amp rekje eindelijk klaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Valt wel mee hoor, ikzelf heb soortgelijk rackje, en zo'n rack in je eentje optillen is opzich al ongezond. Gewoon met 2 personen beide een handvat; doe dit nu al ruim een jaar, zonder problemen.. Ja, ook met optochten zo'n hoge trekker intillen en aanhangers.

Edie
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

een rekje van rond de 60 kg.. klein podium kun je het gemakkelijk aleen van een podium zette... als het een podium van een meter hoog ofzo is dan zet ik deze rack met mijn lief erop... dit meiske weegt nog geen 60 kg en is geen bodybuilder dus

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

ok moeten jullie zelf weten, ik heb ook wel eens mensen mee die alleen even een kist van 50/ 60 kg tillen. doe ik dus niet, wil graag oud worden en dan het liefst gezond. dus alles boven de 20/25 kg met twee mensen. en dan zo min mogelijk tillen, als er gebruik kan worden gemaakt van de ramp dan gebruik ik die. Wielen zijn er gemaakt om mee te rollen!! en twee handvaten tilt gewoon iets gemakkelijker is mijn ervaring.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Mee eens, stoer dan en een rekje van 60 kg alleen tillen doe je niet lang!..
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Tfproductions en Dr.Edie , komaan zeg, hebben jullie ooit al eens gewerkt [)][)]????????
            Ik doe alles alleen, nooit hulp, helemaal de reutemeteut versleuren, 3 Ć  4 dagen in de week al 25 jaar lang !!
            DIT is hard werken en zeker in dit vak

Het heeft niks te maken met stoer zijn maar vooral hoe je je rug gebruikt [8D]

Ok, ik weeg ook 105 Kgr aan spiermassa + een klein buikje [:I]
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Ik ben 19, net uit de groei, weeg slechts 67 kilo (opzich geen slappeling) en tilde altijd verkeerd (nu netjes met de benen [:I] ) maar 60 kilo gaat me te ver, en ik ben geen schwarzeneger. Luidsprekers van 45 kilo enzo gaat wel prima.. trappen op ofzo.. [8D]
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Ik ben 19, net uit de groei, weeg slechts 67 kilo (opzich geen slappeling) en tilde altijd verkeerd (nu netjes met de benen [:I] ) maar 60 kilo gaat me te ver, en ik ben geen schwarzeneger. Luidsprekers van 45 kilo enzo gaat wel prima.. trappen op ofzo.. [8D]

sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

citaat:Geplaatst door sis

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

sis
                  [:I]
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Mister Music
                    • Aug 2005
                    • 39

Nog ff over t begin van t forum(waar het uiteinkelijk om ging (he sis en dr eddie) ik zou in dat kissie een computervan plaatsen die dingetjes zijn dr ook te krijgen op 230v dus das verders geen probleem en ze zijn maar €12,50 geloof ik.
                    Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
                    Wat maakt mensen die muziek maken?

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

mmm, ben nog geen 60 kg zwaar en tillen........ daar heb ik een hekel aan!!
                      sis hoe doe je het?? alles alleen is geen werk voor mij, het moet ook leuk blijven!!
                      maar oke ik respecteer je alleen alles tillen en opbouwen/afbreken. heb toch liever iemand mee die helpt en me een paar centen kost dan dat ik zelf met rug klachten thuis zit.
                      daarom investeer ik in handvaten en wielen!!
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vegapower
                        • Nov 2004
                        • 355

kleine podium noem ik 30cm hoog... ikzelf weeg net geen 70 kg. mijn baskaste van 80kg zet ik aleen op een podium van een meter hoog (techniekje). maar de rest netjes met 2. want mijn rug is al jaka maka. kheb net geen hernia gehad. en neen da was niet van het tillen. kheb een verschot gehad door 4 stenen op te pakken op de bouw. en dit komt er van verder.... kheb met 2 handvaten in totaal nog nooit last gehad..wy een ventilator? [B)]

Comment

• TVV
                          • Aug 2004
                          • 73

Ik ben 22 en heb al vier jaar last van mij rug door full-time bezig te zijn met sleuren en tillen. Heb me laten vertellen dat in nederland op elke kist het gewicht moet staan. 25kg / man. Dus een kist van 100kg optillen met 4 man. Hier in belgiƫ kennen wij dat niet... Maar zeg eens: een MH4 van dik 250kg moet je dus opheffen met 10 man. Ik zal geen 10 man betalen om die mengtafel op z'n plaatst te zetten, laat staan met 10 man hem op te tillen...

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Tillen van zulke zware gewichten (60 kilo e.d.) in je eentje komt op mij over voor stoer te doen. Kleine moeite om eventjes je collega te vragen. Ook al ben je stevig gebouwd.
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• vegapower
                              • Nov 2004
                              • 355

als je een collega by hebt of iemand is kun je vragen... sta je daar aleen moet je het zo wel doen he.... daar is niets stoer aan...

Comment

• Dr. Edie
                                • May 2003
                                • 671

citaat:Geplaatst door vegapower

als je een collega by hebt of iemand is kun je vragen... sta je daar aleen moet je het zo wel doen he.... daar is niets stoer aan...
                                Dan huur je even bij Boels een kleine heftruck
                                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...