Hallo,
Ik ben nieuw hier, dus ik denk ik zal me even voorstellen.
Wij zijn zoals je dat al gelezen hebt "Revolution drive in show".
Ik ben zelf al een paar jaar bezig als pure hobby, maar ik ben nu sinds een maand of 2 echt bezig het wat proffesioneler aan te pakken.
Ik heb nog wel een laag budget omdat ik op school zit, dus wat ik nu allemaal heb is niet zo heel proffesioneel.
Maare hier zijn wat plaatjes, en geef maar wat tips van hoe ik het anders zou kunnen doen enz.
Groeten Revolution

Ik ben nieuw hier, dus ik denk ik zal me even voorstellen.
Wij zijn zoals je dat al gelezen hebt "Revolution drive in show".
Ik ben zelf al een paar jaar bezig als pure hobby, maar ik ben nu sinds een maand of 2 echt bezig het wat proffesioneler aan te pakken.
Ik heb nog wel een laag budget omdat ik op school zit, dus wat ik nu allemaal heb is niet zo heel proffesioneel.
Maare hier zijn wat plaatjes, en geef maar wat tips van hoe ik het anders zou kunnen doen enz.
Groeten Revolution

)[*]eventueel met zwarte tape het snoer om het statief tapen. Dan hangt het niet zo los.[*]eventueel nog de statief 50 cm naar binnen plaatsen. Hij zit zo wel erug op het randje. Hij kan er niet afglijden maar het ziet er wel mooier uit, en dan heb jij gelijk minder doorbuiging.[/LIST]En voor de rest heb ik niets kunnen ontdekken. Ja, al het bovengenoemde.
). Ik heb het idee dat de lamp veel langer meegaat. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu gewoon een veel betere lamp heb als de eerste 2.
maar ik gebruik nu "Harting 10" dus heb ik maar 1 kabel + 1 XLR naar boven lopen.
Comment