Feestje Tafeltennisclub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bass_en_Co
    • May 2005
    • 87

citaat:Geplaatst door RonV

citaat:Geplaatst door Roeltej
    verder zorg ervoor dat je een goede backup hebt voor als die pc uitvalt, blijf die dingen onbetrouwbaar vinden na paar keer ellende ermee gehad te hebben ...
    en over het pc verhaal, tis lekker goedkoop, mp3s downloaden, bpm studio oid downloaden en draaien maar... maar tis niet bepaald legaal... in begin ff moeilijk, maar probeer naar een legale muziek collectie toe te werken, iig op cd
    Over de betrouwbaarheid van de pc; ik houd de pc altijd goed bij. Vantevoren scannen op spyware, een lange tijd test-draaien etc etc. We gebruiken daarom ook voornamelijk de computer en als back-up of afentoe voor paar cd's de dvd-speler. Het hoeft dus ook geen geweldige cd-speler te zijn.
    Ten tweede over de legaliteit; we melden het vantevoren ook altijd dat wij niet helemaal legaal bezig zijn, en dat dit voor ons ook nog niet te doen is qua budget. Zijn ze het er dan niet mee eens, tja...
    Inderdaad, ik ben er namelijk harstikke op tegen. Ik vind dat je alleen mp3's moet gebruiken als je aantoonbaar het orgineel hebt (dus de rechten hebt betaald). Ja ik weet het muziek is duur, heb zelf een cd-collectie van 7 a 8000 euro. Maar juist deze heb ik verdiend met op feestjes te draaien. En ja dan moet je wat meer vragen voor je show. Maar als je gepakt wordt, weet je zeker niet wat voor een boete boven je hoofd hangt? (ookal is de pak kans helaas klein) Wees niet bang ik ga je niet tippen, ookal heb ik mn connecties bij de b/s.

Gr,
    [CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• Tommie
      • Jul 2004
      • 9

@zo'n beetje allemaal:
      Truss is misschien idd. beetje overdone, maar 2 statieven met t-bar is toch zeker wel de bedoeling. En we willen op den duur idd ook naar een dubbele cdspeler toe met allemaal legale cd's, maar dat kost gewoon veel geld, wat we (nog) niet hebben.

@Bass_en_co:
      Als je gepakt wordt is de boete niet laag, weet ik, maar om meer geld te verdienen voor legale cd's ed zul je toch risico moeten nemen .

@dj_lucv:
      Detailfoto van die aansluiting heb zo niet, is gewoon een houten plaatje met daarop 8 opbouwcontactdozen, waar je de parstekkers in steekt. Als je wilt, kan ik er nog wel een keer een foto van knippen?

Iedereen iig bedankt voor de reacties. Daar kunnen we tenmiste wat mee

Comment

• dh-showtechnic
        • Jun 2005
        • 139

Hallo Tommie,

Jullie zijn leuk bezig.
        Je moet er maar van uitgaan dat iedereen een keertje klein is begonnen.
        Ga zo door!!!
        Nieuwe mega drive in show

Comment

Working...