Originally posted by GoTMoRe
Drive-in show van 15 jarigen
Collapse
X
-
-
Originally posted by john wBegrijp jij de mijne?jij quote mij, en je laat het lijken dat je reactie tegen mij bedoelt is...
Als ik de jou-e snapte zou ik het niet vragenDerbi Gpr Project aan de gangComment
-
Originally posted by Max-v-EckZo makkelijk is het helaas niet, als je 15 bent heb je geen rijbewijs. En zullen je ouders dus als jij een feestje hebt je naar het feest moeten brengen en ophalen, en voor het feestje naar een verhuurbedrijf rijden en de dag daarna ook nog je gehuurde spullen terug brengen. Ik denk dat er weinig ouders zijn die dat zien zitten
De meeste ouders (om terug tekomend op de quote hierboven) staan volledig achter hun zoon/dochter en deze te brengen, (mits ze wel netjes bezinekosten betalen). Mijn pa komt me rustig halen om 03:00 en helpt netjes afbreken etc., hij vindt 't prachtig wat ik doe. Maar ik moet het zelf uitzoeken, zelf klussen binnenhalen etc.
En de meeste ouders zullen hun zoon echt wel halen (mits alles in 1x in de auto past)
Verder is de topic eerder van wellus nietus, niet waar het oorspronkelijk is voor opgestart.
Misschien kunnen jullie is wat foto's posten van een feest waar jullie hebben gedraaid?
Jullie komen er wel, mits doorzettingsvermogen.
Mvg,
PatrickComment
-
Mijn ouders vinden het ook heel mooi. En vinden het ook niet erg als ze mij moeten ophalen en helpen bouwen/afbreken. Maar het gaat om de kosten. Ik mocht bijv. niet meer dan € 200,- voor mijn topjes per stuk van mijn moeder. Want ze vind dat ik op mijn leeftijd geld ook aan andere dingen moet uitgeven. Daar ligt het probleem ik kan nog zo veel geld hebben maar dan mag ik maar een maximum uitgeven aan bijv. die boxen dus!Comment
-
Jouw ouders zitten je gewoon nog te veel achter je broek, ik ben zelf 14.. aaahoow krijg ik nu ook nog dat hele marktverziekerverhaal over me dak?
Ik mag zelf bepalen wat en wanneer ik het koop, mits ik het zelf betaal, mits het in de auto past (vervoer), mits het opgeslagen kan worden.
Maar op deze leeftijd nemen ze je amper sirrieus, en dat is jammer. Maar zodra ze weten dat je kwaliteit levert gaat het wel ergenst naar toe!
Succes!Comment
-
Originally posted by DjFxJouw ouders zitten je gewoon nog te veel achter je broek, ik ben zelf 14.. aaahoow krijg ik nu ook nog dat hele marktverziekerverhaal over me dak?
Ik mag zelf bepalen wat en wanneer ik het koop, mits ik het zelf betaal, mits het in de auto past (vervoer), mits het opgeslagen kan worden.
Maar op deze leeftijd nemen ze je amper sirrieus, en dat is jammer. Maar zodra ze weten dat je kwaliteit levert gaat het wel ergenst naar toe!
Succes!dus als jij zegt pa, haal ff mijn subs en topjes op dan doet hij dat braaf?
zulke ouders zijn in mijn ogen veel te losjes qua regels. ouders moeten naar mijn mening inzicht hebben in de uitgaven van hun kinderen, zeker in deze branche.
je kan dan wel alles kopen als je wilt, maar of je er blijer van wordt is een 2eComment
-
Als ik het geld heb, en de gerantie heb dat ik het meekrijg met vervoer dan is het goed.
Maar als het niet past waar dan ook (of auto, of in huis) dan denk ik dat ik wel iet minder recht krijg. Maar tot nu toe gaat het nog goed.
Maar back on topic, het gaat om de topic starter, en niet om mijComment
-
Originally posted by speakerfreakNou en dat was denk ik een stuk leuker die ravelands toen dan dat je 2jaar had moeten sparen en een setje van idioot duur had gekocht.
Ook lult iedereen altijd wel makkelijk met koop maar iets goeds, maar wat denk je van pa en ma? dat die het zomaar goed vinden als hun 10/14 jarige kind even een setje speakers koopt waar een prijs aan hangt van behoorlijke getallen
Maar je hebt wel gelijk met wat je zegt, ik zou het ook niet gek vinden als ouders problemen maken van zulk soort uitgaven.
Maar je moet ergens beginnen natuurlijk, en het beste is gewoonweg niet zomaar voor iedereen betaalbaar. Toch zeker niet op die leeftijd.
Ik vraag me ook vaak af hoe iemand van 14 jaar aan zulke bedragen komt om een redelijke budget installatie te kunnen bekostigen.Je praat (ook in de budget klasse) niet over een rol drop om het zo maar te zeggen!
Comment
Comment