2 Feesten.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

ja waarom ik bij het tweede feest niet had ingebouw. Dat komt omdat de mixer nog al warm word bij de meters. En ik had er toen al wat cd's tussen gedaan :P:P om wat warmte weg te krijgen en met een ventilator te werken ook nog een beetje warmte er uit gehaald maar ja het staat niet echt prof. om allemaal cd's tussen je meubel te leggen:P.
    daarom eigelijk maar k ga hem nog een keer ombouwen en dan met een computer ventilator erin ofzo.

maar de DJX-700 is een leuk ding voor thuis ja. maar ik draai nog niet zovaak op feesten dus. maar mischien ga ik later wel een echte goede disco mixer kopen maar ja eerst het geluid aanpassen.
    Marc {The Soundboys}

Comment

• spd
      • Jun 2005
      • 68

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
      You Have Mail :-)
      haha, zou je hem ook naar mij kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Comment

• vdm-producties
        • Mar 2006
        • 37

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
        You have Mail
        waar heb je die t-shirts vandaan dan

ik zoek ze ook al een tijd

Comment

• deloitte
          • Sep 2005
          • 135

zou je mij ook een mailtje kunnen sturen met daar in waar ik die shirtjes kan bestellen

alvast bedankt
          gr bram
          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

hey hey hey jongens, nu niet allemaal gelijk dat shirt laten drukken dan is er ook niets leuks en unieks meer aan als iedereen met dezelfde rondloopt
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• GoTMoRe
              • Aug 2005
              • 350

Originally posted by DJ_matthias
              hey hey hey jongens, nu niet allemaal gelijk dat shirt laten drukken dan is er ook niets leuks en unieks meer aan als iedereen met dezelfde rondloopt
              Of je verzint zelf een leuke tekst
              lala..

Comment

• TPL
                • Jan 2005
                • 63

inderdaad zelf een tekst bedenken hehe. je kan het natuurlijk ook omdraaien, fuck the light i'm from te sound! hehe
                als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

• stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

even mijn visie op je drive-inn show. Allereerst wil ik zeggen dat het geheel er zeker niet slecht uit ziet (afwerking enzo) ik heb al erger gezien. Nu Hoe zie ik het liefst een drive-inn show (mijn mening dus)

Speakers: Zoals al gezegd als je niet hoog genoeg een stack kan maken je toppen op een tussenpaaltje of statief zetten.

Licht: - je parren, ik zou er nog 4 bijkopen en dan deze per 4 aan een fourbar hangen, daarna met een multikabel naar je dimmers.

- scan, 1 scan vind ik niet echt staan, dus misschien een 2e bijkopen (en later eventueel nog een 3e en een 4e)

- lichtbrug: investeren in wat "echte" truss en een setje wind up statieven (let hierbij op dat je truss koopt die later nog makkelijk uit te breiden is en je niet opnieuw een volledig nieuwe truss hoeft te kopen).
                  Je brugje dat je nu hebt zou ik zeker niet wegsmijten(zoals ik hier ergens heb gelezen) de statieven daarvan kan je eventueel nog gebruiken voor een fourbarretje, en je gehele trusje kan je geruiken om bij grotere sets achter je meubel te zetten met wat lampjes aan of met een zwart doek aan.

Meubel: http://www.verkoop.licht-geluid.nl/d...-hld7366b.html
                  Ik ben erg fan van deze dingen omdat ze 19" zijn zodat je erg makkelijk je apperatuur in kwijt kan en makkelijk te vervoeren/plaatsen zijn (zeker integenstelling tot de 2m/2m meubels)

Ik zou ook je versterkers (en bijhorende apperatuur zoals EQ, driverracks enz) in een apparte rack case doen om je afspeel aperatuur en je versterkers appart te houden (dit kan in de toekomst wel eens handig zijn als je ook grotere dingen of PA klussen doet).

En nu we toch over flightcases bezig zijn vergeet geen cases voor je scans enz.

Dit was mijn visie.
                  Ik weet het het is duur maar je kan het in stapjes opbouwen. Maar probeer het in één keer goed te doen, dat is weer wat geld uitgespaard. Je hebt dan ook nog het voordeel dat je jong bent en nog rustig de tijd hebt om alles rustig op te bouwen.
                  Het ene jaar de speakers aanpakken, het volgende jaar de truss en daarna weer iets anders en zo kom je er wel!
                  exit night into LIGHT

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

en mij ook zeer handig of misschien tog online zetten?
                    groetjes,
                    Bas

Comment

• LarsG
                      • May 2006
                      • 33

Eerlijk is eerlijk, voor zijn leeftijd en doelgroep ziet het er best netjes uit denk niet dat veel van die leeftijd het zo voor elkaar hebben.. !

Comment

• SPS
                        • Mar 2004
                        • 1662

Zolang je in deze kleine zaaltjes draait, is het plaatsen van de luidsprekers op statieven helemaal niet zo interessant hoor!
                        Je zult juist zien, dat je dan met je boxen opeens veel minder bas hebt ten opzichte van je hoge tonen.
                        ( Minder bas omdat de box van de grond af is, plus meer hoog omdat je hoge tonen niet meer worden tegengehouden door je publiek......)
                        Geluid wordt dus veel scherper.

Dus, eerst maaar eens proberen. Door ze bijvoorbeeld op een tafeltje te zetten. Als je daar tevreden over bent kun je altijd nog speakerstatieven gaan kopen....

Succes! Paul.
                        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Dj-Sjors

Oke even weer on-topic:

Hier mijn tips koop 2 koelingsplaten of meer om onder je apparatuur te bouwen, zie link http://i3.tinypic.com/xe3aex.jpg. Koop een iets groter zwart doek. Zodat het doek over het hele meubel pas staat iets netter. En zijn die blauwe platen op de 2e foto van het 1e feest van jou? Die kun je toch ook voorop je meubel maken? Hier mijn lijst voor apparatuur wat verbeterd kan worden naar mijn idee. In volgorde hoe je het het beste kan kopen. Omdat je het in stappen moet kopen want het kost bij elkaar iets te veel denk ik.

2x Dap X-12
                          1x Dap Palladium 900 Vintage
                          1x Jb Systems Beat 6 MKII of Behringer DX-1000
                          2x Dap X-15HL
                          1x Dap Palladium 2000 Vintage
                          2x Afstandspaaltje tussen topjes en basbox
                          1x Behringer Cross-over Cx3400
                          1x Behringer Equalizer FBQ-1502
                          2x T-4
                          4x Par 56 Short met GE MFL lamp
                          1x Showtec Lite-8
                          1x Martin Mania SCX-500
                          1x Triangel Truss met Windup statieven
                          1x Martin Jem Magnum 800
                          2x Martin Mania EFX-500
                          1x Numark CDN-22
                          1x Showtec Scanmaster 3
                          4x Par 56 Short met GE MFL lamp
                          1x Martin Mania SXC-500
                          1x 3 Meter Truss Brug
                          1x Behringer DJX-700
                          1x Showtec Scanmaster 3
                          1x Pioneer versterker
                          2x Koda boxen.

Dikgedrukte = Nieuwkopen
                          Schuingedrukte = Verkopen
                          Gewoon = Eigen apparatuur

Voor de boxen heb je natuurlijk nog veel andere merken en soorten. Maar daar moet je maar de zoekfunctie voor gebruiken. En de truss brug kun je nog wel bewaren, die kun je achter je meubel plaatsen en een zwart doek aan hangen. Staat ook wat netter!

Gegroet,

Dj-Sjors

Comment

Working...