Beste forumleden
Ik ben vorig jaar een beetje begonnen om een drive in op te zetten(zoals al meerdere dit doen). Na een jaartje wil ik jullie even laten zien wat ik eigenlijk allemaal heb en of jullie nog verdere tips hebben hiervoor. Gister jarig geweest en gelijk even de nieuwe geluidsset uitgeprobeerd. Hieronder even een lijstje gemaakt.
De subwoofers zullen wel bekend voorkomen bij menig forumlid. De tops zijn zelf gebouwd ook even voor de duidelijkheid de originele Lem speakers zitten niet meer in de sub.
Geluid:
-2 zelfbouw tops van elk 150 watt (Stageline)
-2 subs van elk 175 watt (Stagline)
-1 versterkers 2x600 watt (Bogey)
-1 mixer mpx 300 4 kanaals (Stageline)
Licht:
- 8 soort van parren 500 watt (merk is onbekend)
- 1 lichtcontroller voor basislicht (Botex)
- 1 controller voor effecten (zelfbouw)
alle bednodigde kabels en tussenpalen
Van de zomer komt er nog bij:
- JB Systems mcd570
- 2 statieven Eurolite STV-40A voor
- 1 flightcase voor versterker
- 1 flightcase voor dubbele cd speler en mixer
Foto's zijn te vinden op
www.picturetrail.com/discoveight
Zijn er nog dingen die anders kunnen of die ik beter niet kan nemen dan hoor ik het graag? Voor vragen sta ik open
alvast bedankt allemaal
Ik ben vorig jaar een beetje begonnen om een drive in op te zetten(zoals al meerdere dit doen). Na een jaartje wil ik jullie even laten zien wat ik eigenlijk allemaal heb en of jullie nog verdere tips hebben hiervoor. Gister jarig geweest en gelijk even de nieuwe geluidsset uitgeprobeerd. Hieronder even een lijstje gemaakt.
De subwoofers zullen wel bekend voorkomen bij menig forumlid. De tops zijn zelf gebouwd ook even voor de duidelijkheid de originele Lem speakers zitten niet meer in de sub.
Geluid:
-2 zelfbouw tops van elk 150 watt (Stageline)
-2 subs van elk 175 watt (Stagline)
-1 versterkers 2x600 watt (Bogey)
-1 mixer mpx 300 4 kanaals (Stageline)
Licht:
- 8 soort van parren 500 watt (merk is onbekend)
- 1 lichtcontroller voor basislicht (Botex)
- 1 controller voor effecten (zelfbouw)
alle bednodigde kabels en tussenpalen
Van de zomer komt er nog bij:
- JB Systems mcd570
- 2 statieven Eurolite STV-40A voor
- 1 flightcase voor versterker
- 1 flightcase voor dubbele cd speler en mixer
Foto's zijn te vinden op
www.picturetrail.com/discoveight
Zijn er nog dingen die anders kunnen of die ik beter niet kan nemen dan hoor ik het graag? Voor vragen sta ik open

Comment