amp rekje eindelijk klaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

amp rekje eindelijk klaar

zal van boven naar beneden gaan
    DOD limitter
    omnitronic 2 * 15 bands
    ecler 2/4 wegs
    2 * doppler amps... dus 4 * 750wrms/4ohm
    [/URL]
    [/URL]

kzal jullie al maar voor zijn
    de kist is achteraan gesloten, maar door de vele koel openingen lopen de versterkers verre van warm al draaien ze een hele avond op hun max.
    de voeding van de rack heb ik al beetje men hoofd over gebroken. nu komt er van een stekkerblok binnen een kabel 2.5carre met een stekker naar buiten..maar ikzelf vind dit maar niets...
    hint voor dat?
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

powercon mee op je blindplaat schroeven? achter je powercon gewoon een fatsoenlijk stekkerblok schroeven... probleem toch opgelost lijkt me...

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DJ-BJ-sl
      • Jul 2004
      • 172

je kan ook gelijk een soort verdeling erin zette.
      heb ik ook 3x16A. mooie kabel 5x 2.5mm naar buiten met 5-polige stekker en klaar.
      1 fase voor die amprack zelf en 2 mono fasige connectors achterop een blindplaat voor eventueel een 2e amprack en een backline voor een bandje of voor de dj.dan zit alles mooi same. +ik heb een verloopje gemaakt van 16A naar 16A driefasig dus kan die rack altijd gebruiken zelfs als er geen krachtstroom aanwezig is

greetzz bart

Comment

• vegapower
        • Nov 2004
        • 355

kan een powercon zoveel aan? dacht eerder dat zoiets voor mengpaneeltjes te voeden was enz...
        als ik met stroom begin kom ik meestal van men powerpack af. deze komt 380 volt en en staan vanachter 3 stekkers op apart op een zekering van 25 amp dus.... en achteraan is de kist gesloten....

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

citaat:Geplaatst door vegapower

kan een powercon zoveel aan? dacht eerder dat zoiets voor mengpaneeltjes te voeden was enz...
          Powercon is 16 Ampère continue...

Dus lijkt mij voldoende...

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJ-BJ-sl
            • Jul 2004
            • 172

powercon kon 20A hebbe
            tis hoe je het zelf wilt inrichten het was gewoon maar een voorbeeldje.zijn ook nog wel andere mogelijkheden. maar zo is hoe ik het heb gedaan en het werkt fijn
            greetzz bart

Comment

• vegapower
              • Nov 2004
              • 355

is dan inderdaat wel een intressante oplossing.. tnx

Comment

• arie
                • Feb 2003
                • 550

vind eerlijk gezecht powercon voor eindracks helemaal niks, gewoon een krachtstroomstekker er achter op 16 en of 32amp, werkt perfect en nooit geen gezeik met de stroom.groeten Arjan

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

citaat:Geplaatst door arie

vind eerlijk gezecht powercon voor eindracks helemaal niks, gewoon een krachtstroomstekker er achter op 16 en of 32amp, werkt perfect en nooit geen gezeik met de stroom.groeten Arjan
                  Ikzelf juist wél powercon, ziet netjes uit, en geen problemen mee.. Voor zo'n rackje vind ik zo'n krachtstroom onnodig.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• vegapower
                    • Nov 2004
                    • 355

weet ja waar ik nu van verschiet... nog geen slechte commentaar
                    ik denk dat ik de rack met powercon ga maken... simpel en klein. kan by op de voorkant gezet worden.

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

waar trekken die versterkers nu lucht? ik zie in het frontpaneel geen enkele vorm van ventilatie namelijk...

Verder ziet het er wel oke uit hoor, alleen zie ik liever een rackje dat ook open is aan de achterkant. Het is beter voor de warmte-afvoer en je kan nu ook heel gemakkelijk iets hersteken moest dat ooit nodig zijn...
                      Wat is nu dat houten flapje aan de zijkant van je rack?

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

is dat niet lastig dragen met een handvat per kant?? kan me voorstellen dat het rekje zo niet in evenwicht te houden is!
                        twee per kant tilt een stuk makkelijker.
                        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vegapower
                          • Nov 2004
                          • 355

hoeten flapje is voor aan de achterkant te graken en hangtr de befaamde 2.5carre kabel voorlopig nog uit.. de racht is vanachter volledig toe dus ja..kga er nie aan zagen..hy is stevig en proper... de versterkers trekken hun lucht aan de zykant vooraan. binnenin de rack is een soort tunnel gemaakt nu. de versterkers kunnen aleen langs de onderste ventilatieplaat en onderaan zitten ook nog 2 ventilatieplaten hun lucht trekken zodat ze aleen koude lucht binnentrekken en de warme langs boven afgevoerd wordt.

Comment

• vegapower
                            • Nov 2004
                            • 355

geen last mee..gewicht is netjes verdeeld... vroeger stonden er 6 op..maar stonden de wielen op de achterzyde en moest de rack telkens rechtgezet worden.. ik vond dit systeem echter ongezond voor de versterkers omdat die telken een klap kregen...btw... er staan wielen onder om te ryden dus snel ff op podium zetten geeft geen props met die 2 handvaten. genoeg spek eten

Comment

• Watt Xtra
                              • Oct 2004
                              • 1119

nooit op onmogelijke plekken geweest?? waar je nauwlijks bij kunt komen, bv een vrachtwagen voor een optocht?? Lijkt met toch lastig even dit rackje op een meter hoogte te tillen, maar id wanneer men spek en pannekoeken eet dan mag het geen probleem zijn!! 8-)
                              (Ikzelf heb liever een aantal vastpak punten meer.)
                              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...