Into Sound Feest 1 Jaar Getrouwd Swifterbant

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJDGO
    • Nov 2004
    • 37

Hummzz, Ik verkoop alles wat los en vast zit, als ik wil kan ik jou ook zo verkopen maar de laatste tijd gaat het slecht met de handel..... ze willen alleen de beste van beste en mm jah jij zit daar helaas nie bij..... Sorry[}]
    You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• discover
      • Feb 2005
      • 108

en uh is het wel een behringer versterker[?] volgens mij zie ik er toch echt een van de palladium series[?]

Comment

• DJDGO
        • Nov 2004
        • 37

citaat:Geplaatst door discover

en uh is het wel een behringer versterker[?] volgens mij zie ik er toch echt een van de palladium series[?]
        MM [)] Als je dit Topic goed doorgelezen had, dan zou je weten dat ik net pas de versterker heb gekocht en alleen nog maar gebruikt heb bij het feestje van dit Topic. En dus niet bij dat feestje van die foto uit de oude doos.

Comment

• Jaap @ monitoring
          • Jun 2005
          • 61

citaat:Geplaatst door DJDGO

Hummzz, Ik verkoop alles wat los en vast zit, als ik wil kan ik jou ook zo verkopen maar de laatste tijd gaat het slecht met de handel..... ze willen alleen de beste van beste en mm jah jij zit daar helaas nie bij..... Sorry[}]
          tegen wie heb je dit?

Comment

• DJDGO
            • Nov 2004
            • 37

citaat:Geplaatst door Jaap @ monitoring

mannn, dit lijkt meer op een standje, krijg bij deze foto meteen al 1 vraag als ik het zo in het echt zou zien: ''wat verkoop je?''
            In het engels gezegd: Does this ring a bell? [^]
            Is niet persoonlijk bedoelt hoor.[}][8D]

Comment

• Jaap @ monitoring
              • Jun 2005
              • 61

Bekijk je foto's maar eens, de stands op de markt worden er beter op, maar de netheid daarvan kan velemale beter( als maar eens een keertje goed oplet )

en daarbij, ik werk met topkwaliteit........dus ik ben al verkocht

Comment

• DJDGO
                • Nov 2004
                • 37

mannn, dit lijkt meer op een standje, krijg bij deze foto meteen al 1 vraag als ik het zo in het echt zou zien: ''wat verkoop je?''
                MMM kan het volgende keer ook iets anders geformuleerd worden dan? .....[)] En of je nou al verkocht bent of niet dan boeit me echt totaal niet. Het gaat om het principe. Jij bent de gene die domme antwoorden vraagt en het bovenstaande versta ik niet onder gezonde kritiek dat is plat gezegd afzeiken. [xx(] []

Comment

• Jaap @ monitoring
                  • Jun 2005
                  • 61

het was meer bedoeld van dat de rommeligheid van je ''tafel'' wel iets verbeterd kon worden, maargoed dat is bedoeld al positiefe kritiek, en als ik je zwaar aangevallen heb met me vorige posts dan bied ik dan hierbij mijn excusus aan.

Comment

• DJDGO
                    • Nov 2004
                    • 37

het was meer bedoeld van dat de rommeligheid van je ''tafel'' wel iets verbeterd kon worden, maargoed dat is bedoeld al positiefe kritiek, en als ik je zwaar aangevallen heb met me vorige posts dan bied ik dan hierbij mijn excusus aan.
                    [8D] Ok .... ik snap wat je bedoelde alleen de manier waarop je het zei beviel me niet. Maar ok ja hebt inderdaad gelijk en zal volgende keer zeker dat proberen te verbeteren en natuurlijk excuses aanvaard. [^]

Comment

Working...