Jubileum feest in hedel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

Jubileum feest in hedel

Het was weer een feestje op de voetbalclub. Alleen nu stond er een tent en was er zn 150, 200 man binnen. De opstelling die we hebben is een beetje anders als normaal. Want het podium Stond aan de zijkant. Als ik daar het licht bij zou zetten zou maar een halve tent verlichting hebben, daarom heb ik de opstelling 20 m van mij vandaan staan en op de kop van de tent gezet. Na drie kwart jaar bezig te zijn heb ik vorige week mijn lichtshow verdubbel met 2 martin mx4 scans en nog 4 par 56 en ja ik heb het gelijk dmx gemaaakt dus ok 2 t4 balken erbij. Het headje wat je zag op mijn andere topics hou ik er bij als achtergrond licht achter de desk, staat wel mooi. Graag weer jullie reacties en niet weer over de naam beginnen. puur over de show. staan ook 3 filmpjes op de site. Ik ben benieuwd.

sorry dat de eerste onduidelijk is maar zie je wel hoe de opstelling was.

ER wouw er ook een zingen dus niet denken dat ik dat ben.

En nog een foto van de opstelling bij ons in de tuin maar was percies hetzeflde in de tent alleen de head stond ergens anders.

• rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Ziet er netjes uit! alleen wat is dat voor een headje dan, waar dient het voor?
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Ziet er keu-rig uit!

Show is er weer flink op vooruit gegaan sinds de laatste keer !

Comment

• jorritje
        • Sep 2003
        • 143

Dat headje is een showtec pixie maar goed ik heb er maar 1 van en kan niet meer aan een 2de komen. En vind het sonde om niet meer te gebruiken, dus ik zet hem voortaan achter het meubel neer. En richt ik hem op de muur achter mij dan heb ik een achtergrond kleurtje. ik moet wel toegeven dat ik hem gisteren amper heb gebruikt. Maar als iemand nog zn ding over heb hoor ik het graag

Comment

• beyma
          • Oct 2002
          • 1614

Gaat de hele goede kant op toch ?!!

1 puntje, als ik statiefen in het gras neer zet doe ik onder de poten een houten plaatje van 10x10 cm, dit tegen het wegzakken van één of meerdere poten!
          Nu is het bij jou nog niet zo zwaar allemaal, maar je weet maar nooit he....
          Als je het netjes wilt doen neem je zo'n plaatje en boor je met een speedboor een klein stukje er in, dan kan hij ook niet meer wegschuiven[^]
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• gnmixing
            • Feb 2004
            • 214

Simpel, maar wel mooi opgebouwd. En dan ook nog met Martin-scans....wauw
            Ik vroeg me alleen af bij het bekijken van de laatste foto hoeveel een truss buiten de steunpunten (statieven) zou moeten uitsteken.
            Mij hebben ze altijd verteld dat je toch een stukje (50cm ofzo) moet laten uitsteken, maar ik kan het mis hebben.

ik vind het in ieder geval een mooie opstelling!

Greetz,
            GNmixing.
            En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• jorritje
              • Sep 2003
              • 143

Ja met die plaatjes hout hadden je wel gelijk in was denk beter geweest maar ik had het gewoon effe opgesteld om het te progammeren. en over dat je trus uit moet laten steken zou ik eigenlijk niet weten weet iemand dat toevallig of dat uitmaakt.

Groetjes

Comment

• rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

Hoort die luchtballon ook bij jullie show Maar eigenlijk heel net setje! jammer dan dat je geen 2e pixie aan kan komen...
                Licht is altijd zwaar.

Comment

• jorritje
                  • Sep 2003
                  • 143

WAs me nog niet eens opgevalen die ballon. en ja is zeker jammer dat ik er niet meer aan kan komen. Snap toch neit hoe ze dat ding uit de collectie hebben kunnen hallen was een goede prijs voor een goed ding en met een gas lamp

Comment

• jorritje
                    • Sep 2003
                    • 143

Ow ja op mijn site staan ook nog filmpjes kun je altijd nog effe bekijken

Comment

• jorritje
                      • Sep 2003
                      • 143

Komen er nog reacties ben nu eigenlijk wel benieuwd

Comment

• stekelvarke
                        • Dec 2004
                        • 1062

mooi net setje. enkel vind ik het wat weinig licht en geluid voor zo'n tent, was er geen budget om te huren?
                        exit night into LIGHT

Comment

• jorritje
                          • Sep 2003
                          • 143

WAs zat licht voor zn tent was niet abnormaal groot en ze hadden de helft in het midden gescheiden. dus meer dan zat licht ze zeiden zelfs wat heb jij allemaal bij. die het eerst deden die hadden alleen 8 parren bij

Comment

Working...