Jaja, lach er maar om. Maargoed, dit was een bruiloft en de bruid en bruidegom wilde deze mensen graag hebben. Christelijke muziek is het. Daar hebben wij verder ook geen grip op. Buiten dat was dit een vriendendienst, wij kennen de mensen die trouwden.
Bruiloften - plaats hier je pics
Collapse
X
-
@bastisito: ik vind het nogal omslachting om op deze manier de foto's te moeten bekijken, je moet ze namelijk allemaal een voor een openen en weer sluiten, dus ja wat is nu handiger ?? één keer wat moeite doen om ze geplaatst te krijgen of iedereen die ze wil zien 128 (61 foto's x 2 + 6 nieuwe pagina's) laten klikken ???
Verder zie ik op de geplaatste foto dat het meer om een klein combotje gaat ipv een band en lijkt het erop dat alle bekabeling nogal slordig is afgewerkt fo zie ik dat verkeerd??
Was de projectie Live wel beter te zien als op de foto ?Comment
-
Live was het allemaal perfect te zien. Dat de kabels wat slordig liggen was niks aan te doen. Bandleden verplaatsten steeds en microfoon moest verplaatst worden naar elders (priester, huwelijkse voorwaarden oplezen ed.) Verder was iedereen tevreden met de dag en voor ons is het weer een ervaring rijker.Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?Comment
-
Christelijke muziek niet zo uitvlakken he
Ik heb aan het gospelkoor waar ik bij zit al genoeg werk om het goed te krijg! En das een compleet combo.
Maar verder verder ziet het er een beetje rommilig uit. De gehele locatie. Ook al ziet de truss er wel netjes afgewerkt uit... behalve dan die tape rondom dat stekkerblok

Comment
-
Ja goed, locatie hadden wij natuulijk niet mee te maken.
Tape om stekkerblok, ja....uhm, toen we hem maakten dachten we toch echt dat die precies in de truss kon liggen, kon dus niet. Maargoed, zo kan het ook wel, zit vast met wat gaffa en 4 stekkers (waaronder CEE die dus echt niet zomaar losgaat.)Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?Comment
-
Dat hoop ik komende oktober beter te regelen [:P]citaat:Geplaatst door Radar
Nu zijn we van PeTar gewend dat er iets wat microfoon statieven in de weg staan.
Maar ik hoop dat je bij de produktie van bovenstaande klus alleen maar
verantwoordelijk was voor het geluid.
Comment
-
ik spot in elk geval geen safety's en bijna nog veel erger langschalmige ketting waar een speaker aan is gevlogen!
Comment
-
Bruiloft op 2 September 2005
Type: Drive-in show
Geluid:
2x Mackie SRS1500
2x Mackie SRM450
1x Pioneer DJM500
2x Pioneer CDJ100s
1x Sennheiser E-835
Licht:
2x T4 bar met 4x par56 300w
Drive-In Show
Mixer met cdspelers
Sfeerimpressie in lege zaal.
Openingsdans (beppie kraft - de nach is nog zoe laank)
Natuurlijk weer de nodige optredens en voordrachten van familie/vrienden.
Bruid gooit haar bloemen weg
Mooi feestje op schitterende locatie! Alleen de bereikbaarheid van deze locatie is erg slecht. Er gaat een flinke trap omhoog, waar je dus ook je apparatuur omhoog moet slepen. De treden hebben een dusdanige hoogte, dat een steekwagentje geen uitkomst biedt. Het was ook nog eens goed weer, dus het heeft de nodige zweetdruppels gekost om op te bouwen, en vervolgens 's nachts weer af te breken.Zuid-LimburgComment
-
Dankjewel!
Ik gebruik dit meubel nu enkele jaren, maar ben momenteel opzoek naar nieuwe ideeen voor een nieuw meubel. Dit is zo langzamerhand aan vervanging toe.
Het handige van dit meubel is, dat het inklapbaar is, waardoor het niet zoveel ruimte in beslag neemt en het is alleen te tillen/dragen.
De voorkant loopt rond (ik dacht buigbare lichtgewicht multiplex van 10mm)en vervolgens zijn er enkele "metal-look" formica platen op geplakt. Meubel voldoet nog steeds goed, maar is te klein voor op grotere locaties. Je ziet het dan nauwelijks nog staan...Zuid-LimburgComment

Comment