Kinderfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boris_deckers
    • Aug 2006
    • 58

Jottum,, Ik heb 4x Par 56 op een Showtec Tripod Mk4 en een Showtec classic eraan hangen

Comment

• Spotter
      • Nov 2003
      • 77

Originally posted by Jason_
      van martin is het niet ook altijd top hoor, ik heb dit weekend een klus gehad hadden we 6 mac 250 's waarvan 2 open gemaakt moesten worden, en we hadden 8 showtec explorers 250 (4 spot 4 , wash), die helemaal geen problemen hebben veroorzaakt...terwijl showtec in het algemeen vaak wel goedkoper is....
      Oude 250's? (als in niet 250+ of Krypton/Entour) Deze zijn al fiks wat jaartjes oud en over het algemeen behoorlijk gebruikt (tenzij ze altijd bij een oud oma'tje zijn geweest en altijd binnen hebben gestaan) en krijgen dan wat kuren. Leeftijd en onderhoud zijn belangrijk!
      Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• Dj-Sjors

Een probleempje, zie je site niet?

Comment

• BWSL
          • Jul 2006
          • 28

Ja, dat probleem heb ik ook. De site kan de pc niet weergeven en het filmpje is deleted zegt ie.
          Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• lightzone
            • Oct 2006
            • 261

ik zie het ook niet , maak effe een nieuwe link ofso
            jumping is not a crime

Comment

• boris_deckers
              • Aug 2006
              • 58

.BE domein is afgelopen. Dit is de link Fuif || Olivier

Ik HEET GEEN DJ-XL! LAAT DAT EVEN DUIDENLIJK ZIJN...

Comment

• Dj-Sjors

Ik zou als eerste box statieven kopen,

Ik begrijp dat je nu een statief met een t-balk en 4 parren er aan hebt hangen en dat je lichtsturing hier voor hebt gekocht. Je kunt ook nog een t-4 kopen voor op dat andere statief en daar een ander mooi effectje voor op kopen. Is ook leuk.

Comment

• lightzone
                  • Oct 2006
                  • 261

ziet er wel leuk uit , je case is een beetje leeg maar voor de rest is het wel ok.

je licht was ook maar mager , maar ik weet dat je nu al nieuwe dingen aan het kopen bent. ik zie een goede toekoms in jou!
                  jumping is not a crime

Comment

• boris_deckers
                    • Aug 2006
                    • 58

Even over de flightcase's. Ik heb nu 2 dezelfde 1 voor het licht 1 voor geluid, dus dat ziet er ook stukken netter uit

Comment

• OotB
                      • Oct 2006
                      • 47

Originally posted by boris_deckers
                      Even over de flightcase's. Ik heb nu 2 dezelfde 1 voor het licht 1 voor geluid, dus dat ziet er ook stukken netter uit
                      Piccies??

Gr. OotB

Comment

• Jamm
                        • Mar 2006
                        • 41

van martin is het niet ook altijd top hoor, ik heb dit weekend een klus gehad hadden we 6 mac 250 's waarvan 2 open gemaakt moesten worden, en we hadden 8 showtec explorers 250 (4 spot 4 , wash), die helemaal geen problemen hebben veroorzaakt...terwijl showtec in het algemeen vaak wel goedkoper is....
                        Deze explorers kosten toch al zo'n €1100,- stuk, wat je weer niet kan vergelijken met een ding van €300,-.
                        Daarbij Mh zonder case = not done, kijk eens wat de prijs van een case voor die mh's kost, en zet dat er bij op, dan nog een leuke tafel..

Je bent al goed op weg met wat je nu doet, alleen laat in het vervolg jou (of jou maat zn) pet en Masters of hardcore t-shirtje thuis .
                        't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

• boris_deckers
                          • Aug 2006
                          • 58

IDD, Het is NIET mijn maat NIET mijn collega, het is een genodigde van het feest die wel ERG geintresseerd was

Comment

• Dj-Sjors

uh, Hardcore petje Burberry noem ik geen hardcore maar dat tenzijde. Ja klopt laat je gasten niet achter je meubel komen je weet nooit wat er kan gebeuren. En driemaal raaien wie er voor op moet draaien, jij.

Comment

• DJ nn
                              • Jun 2006
                              • 489

zie ook net dat je zelfs T-shirt hebt van jezelf ...

en welke cases heb je dan nu ? als hetzelfde zijn

grtzz DJ nn
                              ... the sound of silence...

Comment

• boris_deckers
                                • Aug 2006
                                • 58

DJC gevalletje GEEN top kwaliteit maar wel voldoende. Niet echt on the-road maar ik doe ik geen bandjes schuiven etc..

Comment

Working...