tja , over de pluggenstrip zal ik het maar niet gaan hebben
maar waarom plaatst iedereen die dingen altijd aan de voorkant....als je elk willekeurig versterker rack topic aanklikt komt het weer ter sprake.
verder had ik er zelf een knappe wielplaat onder gemaakt waar ook de deksel op kan rusten....
ook had ik de case van binnen mooi zwart gespoten, zo ie zo de deksels....ik vind die vieze vingers aan de rand van een case altijd zo slordig.
de kabels zijn wel netjes weggewerkt! en verder heb je een net rackje met apperatuur. ook die volt & ampere meter vind ik wel een goed plan....
maar waarom plaatst iedereen die dingen altijd aan de voorkant....als je elk willekeurig versterker rack topic aanklikt komt het weer ter sprake.verder had ik er zelf een knappe wielplaat onder gemaakt waar ook de deksel op kan rusten....
ook had ik de case van binnen mooi zwart gespoten, zo ie zo de deksels....ik vind die vieze vingers aan de rand van een case altijd zo slordig.
de kabels zijn wel netjes weggewerkt! en verder heb je een net rackje met apperatuur. ook die volt & ampere meter vind ik wel een goed plan....

]
Comment