Je hebt daarin helemaal gelijk. Helaas zit er bij ons geen verhuurder in de buurt wel eentje maar die weet de prijs goed te vinden. Het licht kon ik gewoon voor een prikkie kopen dus eigenlijk maar gelijk gedaan omdat ik het ooit toch nog nodig heb. Maar er is toch niks mis met het geluid alleen het afspeelapparatuur is wat onprofesioneel maar hieraan wordt gewerkt. Over het licht ben ik het met jullie eens dat het niet alles is maar omdat ik het eigenlijk gewoon goedkoop kon kopen heb ik dat gedaan anders was ik verder gegaan met mijn geluid en het licht ook gewoon wezen huren.
Drive in na een jaar
Collapse
X
-
Ik ben nu ook een jaartje bezig, vind wel leuk om de set van anderen van mijn leeftijd te zien! Overeen komsten zie ik wel; zoals bijv. (professionel) flightcases. Maar daar heb je gewoon nog geen geld voor, als je begint wil je eerst een redelijk setje qua geluid en licht hebben en daarna ga je pas denken aan dingen als flightcases, uitgebreide meubels etc.
Voor degene die interesse hebben in mijn lijstje:
Geluid:
2x JBL JXR-115
Gemini CD-200 cd speler,
Behringer mengpaneel DX626
JBsystems VX400 versterker, ben druk aan het sparen voor een nieuwe!!
Microfoon, speakerstatieven, etc.
Licht:
T4 Bar(DMX) met 4x Par56
Elation Scan Operato 192
Showtec Firestorm Rotoscan(DMX)
JB systems dynamo scan(DMX)
overige kleine effecten, moonflower, blacklights etc.
Pro Stand lichtbrug
verder heb ik een grote flightcase gebouwd waar die we als meubel gebruiken.
Ik hoef geen commentaar, want dit is niet mijn topic, hier open ik wel een eigen topic voor!Last edited by dj_bob; 16-06-06, 12:05.Comment
Comment