Hoe ben je begonnen ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RDH
    • Aug 2001
    • 298

citaat:IK moet nodig geld in geluid gaan inversteren ...
    Maar ja , voor een jongen van bijna 13 heb ik redelijk veel vindt ik !!
    Ik heb trouwens alles NIEUW gekocht >> GEEN 2e handse troep
    van dit soort ONGEGRONDE uitspraken krijg ik werkelijk de weet ik niet wat.
    ik zou beter uit zijn met welke 2e hands amp van een fatsoenlijk merk (kwaliteit) dan met die skytec roestbak van jou.

denk daar maar is over na.
    sorry mod. dat moest er even uit...

groeten,

Remco

p.s. vroeger maakten ze soms veel degelijker materiaal dan nu

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

citaat:van dit soort ONGEGRONDE uitspraken krijg ik werkelijk de weet ik niet wat.
      ik zou beter uit zijn met welke 2e hands amp van een fatsoenlijk merk (kwaliteit) dan met die skytec roestbak van jou.
      inderdaad, ik heb toch ook al aardig wat dingen 2dehands gekocht...
      Voor een toch hele redelijke prijs, voor een heel redelijk merk, dynacord, peavey, jbl.... en nog wat dingen 2x15bands eq...H&H drivers....
      En nog veel plezier ervan...
      En als je die dingen voor een mooi prijsje koopt en je houdt alles netjes, kun je datgeld er ook nog voor terug krijgen...
      Met een skytec bak, lukt dat echt niet

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• bob
        • Jun 2002
        • 333

Het is idd. waar dat je met 2e hands zeer goede aankopen kan doen mits je een gerenomeerd merk koopt.
        Ik heb ook goede ervaringen met 2e hands kopen en verkopen, zo kocht ik vorig jaar nog 8 lange zwarte DTS parren56 met 3 maanden oude [bijna ongebruikte] 300W GE lampen met 12 LEE kleurenfilters voor 148 Euro, en ik heb nog geen lamp hoeven te vervangen en alle behuizingen zijn door gewoon goed onderhouden nog in prima staat zonder krassen, dus ik snap niet dat alles wat 2e hands is troep is voor jou, Max!

Groeten Bob

Comment

• sub7
          • Mar 2003
          • 66

Dan maar hier,

Ik ben alleen begonnen met een 4 kanaals mixertje en
          twee cd spelers. En natuurlijk 2 Jamo :P boxen op statief

Helaas geen foto's. Een paar jaar later ben ik bij iemand
          anders aan de bak gekomen die al wat had (en te veel geld)
          Toen zijn we uit gaan breidden en kregen 5 disco's'+ P.A verhuur

Nu hebben we 5 dj's en 4 roadies. Twee disco's met KF600 set
          Twee met SA bassen :P en JBL SR toppen en de grootste met 2xKF930
          + top (word meestal enkel gebruikt). 8 mac250 en 6 mac 300's zijn nu
          als lcihtshow net als een stuk of 10 fourbars met par64's.

Iemand al met Jamai gewerkt ? Moet morgen P.A verzorgen :P

[Die KF930's bonken !]

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

ik ben begonnen met..... aleez ja beginnen ik ben nog erg bezig met beginnen natuurlijk ben ook nog maar 20 jaar he LOL

men was audio freak met een zelfgebouwde mosfet versterker die electrostaten kon trekken een teac vrds 10 cd speler en audio profecional boxen nu deze instalatie speelt nog altijd glashelder. ik en men pa waren zo de twee dikste vrienden in audio to ik ook iets van men eigen wilde !
            oei oei oei men pa was vooral een muziek genieter en ik ook wel maar op een ander volume jullie kennen dat waarschijnlijk wel .....

maar bon ik ben dus begonnen met een philips radio die men vader had opengedaan en een ingan voor een cd speler had ingeflanst (een cec cdspeler) die ik van hem had gekregen.
            en toen ja je kent dat he ik kreeg men eerste boekje waar de merken van beglec in stonden en ik was niet te houden he
            maar ik heb veiligheidshalve naar men pa geluisterd en heb niks van jb gekocht.
            heb dan voor dezelfde prijs een 2de hands boss mixertje gekocht waar ik nu nog altijd veel plezier aan heb en zo een 2de hands hands stereo van pioneer gekocht en een boxje of 2, een 2de cd speler en uiteindelijk heb ik dan een 2de hands in perfecte staat akg c414 gekocht. en dat is de meest geweldige micro dat ik ooit gehoord heb.
            nu daarna een kut mixer van behringer.
            dan heb ik ook weer 2de hands een tascam model 5b mixer gekocht en dat was een echte verandeming voor men micro op een deftige manier te horen nu is dit verder en verder gegaan tot nu op het moment dat ik me een tascam dm 24 digitale mixer ga aanschaffen . .....

ik kan natuurlijk zo verder gaan maar ja voor meer info ga is naar men website kijken he

ps: ik ben heel blij dat ik geen jb systems en dergelijke rommel heb gekocht en deftig onderhouden 2 de hands materiaal die een tijdje meegaan en niet 5 maanden en kapot

t'leven is duur verdomme
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• sussudio
              • May 2001
              • 534

citaat:
              Dan maar hier,

Helaas geen foto's.
              Dan hoort het dus niet hier. Dit topic is gestart om een verzamelplaats te zijn voor foto's uit de oude doos, niet voor het oplepenen van de apparatuur waar je mee begonnen bent.

Zie ook de posting van Jan de fotomod op de eerste pagina van dit topic.

Voor de mensen die eerder al eens een fotootje in dit topic hebben geplaatst: kijk even na of die links nog werken, of pas je posting aan. Ik zie erg veel rode kruisjes.

Drive-in Discoshow Sussudio
              Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
              Drive-in Discoshow Sussudio
              Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

Working...