Amprack bijna klaar...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

tja , over de pluggenstrip zal ik het maar niet gaan hebben maar waarom plaatst iedereen die dingen altijd aan de voorkant....als je elk willekeurig versterker rack topic aanklikt komt het weer ter sprake.

verder had ik er zelf een knappe wielplaat onder gemaakt waar ook de deksel op kan rusten....

ook had ik de case van binnen mooi zwart gespoten, zo ie zo de deksels....ik vind die vieze vingers aan de rand van een case altijd zo slordig.

de kabels zijn wel netjes weggewerkt! en verder heb je een net rackje met apperatuur. ook die volt & ampere meter vind ik wel een goed plan....

Comment

• Pulse
      • Oct 2001
      • 666

2ohm met de t.amps?
      Ik heb er ook een paar in gebruik maar dat durf ik toch niet hoor.
      Als die amp paar uur elke bas lichtjes clipt op 4ohm wordt hem toch al behoorlijk warm hoor.
      (hand bovenop koeltunnels houden lukt geen 10sec)

Voor de rest wel een leuk rackje ja. Nog wat blindpaneeltjes vanboven en 't is in orde.
      MVG,
      Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• jerre
        • Jun 2003
        • 286

heb het de eerste keer ook maar voorzichtig geprobeerd, maar stillaan meer en meer opgedreven, nu durf ik ze zonder problemen op 2ohm te laten draaien en idd, achteraan uit de windtunnel worden ze wel vrij heet ja. Het langste wat ze op 2ohm heb laten draaien is 3 dagen van 12u aan één stuk door volopen (juist wel/niet clip).
        Nu ik denk wel niet dat het het vermogen ten goede komt, maar helaas ben ik praktisch bijna verplicht met m'n tops omdat ze een vrij nouwe sprijding hebben (60x40). Het verschil is dan ook wel te merken als 'k er een crowntje achter hang en dan gaat de t.amp 3200 vol op de toppen.
        nu gij en dan ikke weer

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Bedankt,

Spuiten kan idd nog welleens gebeuren, het hele rack kan wel een likje verf gebruiken.. Maar ikzelf hecht daar weinig waarde aan eigenlijk.. De t-amps in brug, op 8 ohm. 2 ohm nog nooit geprobeerd, maar ook niet nodig voor mijn toepassingen. Ikzelf vind de pluggen aan de voorkant juist erg handig en mooi. Zeker als er weinig plaats is aan de achterkant, en ik me rack zo dicht mogelijk tegen een muur hebben wilt.. Of je rack staat in een benauwde ruimte (carnavalswagens..) en je moet plots stekkers wisselen.. Maar das ieder voor zich natuurlijk
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1067

ik bedoelde meer de inserts van de pluggen ...waarom die niet aan de achterkant zitten ipv de voorkant.hier een kleine toelichting...zoek de verschillen []

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

citaat:Geplaatst door jens

ik bedoelde meer de inserts van de pluggen ...waarom die niet aan de achterkant zitten ipv de voorkant.hier een kleine toelichting...zoek de verschillen []

Ahzo!

Kan ik idd best eens doen, moet toch nog XLR uitgangen maken en een uhm, ... powercon uitgang erin zetten..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1067

het ziet er gewoon wat knapper uit.....op het paneel zitten de gaatjes iets uit het midden dat is ervoor zodat je de lipjes van de vrouwtje insert xlr aan de breede kant kan houden....dan zitten de pluggen weer helemaal precies in het midden

Comment

Working...