2 Feesten.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

2 Feesten.

Hallo,

IK heb de afgelopen twee weken twee feesten gehad.
    en daar heb ik natuurlijk ook foto's van gemaakt.

Feestje 1:
    Apparatuurlijst:
    1x Behringer DJX-700
    1x Numark cd-n22
    1x Showtec Scanmaster 3
    1x Showtec Dimpack.
    1x Pioneer versterker
    2x Koda boxen.
    4x Par 56
    1x Martin Mania sxc-500.
    3 Meter truss brug.

Tips??

Feestje 2.

Apparatuurlijst:
    1x Behringer DJX-700
    1x Numark cd-n22
    1x Showtec Scanmaster 3
    1x Showtec Dimpack.
    1x Pioneer versterker
    2x Koda boxen.
    4x Par 56
    1x Martin Mania sxc-500.
    3 Meter truss brug.

Tips??

M.V.G. Dj Marc

The Soundboys
    Marc {The Soundboys}
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

Vlagetjes wat hoger hangen, als ze met aanstekers gaan ouwhoeren bij zon kwijl nummer heb je een probleem, zullen deze kids echter hopelijk nog niet doen.. ( of als ik eronderdoor wil lopen.. )

Speakers op statiefen, scheelt hoop in je geluid en netheid.

Ps die dj op de fotos van het eerste feest, ben jij dat?
    lala..

Comment

• Bartje
      • Jun 2005
      • 95

Soundboys, 1e en belangrijkste tip die al een paar keer op het forum is opgedoken is LUIDSPREKERSTATIEVEN!, je bent al je geluid kwijt door de mensen die voor je luidsprekers staan (hoge tonen dan).

Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om je luidsprekers op een statief te zetten (er moet een flens onderin zitten).

Verder zou ik zo snel mogelijk kijken om die Pioneer versterker (hifi versterker?) te vervangen door b.v. een Paladium van dap (p1200/1600 of zo).

En dan die luidsprekers vervangen door b.v. dap K-115 of soortgelijk kijk eens in het forum rond er staan tips in overvloed over welke keuze hierin het slimste is, en waarmee je straks het beste kan uitbreiden.

Verder is er niet veel aan te merken naar mijn mening, natuurlijk heeft iedereen natuurlijk nog kleine dingen en eigen voorkeuren voor merken etz. maar jullie hebben het voor je leeftijd en doelgroep goed voor elkaar.
      Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.

Comment

• DJ_marc
        • May 2004
        • 130

Die Dj dat is de nieuwe Dj. Het is me neefje en hij vindt het wel leuk om wel eens mee te gaan.

Het klopt van die speaker standaards maar 1 probleem is deze boxen zijn daar niet geschikt voor. Waarschijnlijk ga ik deze zomer kijken voor nieuwe boxen + een nieuwe versterker.
        Marc {The Soundboys}

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Originally posted by DJ_marc
          Die Dj dat is de nieuwe Dj. Het is me neefje en hij vindt het wel leuk om wel eens mee te gaan.

Het klopt van die speaker standaards maar 1 probleem is deze boxen zijn daar niet geschikt voor. Waarschijnlijk ga ik deze zomer kijken voor nieuwe boxen + een nieuwe versterker.
          ik heb het misschien fout voor me hoor, maar is dat neefje van je niet een beetje jong om DJ te zijn? 10 jaar is volgens mij echt te jong...
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• GoTMoRe
            • Aug 2005
            • 350

Originally posted by driesmees
            ik heb het misschien fout voor me hoor, maar is dat neefje van je niet een beetje jong om DJ te zijn? 10 jaar is volgens mij echt te jong...
            En je wilt niet weten wat ze 2jaar later weer uitvreten..
            lala..

Comment

• DJ_marc
              • May 2004
              • 130

Hij is 12 maar ja DJ. ja das eigenlijk beetje groot woord. Hij gaat gewoon mee om gezelligheid en soms eens ff draaien half uurtje ofzo maar hij gaat niet altijd mee
              Marc {The Soundboys}

Comment

• vdm-producties
                • Mar 2006
                • 37

Originally posted by DJ_marc
                Hij is 12 maar ja DJ. ja das eigenlijk beetje groot woord. Hij gaat gewoon mee om gezelligheid en soms eens ff draaien half uurtje ofzo maar hij gaat niet altijd mee
                vind je dat dan niet irritant, ik neem aan dat jij alles aansluit, dat je neefje dan in weg loopt? en draaien? weet hij dan alles ervan?

persoonlijk zo ik me neefje niet meenemen naar zoiets. je wilt toch wel profesioneel overkomen?
                Last edited by vdm-producties; 09-04-06, 15:26.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                  • Nov 2005
                  • 950

Ik zou nog een scan kopen...
                  En die Showtec brug bij het grofvuil gooien een een ander truss setje kopen. (Showtec heeft ook een andere, triangel truss en 2 statieven).
                  MEEO Audio Licht Rigging,
                  Mark van der Werff
                  Groningen

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                    Ik zou nog een scan kopen...
                    En die Showtec brug bij het grofvuil gooien een een ander truss setje kopen. (Showtec heeft ook een andere, triangel truss en 2 statieven).
                    In dat geval zou ik eerst investeren in een fatsoenlijk geluidssetje en daarna pas de lichtset upgraden. Geluid is nét even wat belangrijker .

Comment

• DJ_matthias
                      • Jun 2005
                      • 620

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
                      dan zijn er altijd van die mensen die zoiets laten drukken
                      http://mobile.computerjunkie.nl/J&H%...uw%20Shirt.JPG
                      nog ff offtopic: waar haal ik die? ik zoek hem al bijna een jaar! of is het dan toch echt een zelfdruk
                      kwam hem ooit eens tegen op id&t dachtik... weetnietmeer maar wou hem zelf ook kan iemand me helpen?

greetzzzz
                      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• DJ_marc
                        • May 2004
                        • 130

ja me neefje komt in de loop van de avond 1 uurtje ofzo. hij komt eigenlijk niet direct ik wil zo ie zo altijd met ze 2en of in je 1tje opbouwen.

Over de mixer. het is een leuk ding om mee te beginnen. Natuurlijk is de pioneer DJM-600 ofzo veel beter. maar hij heeft tot nu toe nog geen gebreken. K heb hem nu 3 maanden ofzo. Hij wordt alleen wat warm bij de Meters. maar denk dat dat komt doordat dat vlak bij de voeding zit.:S
                        Maar verder leuk ding.

En ik ga nu eerst sparen voor goed geluid. Denk aan twee top en twee bass. 2 goede versterkers en 1 qeualizer (ofzo dyslexie:P)

m.v.g Marc
                        Marc {The Soundboys}

Comment

• Baszza91
                          • Oct 2005
                          • 476

Ik heb geen moeite met de Djx-700, ik heb um zelf ook. Zoals ik al eerder aangaf in een ander topic, de Djx-700 is leuk voor thuis maar voor ''echt'' drive in werk tog iets beters zoeken. Het ziet er allemaal netjes uit. Maar wel 1 vraagje, waarom had jij bij het ene feest wel alles netjes ingebouwd en bij het ander niet?

Greetzz en cheerss
                          Ps: ik ben ook Dyslexies, en het is eqaulizer.
                          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• revolution
                            • Mar 2006
                            • 45

Originally posted by Baszza91
                            Ik heb geen moeite met de Djx-700, ik heb um zelf ook. Zoals ik al eerder aangaf in een ander topic, de Djx-700 is leuk voor thuis maar voor ''echt'' drive in werk tog iets beters zoeken. Het ziet er allemaal netjes uit. Maar wel 1 vraagje, waarom had jij bij het ene feest wel alles netjes ingebouwd en bij het ander niet?

Greetzz en cheerss
                            Ps: ik ben ook Dyslexies, en het is eqaulizer.
                            Ik ben ook van plan die djx-700 te kopen, maar is dat dan wel aan te raden? ik weet hoe die djm-600 van pioneer is, en daar hoor ik ook niet veel goeds over! Ik weet alleen niet of er veel verschil is tussen die 2.

Ik moet zeggen dat je feest er leuk uit ziet , maar als eerste nieuwe boxen en versterker kopen en later pas een nieuwe stelling ofzo! heb je trouwens een foto van die versterker, ben wel benieuwd!

ps. het is Equalizer
                            Greatz Revolution!!!!!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                              • Nov 2005
                              • 950

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
                              You have Mail
                              stuur mij die mail ook maar eem

Dank u!
                              MEEO Audio Licht Rigging,
                              Mark van der Werff