Zomer van Nijverdal 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamm
    • Mar 2006
    • 41

Inderdaag nog wel wat verbeterpunten, maar dat is dan ook de reden om hier te posten.

2 MC:

Je zou eens bij Dennis aan kunnen kloppen en naar zijn mening, of die van de organisatie kunnen vragen. Die vertellen je dingen stuk betrouwbaarder die een als een regionaal dagblad . Wat hier in de krant stond was een en al onzin!
    De krant sprak trouwens ook enkel over de loveshow.
    Die losse xrl waren uiteindes van power/signaal kabel waarvan het signaal niet gebruikt werd.

Daarbij hebben we tijdens dit festival nog geen enkele keer het setje echt laten werken, omdat dit gewoonweg niet toegestaan was door de organisatie.

De mixer is inderdaad een groot minpunt waar we snel iets aan moeten veranderen. Vraag is alleen nog wat wel.
    Reden dat we hier geen tafel hebben gehuurd is omdat er afgesproken zou zijn dat elk optreden eigen technicus + tafel etc. mee zou brengen,

2LJ KEVIN:
    1880 is weer iets verder terug.
    Ik wil niet ruw doen maar er werden tijdens die voorronde's enkel sm58 en sm58beta's gebruikt maar waar basseer je dat op?

De speakers konden het wel waarderen, alleen ze werden op de processor gelimit (instellingen van vorige avond waren verloren gegaan merkten we toen, omdat de laptop uit was gevallen).
    Galm was inderdaad niet toegestaan. (logisch bij een idols)

2 watt Xtra:
    er misten zeker geen safety's, om elke fourbar zelfs 2.

2MCparty:
    Movinghead's bewust uitgelaten.

Dj Mark:
    ja we komen zelf ook uit Nijverdal,
    is denk ik beter te doen dan keulen, als je een mailtje stuurt hou ik je op de hoogte.

FiƫstaLj:
    Ja dat zou inderdaad mooier zijn geweest maar buiten materialen moet je daar gegevens over de tent voor beschikbaar hebben.
    't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Owke. nou zal dan wel ja..
      Last edited by LJKEVIN; 24-07-06, 21:52.
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Ik krijg het idee dat er hier iemand voor de rechter staat...
        Laat dat nou net NIET het doel van een forum zijn.

Uiteraard is er veel mogelijk, maar wel in alle redelijkheid aub.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Jamm
          • Mar 2006
          • 41

oke, maar kevin dan blijft mijn vraag; waar basseerde je dat op? Heb je horen rondzingen of?

Groeten Wim

Comment

• LJKEVIN
            • Dec 2005
            • 426

Originally posted by Jamm
            oke, maar kevin dan blijft mijn vraag; waar basseerde je dat op? Heb je horen rondzingen of?

Groeten Wim
            Ja, tijdens de zomer idols van 16 juli, piepten de mic's meerdere keren...
            en tevens klaagden ze over de monitoren welke steeds wegvielen?
            Clipten die ofzo?

Comment

• Jamm
              • Mar 2006
              • 41

Dat waren actieve monitoren van HK Power works, denk niet dat ze uitvielen of clipten.
              Ze hadden het niet over uitgevallen monitor, maar over een hoger volume uit de monitor.
              En ik heb geen enkele keer de microfoon (ja we gebruikten er toen slechts 1) horen piepen.

Jij zei in je eerste post tijdens de voorronde's, nu heb je het over 16 juli

Offtopic: ik zie wel wat hier aan de hand is, daar ken ik je te goed voor

Comment

• LJKEVIN
                • Dec 2005
                • 426

Dat waren actieve monitoren van HK Power works, denk niet dat ze uitvielen of clipten.
                Ze hadden het niet over uitgevallen monitor, maar over een hoger volume uit de monitor.
                En ik heb geen enkele keer de microfoon (ja we gebruikten er toen slechts 1) horen piepen.

Jij zei in je eerste post tijdens de voorronde's, nu heb je het over 16 juli

Offtopic: ik zie wel wat hier aan de hand is, daar ken ik je te goed voor
                Vergis ik me dan? de eerste zondag in de tent.. was toch 16 juli??
                De week voor de finale.. of waren daarvoor ook al voorrondes?

Comment

• Jamm
                  • Mar 2006
                  • 41

Nee 16 juli was de tweede zondag en de week ervoor waren de voorronde's.

Comment

• LJKEVIN
                    • Dec 2005
                    • 426

Nee 16 juli was de tweede zondag en de week ervoor waren de voorronde's.
                    dan bedoel ik 16 juli, de 2e zondag... van voorrondes dan niets meegekregen

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Zullen we on topic verder gaan?!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• djjake
                        • Oct 2004
                        • 126

Mag ik misschien weten waarom jullie truss constructie apex up is?

Meestal kom je deze constructies tegen in apex down. Dit heeft blijkbaar ook een verband met de stevigheid van de constructie.

(apex down betekent dus driehoek wijst naar onder toe ipv. nu naar boven = apex up)

Comment

• Jamm
                          • Mar 2006
                          • 41

Originally posted by djjake
                          Mag ik misschien weten waarom jullie truss constructie apex up is?

Meestal kom je deze constructies tegen in apex down. Dit heeft blijkbaar ook een verband met de stevigheid van de constructie.

(apex down betekent dus driehoek wijst naar onder toe ipv. nu naar boven = apex up)
                          Apex down = lastig omhoog takelen met standaard trussadapter..

Comment

• ralph
                            Banned
                            • Aug 2000
                            • 2649

takelen doe je met takels...maar das een woordzoekertje

Met apex down omhoog is ook met de trussadapters geen probleem, statief kwartslag draaien en hoppakeetje!
                            verband in je constructie is er, dus als je netjes outtriggers aan je statieven hebt kiepert de boel niet zomaar om.

Hoe bevalt de showtec lichtsturing? ken verder nog niemand die ermee onderweg is, ik krijg erg de neiging het vergelijk te maken met de SGM studio tafels, qua opbouw en bediening van de tafel, klopt dat?

Comment

Working...