Revolution drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefan90kauw
    • Jun 2005
    • 189

Ik vind het er echt goed uitzien.
    Alleen het is al zo vaak langsgekomen ondertussen:
    - Weg met die Ravelands!!
    - Koop een leuk setje parren.

Verder.. 1 mac???
    Doe dan meteen 2 ik denk dat dat netter is.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Ik denk toch dat sommige van ons blind zijn: de jongen zegt toch dat hij 1 mac kon kopen voor 150 euro van een vriend. Als hij er een tweede bijkoopt moet hij 2000 euro hebben.

Lezen!!!
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• stefan90kauw
        • Jun 2005
        • 189

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
        Ik denk toch dat sommige van ons blind zijn: de jongen zegt toch dat hij 1 mac kon kopen voor 150 euro van een vriend. Als hij er een tweede bijkoopt moet hij 2000 euro hebben.

Lezen!!!
        is nooit me sterkste vak geweest

Naja het blijft iig zonde dat je er maar 1 hebt

Comment

• CoenCo
          • Feb 2005
          • 230

Het ziet er op zich goed uit, maar in de 2e serie foto's lijkt het wel alsof je al het licht aan de voorkant van de truss hebt hangen. Probeer het gewicht zoveel mogelijk te verdelen over zowel de voor als de achterkant. Dit is beter voor zowel je truss (al het gewicht op de voorkant=halveren max. belasting), als je statieven (de max last van een statief is alleen als die loodrecht en in het hart van een statief zit).

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Op speurders bieden ze nog 2 mac's aan (de oude 250). Ik heb hem al gecontact, hij doet ze niet sow goedkoop weg als jij hem had gekocht.

Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• GoTMoRe
              • Aug 2005
              • 350

Originally posted by Baszza91
              Op speurders bieden ze nog 2 mac's aan (de oude 250). Ik heb hem al gecontact, hij doet ze niet sow goedkoop weg als jij hem had gekocht.

Greetzz en cheerss
              goh..

OP heeft een 'defecte' mh gekocht voor die prijs die achteraf niet defect bleek te zijn..
              lala..

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

De OP had gewoon mzzl met die mh. Ik denk niet dat deze mh's stuk zijn.

Maar het is te proberen .

Greetzz en cheerss
                I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

Ik ga ook even reageren over het licht dan. Ik zou ten eerste al geen rookmachine in de truss hangen(als ik het goed gezien heb op de foto).
                  Omdat: 1.niemand het leuk vind een hete druppel warme vloeistof in zn nek te krijgen en 2. omdat rook stijgt dus als je ze beneden zet stijgt de rook vanaf 0m naar het plaffond en anders stijgt ze van 2-3m naar het plaffond.

Dan zou ik ook ofwel die drukke effecten vervangen door nog 2 extra scans of Mac's ogf eventueel nog colorchangers. Daarmee kan je zowel drukke en minder drukke effecten maken. Ook kan je investeren in een parrenset dan ben je minder geld kwijt. Maar het gaat ook perfect met heads en scans(als je er genoeg van hebt tenminste)
                  exit night into LIGHT

Comment

• revolution
                    • Mar 2006
                    • 45

Originally posted by stekelvarke
                    Ik ga ook even reageren over het licht dan. Ik zou ten eerste al geen rookmachine in de truss hangen(als ik het goed gezien heb op de foto).
                    Omdat: 1.niemand het leuk vind een hete druppel warme vloeistof in zn nek te krijgen en 2. omdat rook stijgt dus als je ze beneden zet stijgt de rook vanaf 0m naar het plaffond en anders stijgt ze van 2-3m naar het plaffond.
                    Als je goed naar de foto kijkt zie je dat ik 2 rookmachines heb, 1 voor op de grond (van 1100 Watt) en die andere heb ik opgehangen (700 Watt) zodat je een soort wolken effect krijg op het plafon . En ik stond op een soort podium waardoor die hangende rookmachine best wel ver van het publiek afstond, dus dan zal ie wel erg ver moeten druppelen lijkt mij!
                    Greatz Revolution!!!!!

Comment

• 4uss
                      • Aug 2005
                      • 578

Onze JEM Magnum Pro 2000 rookdoos geeft een streep van een meter als je hem op de grond zet... dat is dus allemaal hete vloeistof. Valt dat naar beneden op je apparatuur ben je ook zuur, want het is dan wel tuig. Mocht je hem echt in willen hangen zou ik er iets onder monteren zodat in ieder geval de eerste 20 cm afgevangen wordt.
                      Verder ziet die après-ski klus van je er veel beter uit dan die andere klus... Die Ravelands zijn leuk als tafelpoten... dan kun je ze ook achterstevoren zetten, dan zijn ze minder lelijk
                      Verder kan ik alleen aanraden om er eens wat parren bij te hangen, je bent goed op weg!

Ben trouwens wel jaloers op je MAC voor 150 euro Normaal kosten ze tweedehands rond de 750 p/s!

Comment

• revolution
                        • Mar 2006
                        • 45

Heb ik weer, mijn mac is nu echt overleden!!
                        hij doet nu echt niks meer met het DMX signaal, hij heeft geen verbinding meer ( en nee, het is niet de kabel!) ! En hij maakt nu ook al een raar krakend geluidje als ie draait! Zal ik em nu naar een reparateur sturen ofzo, want ik heb er zelf al naar gekeken en ik kan niks vinden!!

Owja, ik ben nu bezig met subwoofers maken, zijn bijna af !!!!

gr. revolution

ps. ik had die ravelands achterstevoren neergezet, maar toen kwam er minder geluid uit, maar zag er wel beter uit
                        Greatz Revolution!!!!!

Comment

• Baszza91
                          • Oct 2005
                          • 476

Heeyy,

Misschien weer een trap naar boven, maar ik zou toch wel is willen weten hoe het met je subwoofers gaat.
                          Welke subwoofer ben jij aan het bouwen (of is hij al klaar).
                          En heb jij er al toevallig foto's? (van de bouw of van de sub zelf).

Greetzz en cheerss
                          Ps: heb jij de Ravelands al verkocht of weggedaan

Comment

• revolution
                            • Mar 2006
                            • 45

hee

De subwoofers zijn bijna af (en ze klinken heerlijk!!), alleen nog een mooi rooster ervoor, heeft daar iemand toevallig ook suggesties voor? hier zijn de foto's!!
                            p.s. die ravelands staan te koop maar ben ze nog niet kwijt!

gr. revolution
                            Greatz Revolution!!!!!

Comment

• DJ nn
                              • Jun 2006
                              • 489

mooie subjes maar zou je geen bollen op je hoekjes maken ? want zou zonde zijn om ze te gaan verneuken tijdens het vervoer ...

en voor een grill kun je misschien een grote doe-het-zelver binnen gaan ?
                              heb daar al veel grilletjes zien staan (of wil je enkel over je woofer zelf een grill ?

grtzz DJ nn
                              ... the sound of silence...

Comment

• Dj-Sjors

Ziet er mooi uit.

Hoeveel heeft je dit gekost aan materiaal per stuk ?

Comment

Working...