Jeugd feest 3-12

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

citaat:Geplaatst door DJ_Marcel

Vanwege teveel gezeik over hetzelfde heb ik de foto's eraf gehaald.
    Laat eerst zelf maar is zien dat je wat kan, voorlopig word hier niet zo veel gepost en dat zal we komen omdat er toch alleen maar overal op geouwehoerd wordt. Kritiek oke, maar ga niet herhalen wat anderen al 4 keer gezegt hebben
    Beetje jammer, geeft mij te denken dat je oogkleppen op hebt. Iets in de trend van "ik doe het hoe ik het doe, en als ik niet het commentaar krijg wat ik wil horen, haal ik het er wel af". Jij plaatst foto's op een forum, dan kan je ook reacties verwachten. Bovendien, als meerdere mensen over 1 bepaald punt ouwehoeren, geeft dat dan niet wat te denken?

Comment

• niesten
      • Aug 2004
      • 115

@DJ_Marcel: Haal dan ook gelijk het hele topic weg...
      Een foto topic met commentaar en dan de foto's weghalen.....dan kan niemand er meer een touw aan vastknopen..
      Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

• DJ_Marcel
        • May 2005
        • 55

weet je wat

a.s. zaterdag heb ik dezelfde klus, zelfde materiaal, zelfde publiek, alles precies hetzelfde
        speakers gaan dit keer naar beneden om dat duiken te voorkomen ( ik was daar zelf ook geen voorstander van )
        en ik zal overal een steeltje omheen doen , en 4 rolle gaffa wegtapen over alle kabels

kijken wat het volgende is waar over gezeurt gaat worden of niet
        w0000t

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

Marcel,

je geeft aan dat je je rigging papieren hebt...

Van harte, nog efkes en ik ook (helaas cursus deze maand door omstandigheden moeten onderbreken..)

Wat ik dat totaal niet begrijp is het feit dat je spullen verhuurd, zelf als DJ aanwezig bent, je speakers van wat ik lees, niet helemaal safe neerzet, werkt in een totaal onveilige situatie, maar wel pronkt dat je je rigging certifikaten hebt ?

met alle respect, maar dat zijn dan zeker geen Rhino Riggs certifikaten ? [xx(]
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

a.s. zaterdag heb ik dezelfde klus, zelfde materiaal, zelfde publiek, alles precies hetzelfde
            speakers gaan dit keer naar beneden om dat duiken te voorkomen ( ik was daar zelf ook geen voorstander van )
            en ik zal overal een steeltje omheen doen , en 4 rolle gaffa wegtapen over alle kabels
            Als het schaap is verdronken, dempt men de put... Gelukkig is ie dan nog niet verdronken.

kijken wat het volgende is waar over gezeurt gaat worden of niet
            Vind je dit zeuren?

Jij levert materialen voor een klus, je staat erbij als ze alles op een levensbedreigende manier neerzetten, vervolgens ga je foto's maken en ermee lopen pronken op een forum (en je vermeldt er vrolijk bij dat je een rigging certificaat hebt = bewijs dat je bent onderwezen en dus kennis hebt van alle mogelijke gevaren) en als er vervolgens wat van gezegd wordt, zijn wij aan het zeuren!?!?

Sorry, maar volgens mij zit er dan echt een steekje bij je los! [xx(]

Comment

• djjake
              • Oct 2004
              • 126

zeer zwak ze man!!!!!

Een topic in de drive in show met foto's en na wat commentaar doodleuk de foto's weghalen! Waar dient dit forum voor dan?? Waarom heb je het dan op dit forum geplaatst als je bijna van te voren wist dat er commentaar zou op komen?

Weg ermee met dit topic!!!!!!!

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Gewoonweg zielig, beetje critiek en je haalt de foto's gelijk maar weer weg.[V][V][V] Bang voor critiek?[?]
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj franko
                  • May 2005
                  • 116

Ik ben wel erg benieuwt naar die foto's/gevaren.

Maar bewijs komende zaterdag maar dat je het ''gezeur'' goed hebt gelezen.

groetjes
                  Franko
                  Hoi!

Comment

• djsunnyday
                    • Nov 2005
                    • 112

Vanwege teveel gezeik over hetzelfde heb ik de foto's eraf gehaald.
                    Laat eerst zelf maar is zien dat je wat kan, voorlopig word hier niet zo veel gepost en dat zal we komen omdat er toch alleen maar overal op geouwehoerd wordt. Kritiek oke, maar ga niet herhalen wat anderen al 4 keer gezegt hebben
                    ik ben het helemaal met je eens
                    bij mijn begonen ze ook al zo.
                    Zonde van de Zendtijd.

Comment

• djsunnyday
                      • Nov 2005
                      • 112

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Gewoonweg zielig, beetje critiek en je haalt de foto's gelijk maar weer weg.[V][V][V] Bang voor critiek?[?]
                      maar van je c een k (of is dit te veel critiek voor je?)(voor mijn wel anders)
                      Zonde van de Zendtijd.

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

Kan iemand dit locken, het niveau daalt weer...

Comment

• DJ_Marcel
                          • May 2005
                          • 55

Nee Nee ik wil me foto's er volgende week nog op zetten
                          w0000t

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Kan iemand dit locken, het niveau daalt weer...
                            Helemaal mee eens. Om te janken. [}]

Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar tips and tricks te geven op het gebied van, you know. Vaklui onder elkaar plus een zooitje jonkies die er veel van kunnen leren. Aantal jeugdigen behandeld je hier meer als een docent met kritiek. Leuk voor de sfeer zo'n grote meul op hier.[xx(]
                            Ik wil niks meer zeggen hier over.
                            SLOT!!!
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Roeltej
                              • May 2001
                              • 761

niet echt manier om met elkaar om te gaan op forum... :/

Volgende keer graag laten zien dat het wel kan...
                              Vitality Show

Comment

• moderator
                                Moderator
                                • Apr 2001
                                • 5950

Ik ben het helkemaal met de topic plaatser eens!

Heel veel mensen hebben hier een hele grote bek, zonder dat ze zelf iets laten zien.
                                Afzeiken van foto's is terecht als er iets gevaarlijks op staat, als je iets vermoed, als je denkt dat er iets verkeerd is, neem dan de moeite en de beleefdheid om dat te vragen aan de deelnemer die het onderwerp plaatst, overhaaste conclusies trekken heeft niemand iets aan.

Een onderwerp plaatsen en dan de foto's eraf halen, dat gaat wel erg ver, neem in gevallen dat je het niet eens bent met de manier waarop mensen reageren even bericht op met de beheerders van het forum, nu lopen we achter de feiten aan te sukkelen.
                                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...