Het was weer een feestje op de voetbalclub. Alleen nu stond er een tent en was er zn 150, 200 man binnen. De opstelling die we hebben is een beetje anders als normaal. Want het podium Stond aan de zijkant. Als ik daar het licht bij zou zetten zou maar een halve tent verlichting hebben, daarom heb ik de opstelling 20 m van mij vandaan staan en op de kop van de tent gezet. Na drie kwart jaar bezig te zijn heb ik vorige week mijn lichtshow verdubbel met 2 martin mx4 scans en nog 4 par 56 en ja ik heb het gelijk dmx gemaaakt dus ok 2 t4 balken erbij. Het headje wat je zag op mijn andere topics hou ik er bij als achtergrond licht achter de desk, staat wel mooi. Graag weer jullie reacties en niet weer over de naam beginnen. puur over de show. staan ook 3 filmpjes op de site. Ik ben benieuwd.
sorry dat de eerste onduidelijk is maar zie je wel hoe de opstelling was.

ER wouw er ook een zingen dus niet denken dat ik dat ben.

En nog een foto van de opstelling bij ons in de tuin maar was percies hetzeflde in de tent alleen de head stond ergens anders.

sorry dat de eerste onduidelijk is maar zie je wel hoe de opstelling was.

ER wouw er ook een zingen dus niet denken dat ik dat ben.

En nog een foto van de opstelling bij ons in de tuin maar was percies hetzeflde in de tent alleen de head stond ergens anders.

!

Comment