Jeugd feest 3-12

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Marcel
    • May 2005
    • 55

Jeugd feest 3-12

Vanwege teveel gezeik over hetzelfde heb ik de foto's eraf gehaald.
    Laat eerst zelf maar is zien dat je wat kan, voorlopig word hier niet zo veel gepost en dat zal we komen omdat er toch alleen maar overal op geouwehoerd wordt. Kritiek oke, maar ga niet herhalen wat anderen al 4 keer gezegt hebben
    w0000t
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Niet een beetje weinig licht?

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

vind dit toch niet zo lekker staan, topje boven op bassje met stapel bierfiltjes ertussen. (foto 6 )

de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• jorritje
        • Sep 2003
        • 143

Die boxen zie ik dat goed staat die ene nouw op bierviltjes zo schuin. En staan die ook nog vast of niet. Vind het wel weinig licht voor 800 man. Had zowiezo parren gebruikt. Dat je boven op staat met je spul is wel ok heb je geen last van die mensen die met bier boven je apparatuur staat. Of van die mensen die de hele avond zeuren. Maar had die speakers wel beneden gehouden was denk beter geweest.

Groetjes

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

Ziet er inderdaad niet geweldig uit. Zoieso is het licht veel te mager voor een dergelijk publiek, en tevens mis ik de basisverlichting.

Comment

• DJ_Marcel
            • May 2005
            • 55

licht zie je niet vanwege het flitsen van de camera, maar dat was er wel degelijk
            en t stond aardig stevig, t was alleen op de toppen wat te laten duiken
            je heb er van die speciale blokken voor , en een ander bedrijf heeft die dingen ook maar bij hun gleden ze er steeds tussenuit

en het ziet er idd een beetje slordig uit,

want

om 9 uur begon het, en om tien voor negen stond alles nog beneden

effe een file wat mij 2 uur gekost had
            w0000t

Comment

• dh-showtechnic
              • Jun 2005
              • 139

ik moet zeggen ja een beetje een licht LOOS feestje???!!!!???
              Nieuwe mega drive in show

Comment

• voederbietel
                • Feb 2005
                • 197

met 5 martin licht effecten en 4 showtec effecten kan ik geen zaal van over de 800 man aanlichten, het zal best mooie effecten geven maar dan wel een een bepaalde hoek van de zaal maar dan stond de andere hoek weer in het donker waarschijnlijk!
                met 2 4bars erbij die je boven de dans vloer hangt (want volgens mij was de zaal hoog zat!?) kan je al een aardige zaal verlichten + die effecten

(en die acrobat (zonder savety??????????)[V]

voorde rest wel oke maar ik had zeker meer licht erbij gehaald!!!
                Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Moet ik ook nog melden dat ik het veeeel te weinig licht vind, of geloof je het inmiddels wel?

Verder heb je ook een hele leuke manier van ophangen van je lichteffecten... Mag er volgende keer een safety omheen?

Eén laatste dingetje: files plan je in (klein beetje voorbereiding op de dag zelf). Zo voorkom je dat je in een kwartier alles op moet bouwen. Daarnaast: doe het liever veilig en iets langzamer dan onveiliger en snel.

Comment

• DJ_Marcel
                    • May 2005
                    • 55

Tja... er staat aan de zaak een schuur vol met moving heads, sixbarren enz enz enz
                    Maarja, ik ga niet meer mee nemen dan dat ze betalen, de organisatie wil niet meer uitgeven
                    die paar lichteffecten kostte iets van 70 euro in de verhuur, en dat vonden ze al teveel

dat mt2 set, kost 250 euro, daar moesten ze eerst over vergaderen, want de eerste keer gebruikte ik gewoon het geluid wat daar hing en werd ik alleen betaald als DJ , geen Drive in Show.
                    en er hangen 4 kastjes met 10" en een horn erin

en daar win je de oorlog niet mee. dus toen heb ik ze dat aangeboden

en over die safety's, het licht hebben ze zelf opgehangen en er zitten altijd 2 safety's in een flightcase bij lamp
                    w0000t

Comment

• voederbietel
                      • Feb 2005
                      • 197

citaat:en over die safety's, het licht hebben ze zelf opgehangen en er zitten altijd 2 safety's in een flightcase bij lamp
                      en als het fout gaat mag jij betalen!(tenzij je zwart op wit iets anders hebt geregeld!
                      Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• DJ_Marcel
                        • May 2005
                        • 55

Nope.. ze hebben het materiaal bij me ingehuurd, en ik heb het alleen voor ze meegenomen(transport). Evenals het geluid, in principe werd ik daar alleen betaald als discjockey.
                        w0000t

Comment

• JeroenVDV
                          • Mar 2004
                          • 963

citaat:Geplaatst door DJ_Marcel

Nope.. ze hebben het materiaal bij me ingehuurd, en ik heb het alleen voor ze meegenomen(transport). Evenals het geluid, in principe werd ik daar alleen betaald als discjockey.
                          En het geluid heb jij wel neergezet?

Vind het DOODENG er uitzien. Die toppen hadden zo het publiek kunnen inglijden onder invloed van zowel eigen trillingen als trillingen van subs.
                          Creating shows beyond Imagination

Comment

• DJ_Marcel
                            • May 2005
                            • 55

Nope... ze hebben dat allemaal zelf gedaan, ik heb wel effe alles voor ze op het versterker rek aangesloten

ze vonden zelf dat je niet veel hoorde als je schuin onder de speakers stond, dus heb ik ze de aanwijzing gegeven om onder de top iets te zetten zodat hij iets naar voren duikt

maarja, overdrijven is ook een vak, er zat nog geen 7 cm van die viltjes onder, en ze wilden zelf de speakers boven hebben...
                            er stond een heel mooi podium beneden en dan had je geen viltje nodig gehad.
                            w0000t

Comment

• PeTAR
                              • Jul 2005
                              • 151

Ik vind dat jij als leverancier van de apparatuur wel een betere instructie had kunnen geven, een spanband ofzo om de box om het geheel nog steviger vast te zetten.

Comment

Working...