Into Sound Feest 1 Jaar Getrouwd Swifterbant

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJDGO
    • Nov 2004
    • 37

Into Sound Feest 1 Jaar Getrouwd Swifterbant

Hallo,
    Hier weer een paar foto,s van die kleine(groter wordende)Drive-in
    Into Sound, van een Feest van een stel dat 1 Jaar Getrouwd is in Swifterbant. En als je toch bezig bent kijk dan ook eens op onze site en laat een leuk berichtje achter in ons gastenboek www.intosound.nl

Inmiddels hebben wij in de afgelopen tijd, niet stilgezeten.
    En in het kader van dat wij in augustus 1 jaar bestaan, zijn wij druk aan het uitbreiden geslagen.[^]

Hieronder geef ik een lijstje van onze nieuwe aankopen sinds ons vorig topic: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=12801

Boxen:
    2x Dap PR-115 (400 Watt RMS) (Tops)
    2x Dap PR-115B (500 Watt RMS) (Subs)

Versterker:
    1x Behringer EP1500

Statischlicht:
    4x Par 56 300 watt MFL

Besturing:
    1x Showtec Digi-pack (dmx, midi) 4x 1150 watt

Hieronder staan een paar foto,s van het feestje van 25 Juni 2005,
    vanuit de nieuwe situatie.[8)]

You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Wat me meteen opvalt is hoe schuin je lichtstatief (t-bar) van je parren hangt/staat (of hoe je het wilt noemen).
    Parren hebben neem ik aan altijd bijna zelfde gewicht en dan snap ik niet dat het nog schuin kan hangen.

Verder ziet het er leuk uit.

Alleen 1 vraagje, je hebt een beamer, is deze van je eigen (zelf gekocht, of van je pa) , gehuurd of stond deze op locatie?

Comment

• djlaakie
      • Sep 2004
      • 130

Zet voortaan de poten van je lichtstatieven iets verder uit. Echt gevaarlijk zo.

Comment

• Jaap @ monitoring
        • Jun 2005
        • 61

Leuk maar zeer rommelig, afrokking tot tegenstelling van andere beter, maar de beamer lijkt ook scheef te hangen en ik denk dat je beter af bent met truss dan t 4 balkjes op statief wat gammel staat in dit geval

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

En nog steeds... Boxen staan te laag! (Topjes)
          Doe die toch eens omhoog zodat de hoge tonen hoorns op minimaal 2,5 meter hoogte zitten. Je zult versteld staan van de verbetering.
          Op de foto van het (onvermijdelijke) actje van de familie ziet niemand de boxen meer. En dus is de verstaanbaarheid van de aardige dame dus k**t

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Get-Right
            • Apr 2005
            • 24

citaat:Geplaatst door DjFx

Wat me meteen opvalt is hoe schuin je lichtstatief (t-bar) van je parren hangt/staat (of hoe je het wilt noemen).
            Het lijkt inderdaad op foto 1 of dat statief scheef staat, maar dat is niet zo. De foto is iets meer aan de zijkant van het statief genomen daardoor lijkt het scheef (op de andere foto's staat hij wel recht).

Verder is het inderdaad beter om je statiefpoten verder uit elkaar te zetten.

En je zou eventueel volgende keer de kabels van je lichteffecten op het ene statief wat hoger bij elkaar vastmaken zodat die uit het zicht zijn.

En met het afrokken moet je volgende keer meer streven om een soort 'balk' te maken met je doek. Zodat het lijkt alsof alles wat er achter het doek staat één geheel is. En dat er niet al te veel hoeken en randen uitsteken.
            Moet dat écht zo?

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Stukken mooier geworden!

Misschien nu sparen voor èchte cd-spelers?

Op jullie staat overigens wat niet met hier overeen komt:
              "Versterker: 1x Dap P-500 Palladium vintage (2x250 watt)", terwijl in dit topic een Behringen EP1500 wordt genoemd...
              Ook beweren jullie 2 speakerstatieven te hebben, maar waarom gebruiken jullie ze dan niet!? Zonde, want het is echt een stuk beter voor je publiek als je de tops verhoogt!

Succes ermee nog!

Comment

• DJDGO
                • Nov 2004
                • 37

Hallo, om op al jullie vragen en opmerkingen een antwoord te geven.
                Hier komt ie dan. []

*Het lijkt inderdaad op foto 1 of dat statief scheef staat, maar dat is niet zo. De foto is iets meer aan de zijkant van het statief genomen daardoor lijkt het scheef (op de andere foto's staat hij wel recht). - Dit is idd het geval dank je "Get-Right". -

*Zet voortaan de poten van je lichtstatieven iets verder uit. Echt gevaarlijk zo. - mmm naar mijn beleving staan de statieven goed....
                heb natuurlijk gevoeld of ze stevig genoeg staan en dat was zo[|)]maar ok, volgende keer zal ik er eens naar kijken.[^]

*Alleen 1 vraagje, je hebt een beamer, is deze van je eigen (zelf gekocht, of van je pa) , gehuurd of stond deze op locatie?
                - Beamer stond al op lokatie. -

*maar de beamer lijkt ook scheef te hangen. - inderdaad alleen met die beamer hadden wij voor de rest weinig te maken die was al op lokatie toen wij aankwamen en stond al op zijn plek. -

*Op jullie staat overigens wat niet met hier overeen komt:
                "Versterker: 1x Dap P-500 Palladium vintage (2x250 watt)", terwijl in dit topic een Behringen EP1500 wordt genoemd... - Klopt de site moet nog aangepast worden, de versterker is net aangeschaft. -

*Misschien nu sparen voor èchte cd-spelers? - ja een van de volgende verbeteringen zal dubbele cd speler zijn[8D] -

Groeten Leroy

Comment

• ljhutten
                  • Mar 2005
                  • 28

zet je poten van je statief verder uit, en zorg dat 1 van de drie poten naar voren steekt, zo kan die nooit omvallen.!! als jij gecheckt hebt dat die niet kan omvallen. dan heb ik ook wijnig te zeggen !!,,, voorderest wel leuk setje. misschien x tft schrempje voor je computer ? ...

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

zorg voor een leuk tafeltje ofzo, op deze manier de ganse avond staan is echt niet leuk voor je rug denk ik zo...

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Hahahah, dat zat ik nou ook al te denken
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• soundcheckfrits
                        • Jan 2005
                        • 455

gaan jullei zo oppad?? met een switchpack?? koop/knutsle dan even een 4 kanaals controllerstje erbij werkt perfect

edit foto van jullie site:

de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Werkt de grasmaaier bij jullie thuis nog wel? (Gezien het oranje snoer)

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJDGO
                            • Nov 2004
                            • 37

Grasmaaier werkt perfekt ... Hugo [)] ....... In September begin ik met opleiding MBO Elektrotechniek ahahah zal dan wel ff aan het knutselen gaan.

Comment

• Jaap @ monitoring
                              • Jun 2005
                              • 61

mannn, dit lijkt meer op een standje, krijg bij deze foto meteen al 1 vraag als ik het zo in het echt zou zien: ''wat verkoop je?''

Comment

Working...