat Behringer niet geweldig is in djmixers, maar bij ons op school draait op grote feesten een dj met een Behringer Dx626 op een geluidsinstallatie van 2* 10000 watt (van Ampco Pro Rent!) en dat klinkt dan nog altijd netjes.
          Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• DJ nn
            • Jun 2006
            • 489

Originally posted by BWSL
            Met bovenstaande ideeën ben ik het ook eens, maar misschien een grotere DJmixer? Ligt misschien aan persoonlijke behoefte maar ik zie het liefst een 3-bands equaliser per kanaal met Kill functie enzovoorts. Vind ik zelf altijd prettiger mixen. Die heb je al van bijvoorbeeld Behringer rond de €100,- Nu zegt men wel dat Behringer niet geweldig is in djmixers, maar bij ons op school draait op grote feesten een dj met een Behringer Dx626 op een geluidsinstallatie van 2* 10000 watt (van Ampco Pro Rent!) en dat klinkt dan nog altijd netjes.
            lekker klinken en lekker draaien is ook nog een veschil hé
            maar het is toch niet te ontkennen dan een pioneer/dateq/rodec/...
            beter is dan behringer of andere budgetmerken (al is behringer een tussengevallentje)

(je hebt trouwens leuk onderschrift)

grtzz DJ nn
            ... the sound of silence...

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Originally posted by boris_deckers
              Doe alles zelf, en dan heb ik zo mijn personal Sjouwer (me pa ) die al last krijgt van zijn rug
              Vooral blijven lachen erom, nu het nog kan.
              Mijn vader is ook door blijven gaan, inmiddels staat er een afspraak in Duitsland om operatief iets te laten doen aan zijn hernia.

Back on-topic?

Comment

• BWSL
                • Jul 2006
                • 28

Originally posted by DJ nn
                lekker klinken en lekker draaien is ook nog een veschil hé
                maar het is toch niet te ontkennen dan een pioneer/dateq/rodec/...
                beter is dan behringer of andere budgetmerken (al is behringer een tussengevallentje)

(je hebt trouwens leuk onderschrift)

grtzz DJ nn
                Da's waar, maar als je niet veel geld hebt, vind ik Behringer nog altijd een geweldige oplossing.
                Dank je voor het onderschrift compliment (zelf bedacht!!)
                Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• boris_deckers
                  • Aug 2006
                  • 58

Originally posted by jurjen_barel
                  Vooral blijven lachen erom, nu het nog kan.
                  Mijn vader is ook door blijven gaan, inmiddels staat er een afspraak in Duitsland om operatief iets te laten doen aan zijn hernia.

Back on-topic?
                  Voel ik me nou persoonlijk aangevallen, of merk ik dat verkeerd op?

Comment

• lightzone
                    • Oct 2006
                    • 261

Voel ik me nou persoonlijk aangevallen, of merk ik dat verkeerd op?
                    ik zou het opvatten als een overdreven-maar-uiteindelijk-zeer-juiste-waarschuwing
                    Last edited by lightzone; 21-12-06, 13:04.
                    jumping is not a crime

Comment

• hugovanmeijeren
                      • Oct 2004
                      • 1436

Originally posted by lightzone
                      ik zou het opvatten als een overdreven-maar-uiteindelijk-zeer-juiste-waarschuwing
                      Ik zou overdreven en die smilie schrappen.

Het is algemeen bekend dat zware lasten (op verkeerde manier) tillen slecht voor je rug is.

Als jij zegt dat je vader al last van z'n rug krijgt met een smilie erachter, dan zou ik serieus eens overwegen of je wel goed bezig bent.
                      Een goede drive-in heeft niet alleen te maken met mooie apparatuur, maar ook met de manier van vervoeren.

Dus als ik jou was zou ik serieus eens overwegen om een steekkar aan te schaffen (kosten nog geen 20 euro dus dat kan iedereen zich veroorloven) en wielen onder je cases te plaatsen. Dan zit je alleen nog met het in en uit de auto/kar tillen, dit zou je met een rijplaat kunnen oplossen, maar daarover is al genoeg geschreven.

Je moet dit niet verkeerd opvatten, maar jij wilt toch zeker niet, dat als je pa over een paar jaar thuis zit met rugklachten jij de volgende bent?!

Groeten Hugo
                      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• lightzone
                        • Oct 2006
                        • 261

[LEFT]de vriend van mijn moeder heeft ook erg veel last van z'n rug en hij komt bijna elke dag thuis met pijn in z'n rug .dus ik lach daar nie mee hoor![/LEFT]
                        jumping is not a crime

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Originally posted by lightzone
                          [LEFT]de vriend van mijn moeder heeft ook erg veel last van z'n rug en hij komt bijna elke dag thuis met pijn in z'n rug .dus ik lach daar nie mee hoor![/LEFT]
                          Ik doelde ook niet op jou, maar op boris_deckers.

Nouja, wie weet krijgt hij met kerst een steekkarretje...

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

BOT?

Back on Topic....alvast dank!
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• boris_deckers
                              • Aug 2006
                              • 58

Jullie nemen het allemaal (op een paor na ) VEEL te serieus dan dat het is.

....

Comment

• jurjen_barel
                                • Jun 2003
                                • 3150

Jullie nemen het allemaal (op een paor na ) VEEL te serieus dan dat het is.

....
                                Ik denk dat wij al veel langer hiermee bezig zijn en dus beter weten wat er speelt. Dit is niet iets waar je zomaar geintjes over moet maken. Je hebt maar 1 lichaam en een kapotte rug is onherstelbaar. Ik ben over dit onderwerp dan ook zeker serieus. Als dit je niet bevalt, stel ik voor dat je je lekker gaat concentreren op de lounge.

Voor het belang van het topic: het volgende dat je dus gaat aanschaffen is hondjes, wielplankjes en flightcases met wielen.

Comment

Working...