Drive-in show van 15 jarigen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aymeric
    • Apr 2006
    • 24

Drive-in show van 15 jarigen

hallo dit is onze drive in show
    we zijn 2 dj's van 15 jaar
    nog geen foto's van het geheel maar die komen volgende maand
    De 2 andre boxen zet ik er strax op maar die gaan er ZSM uit.

kijk ook is op onze site: www.home.versatel.nl/aymericblok (.nl link komt binnekort)

Last edited by aymeric; 29-04-06, 11:37.
  • Dj-Sjors

Waarom hebben jullie 2 setjes..?

Comment

• aymeric
      • Apr 2006
      • 24

dan hebben we allebij thuis een set :P voor feesten voegen we ze bij elkaar

Comment

• Dj-Sjors

Als ik jullie was had ik die ene set verkocht met dat mengpaneel (weet niet wat voor merk is) en dat mc Crypt dubbele cd speler en die Raveland boxen. En 1 mooi licht setje gekocht: 2 * T-4 met Short Par 56 NSP met Showtec Lite 8 ofso en Wat dmx scans bijv. Martin Mania SCX-500 met Showtec Scanmaster 2 of 3. En dan heeft iemand een mooi licht setje thuis staan en de andere een mooi geluid setje en kun je ze met de feest bijelkaar voegen

Comment

• MEEO Licht en Geluid
          • Nov 2005
          • 950

een .nl domijn? Dan zou ik eerst even een nette site laten maken! Zoals de Contact pagina, daar staat alleen maar HAAAHAAHAH
          MEEO Audio Licht Rigging,
          Mark van der Werff
          Groningen

Comment

• GoTMoRe
            • Aug 2005
            • 350

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
            een .nl domijn? Dan zou ik eerst even een nette site laten maken! Zoals de Contact pagina, daar staat alleen maar HAAAHAAHAH
            Hij heeft tenminste een site.. *zucht

Zal waarscheinlijk nog wel in aanbouw zijn, en nog in enkele test fases..
            ( hebben zij blijkbaar wel doorgekregen bij de cursus ''hoe maak ik een site'' )
            lala..

Comment

• VERVALLEN

Waaron beginnen zoveel kinderen eigenlijk een drive in? Ik geef een goede raad aan mensen die dat doen ... Niet mee beginnen, de markt in deze branche is oververzadigd, en die mensen die aan dumpingsprijzen een gans nachtje staan herie te verkopen doen de professionals de das om!

Ik ken er veel die voor €75 - €100 een ganse avond draaien ... Wel met geen denderend materiaal, scherpe klank, vervormde klank, ...

Maar de pro's die dan werken met denon, rodec, martin, jbl, qcs, ... en die vragen dan +/- 300€ tsja dan is dat geld teveel ....

Er moet tegen deze praktijken opgetreden worden!
              Sound en light is niet bestemd voor 15 jarigen! Ok voor thuis enzo wel, maar hou het dan daarbij!

En een .nl domein .... heb je graag de balastingen aan de deur ofzo?
              Ik vrees dat je met alle wetten, en reglementeringen en verzekeringen NIET in orde bent indien je ergens een feest gaat doen!

Ik breek jullieniet af he ... Maar aub .... laat het echte drive in werk enzo aan de profs over die jaren in 't vak zitten!

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

tsja tegen "marktverziekers" kan je misschien wel iets doen, deze personen werken meestal in het zwart en de staat heeft dat niet graag..

Nu over de set, de tip van DJ-Sjors is misschien niet zo slecht, de ene licht, de andere geluid. Dan kom je direct al een stuk verder want in mijn ogen heb je er niet echt veel aan om met 2 DJ sets te werken voor een drive-inn show.
                exit night into LIGHT

Comment

• Roeltej
                  • May 2001
                  • 761

mensen die voor 50-100 euro een discotje bij stel 15 jarigen boeken hebben echt geen geld over voor een drive-in die 300+ euro vraagt... is een heel andere markt
                  Vitality Show

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

Originally posted by LJ-Martin
                    Waaron beginnen zoveel kinderen eigenlijk een drive in? Ik geef een goede raad aan mensen die dat doen ... Niet mee beginnen, de markt in deze branche is oververzadigd, en die mensen die aan dumpingsprijzen een gans nachtje staan herie te verkopen doen de professionals de das om!

Ik ken er veel die voor €75 - €100 een ganse avond draaien ... Wel met geen denderend materiaal, scherpe klank, vervormde klank, ...

Maar de pro's die dan werken met denon, rodec, martin, jbl, qcs, ... en die vragen dan +/- 300€ tsja dan is dat geld teveel ....

Sound en light is niet bestemd voor 15 jarigen! Ok voor thuis enzo wel, maar hou het dan daarbij!

Ik vrees dat je met alle wetten, en reglementeringen en verzekeringen NIET in orde bent indien je ergens een feest gaat doen!

Ik breek jullieniet af he ... Maar aub .... laat het echte drive in werk enzo aan de profs over die jaren in 't vak zitten!
                    Ik probeer het niet persoonlijk op te vatten..

Ik en mijn college zijn 16 en 15 jaar oud, de apparatuur die wij gebruiken mag menig drivein nog wel jaloers op zijn, en wij vragen ook 'gewone' prijzen tegen de 300 aan per show.

En over de belasting ( al erg veel over geschreven, maar wil dit nog wel ff kwijt )

Je mag 2000.- in een jaar belasting vrij VERDIENEN, kun jij aantonen dat je in de periode dat je drive-in aktief is, meerdere spullen zijn gekocht en je hebt daar de papieren nog van, dan moet je eerst dat geld 'terug verdienen' en geld dit dus nog niet als verdiensten..Wij komen de komende 2jaar nog LANG niet aan dat bedrag om in eigen zak te steken.

Het is mischien wat lastig om alles netjes bij te houden in je papier winkel, maar dat moet je er maar voor over hebben, en heb je dat niet moet je er al helemaal niet aan beginnen..
                    lala..

Comment

• speakerfreak
                      • May 2002
                      • 1446

en jij denkt dat de mensen van 15 hier wat van aantrekken?
                      Beetje lompe opmerking laat ze lekker hun hobby uitoefenen net als ik en de rest ( op jou na dus) zijn begonnen.
                      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• aymeric
                        • Apr 2006
                        • 24

als de 1 zijn set verkoopt heeft de ander geen mooi geluid in huis hea snappe jullie dat wel?? we wonen niet in 1 huis

verder draaien we nu nog alleen bij vrienden en kennisen en zien dit meer als een hobby dan beroep op mee te verdienen t is voor ons plezier

Comment

• GoTMoRe
                          • Aug 2005
                          • 350

Originally posted by aymeric
                          als de 1 zijn set verkoopt heeft de ander geen mooi geluid in huis hea snappe jullie dat wel?? we wonen niet in 1 huis

verder draaien we nu nog alleen bij vrienden en kennisen en zien dit meer als een hobby dan beroep op mee te verdienen t is voor ons plezier
                          Ik wil niet veel zeggen, maar koop dan voor 50euri ofzo een setje pc speakers, durf te wedden dat dit binnen veeeeel beter klinkt dan beide sets, en goedkoper... ( en minstens net zo hard, hoop iig dat je ze niet voluit gooit in je woon/slaapkamer.. )
                          lala..

Comment

• Decitech
                            • Mar 2006
                            • 63

Dit is echt regelrechte onzin, dus een tenisser van 15 jaar mag niet tenissen omdat hij/zij niet goed kan tenissen tegenover de professionele tenissers die er wel geld mee verdienen?

Laat mensen gewoon in hun waarde en hun hobby uitoefenen, ik geef toe er zijn genoeg kleine drive in show's die zwart werken, maar hier is niks op tegen! Je mag met je hobby geld verdienen tot een bepaalde grens.

Mijn drive in show is tot heden ook nog zwart omdat ik nu aan een kvk helemaal niks heb en meer zal inleveren dan dat ik ervoor terug krijg, sowiejzo voor kinderen van 15 jaar is een kvk al helemaal niet weggelegd, hoe willen die dat betalen? Telkens maar belasting op de set vragen, dan krijgen ze nog minder klanten en kunnen ze helemaal niet doorbreken.

Ik ben zelf 17, en wat men zegt over schelle/ slechte klanken ben ik het totaal NIET mee eens, ik ken zat mensen van 15/16 die gewoon goede apparatuur hebben en goed bezig zijn, iedereen begint tenslotte op deze manier. Ik ben dan 2 jaar ouder maar van mij mag je komen luisteren hoe schell en lomp mijn set wel niet is! Ik vraag inderdaad geen hoofdprijzen voor mijn apparatuur verhuur, misschien iets onder de normale prijzen, maar veel scheelt het niet.

Je kan een moonflower en mushroom toch ook niet verhuren voor 100 euro? Degene ( 15 jarigen ) bijvoorbeeld hebben in mijn ogen het recht om hun hobby uit te oefenen, of ze nou er geld mee willen verdienen of het echt als hobby zien. Ik denk dat 99% van de grotere drive in show's uit de hand gelopen hobby's zijn en daar is niks op tegen!
                            "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• spd
                              • Jun 2005
                              • 68

Vaak beginnen kinderen met een drive-in, omdat een vriendje thuis een 3 kanaals licht orgel heeft of dergelijke. Toen ik in groep 7 zat, had een jongen uit mijn klas dat ook. Ik heb ook die kleine spullen gekocht voor op mijn kamer. Voor mijn verjaardag eerste kleine skytec speakers. Langzamer hand word dit steeds uitgebreider en groter en beter, omdat je het "verhuurd" aan familie voor feestjes. Zo zullen de meeste ook wel begonnen zijn. Ik zelf ben ook 15 jaar. Omdat jij nu volwassen bent moet er opgetreden tegen ons worden volgens jou? Jij vond het vroeger toch ook mooi om met licht en geluid te werken? En bij iedere klus leer je weer meer, ook dankzij dit forum waar mensen nuttige tips geven!

Comment

Working...