Inderdaag nog wel wat verbeterpunten, maar dat is dan ook de reden om hier te posten.
2 MC:
Je zou eens bij Dennis aan kunnen kloppen en naar zijn mening, of die van de organisatie kunnen vragen. Die vertellen je dingen stuk betrouwbaarder die een als een regionaal dagblad
. Wat hier in de krant stond was een en al onzin!
De krant sprak trouwens ook enkel over de loveshow.
Die losse xrl waren uiteindes van power/signaal kabel waarvan het signaal niet gebruikt werd.
Daarbij hebben we tijdens dit festival nog geen enkele keer het setje echt laten werken, omdat dit gewoonweg niet toegestaan was door de organisatie.
De mixer is inderdaad een groot minpunt waar we snel iets aan moeten veranderen. Vraag is alleen nog wat wel.
Reden dat we hier geen tafel hebben gehuurd is omdat er afgesproken zou zijn dat elk optreden eigen technicus + tafel etc. mee zou brengen,
2LJ KEVIN:
1880 is weer iets verder terug.
Ik wil niet ruw doen maar er werden tijdens die voorronde's enkel sm58 en sm58beta's gebruikt maar waar basseer je dat op?
De speakers konden het wel waarderen, alleen ze werden op de processor gelimit
(instellingen van vorige avond waren verloren gegaan merkten we toen, omdat de laptop uit was gevallen).
Galm was inderdaad niet toegestaan. (logisch bij een idols)
2 watt Xtra:
er misten zeker geen safety's, om elke fourbar zelfs 2.
2MCparty:
Movinghead's bewust uitgelaten.
Dj Mark:
ja we komen zelf ook uit Nijverdal,
is denk ik beter te doen dan keulen, als je een mailtje stuurt hou ik je op de hoogte.
FiƫstaLj:
Ja dat zou inderdaad mooier zijn geweest maar buiten materialen moet je daar gegevens over de tent voor beschikbaar hebben.
2 MC:
Je zou eens bij Dennis aan kunnen kloppen en naar zijn mening, of die van de organisatie kunnen vragen. Die vertellen je dingen stuk betrouwbaarder die een als een regionaal dagblad
. Wat hier in de krant stond was een en al onzin!De krant sprak trouwens ook enkel over de loveshow.
Die losse xrl waren uiteindes van power/signaal kabel waarvan het signaal niet gebruikt werd.
Daarbij hebben we tijdens dit festival nog geen enkele keer het setje echt laten werken, omdat dit gewoonweg niet toegestaan was door de organisatie.
De mixer is inderdaad een groot minpunt waar we snel iets aan moeten veranderen. Vraag is alleen nog wat wel.
Reden dat we hier geen tafel hebben gehuurd is omdat er afgesproken zou zijn dat elk optreden eigen technicus + tafel etc. mee zou brengen,
2LJ KEVIN:
1880 is weer iets verder terug.
Ik wil niet ruw doen maar er werden tijdens die voorronde's enkel sm58 en sm58beta's gebruikt maar waar basseer je dat op?
De speakers konden het wel waarderen, alleen ze werden op de processor gelimit
(instellingen van vorige avond waren verloren gegaan merkten we toen, omdat de laptop uit was gevallen).Galm was inderdaad niet toegestaan. (logisch bij een idols)
2 watt Xtra:
er misten zeker geen safety's, om elke fourbar zelfs 2.
2MCparty:
Movinghead's bewust uitgelaten.
Dj Mark:
ja we komen zelf ook uit Nijverdal,
is denk ik beter te doen dan keulen, als je een mailtje stuurt hou ik je op de hoogte.
FiƫstaLj:
Ja dat zou inderdaad mooier zijn geweest maar buiten materialen moet je daar gegevens over de tent voor beschikbaar hebben.

Comment