zwembad feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

Jooo hier zijn nog wat foto's voor de mense der er nog behoefte aan hebben http://www.picturetrail.com/gallery/...4&gid=8252599&
    Marc {The Soundboys}

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Was er op gerekent dat er zo weinig mensen waren dat je alleen een stel 802's had staan?
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Was er op gerekent dat er zo weinig mensen waren dat je alleen een stel 802's had staan?
        Hoezo? wat is daar mis mee dan? voor in een zwembad juist perfect, en ze kunnen ook nog een klein beetje tegen vocht omstandigheden omdat ze ook voor buiten geschikt zijn!
        Ik neem zelf ook altijd 802's mee naar de kleinere klusjes!
        Wel met een subje (of 2 soms)
        Met de bose controller en een lekkere zware amp gaan ze behoorlijk hard!

Ik zou ze wel op een andere manier opstellen, statieven? of in ieder geval allebei op elkaar ivm het koppelend effect(paar db winst)
        Maar hier was al wat over gezegd..
        Bart

Comment

• Barthezz80
          • Aug 2004
          • 365

@ DJ Mark: wat voor eindversterker(s) heb je bebruikt voor de 4 802's?
          en heb je ook de bijbehorende controller gebruikt?
          Dit zijn wel belangrijke factoren om ze een beetje fatsoenlijk te laten klinken![8D]

b.t.w. een subje in verhouding tot 4 802's zal geen overbodige luxe zijn denk ik, 2 subs zou nog mooier zijn aangezien het 4(top)kasten zijn[8)],
          en ook een stuk prettiger/rustiger/completer/warmer voor het gehoor(zeker in zo'n zwembad!)
          Bart

Comment

Working...