Zo'n grote zaal en dan met 2x dap MC 12 [:0][:0][:0] Ik weet niet hoe jij het heb gevuld of zie ik wat over het hoofd?[:I]
Disco @ BBC
Collapse
X
-
Buys Ballot is dat toevallig in Goes?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
citaat:Geplaatst door Mifex
Zo'n grote zaal en dan met 2x dap MC 12 [:0][:0][:0] Ik weet niet hoe jij het heb gevuld of zie ik wat over het hoofd?[:I]
Huur toch voor 15 euro een 18 inch sub er bij (of 30 euro voor 2).
Krijg je toch een heel ander geluidje
PaulGeluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Ik weet niet waar je het huurt dan or [:P]
2 subs (400 watt rms dacht ik uit me hoofd) incl. versterker huurprijs 60 euro incl. btw (en ze komen t nog brengen ook)
Sorry, maar school heeft een klein budget voor dit soort feesten
Op andere scholen in Goes houden ze maar 1 a 2 x een feest, wat een (super) groot feest wordt natuurlijk. Het budget is daar veel hoger. op het buys doen ze dat wel anders, stuk of 4 a 5 feesten met klein budget.Comment
-
citaat:Geplaatst door DjFx
Ja dat is inderdaad in Goes
Ze hebben namelijk gezien hoe wij het op het St. Willibrordcollege hebben gedaan en ze waren onder de indruk.
Maaruh ziet er wel aardig uit als begin. Alleen in zo'n aula lijkt het zo weinig[]
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Het budget is gewoon hardstikke klein op het Buys, st. wc. geeft veel meer uit aan disco's en dat zie je inderdaad terug in de groote van de show (als ik ff kijk naar Brugklas disco begin van het schooljr.)
Mocht er nog een vervolg optrede komen verwachten we dat we meer geld krijgen zodat we een wat grotere show kunnen neerzettenComment
Comment