Oekie Drive In Show
Collapse
X
-
-
Inderdaad, en als het te hard gaat zit er als het goed is een master-fader op je mengtafeltje
Het enige wat je nu doet is zorgen dat de achterste mensen geen hoog meer horen omdat dat allemaal doodslaat in de eerste paar rijen.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Weer es een avondje on tour geweest
Hierbij een paar foto's van een klein verjaardags feestje....
Leuke zaal.

Deze keer extra meegenomen m'n twee nieuw aangeschafte Pioneer CDJ-2000. Waar ik nog andere beugels voor ga kopen zodat de stekkers/kabels erachter vallen (voordat iemand weer over afwerking begint
)

En een picture from behind.....

Voor deze opdracht was er geen lichtshow nodig maar voor de uitstraling heb ik wel m'n complete booth meegenomen.
Linker case:
Zit lichtsturing in een showtec lite 8 pro met daarbij een een touchscreen met daarop martin lightjockey. Hier staan allemaal voorgeprogrammeerde shows in. Onderin zit nog een 16 amp. krachtstroom stroomverdeler.
Middelste case:
De welbesproken rode knoppen.... Dit is een aansturing voor de après ski fanfare onder iedere knop zit een ander soort toeter. Een showtec led controller. Onderin de case zit een 32 amp krachtstroom stroomverdeler.
Rechter case:
- 2x Pioneer CDJ-2000
- 2x Numark CDN-90
- Numark PPD-9000
- Beyer Dynamic Opus NE 500 S (draadloze microfoon)
- Sennheiser EW100G2 (draadloze microfoon)
- Sony MDS-E10 (minidisc speler)
- Alesis MicroVerb4
Geluid:
- Dynacord Powermax 5 (vandaag een keer zonder de extra sub's)Last edited by Oekie; 08-05-11, 14:19.Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!Comment
-
Ziet er goed uit,eindelijk weer iemand die met cd's draait ipv computer.Wel veel cd spelers als je die pioneers altijd meeneemt zou ik ervoor kiezen een numark en mengpaneel eruit en een dateq er voor in de plaats.Heb je ook wat meer microfoon mogelijkheden bij een voordrachtje ofzo.NUmark plus mengpaneel in een kistje voor losse verhuur.Verder complimentenmaster-qsc en de restComment
-
Ziet er goed uit,eindelijk weer iemand die met cd's draait ipv computer.Wel veel cd spelers als je die pioneers altijd meeneemt zou ik ervoor kiezen een numark en mengpaneel eruit en een dateq er voor in de plaats.Heb je ook wat meer microfoon mogelijkheden bij een voordrachtje ofzo.NUmark plus mengpaneel in een kistje voor losse verhuur.Verder complimenten
Zit er over te denken om een Pioneer DJM-900 Nexus te gaan kopen.
En dan 1 Numark CDN-90 eruit te halen.
Dus een kleine aanpassing zit er wel aan te komen betreffende het mengpaneel....Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!Comment
-
-
-
Zieke set inmiddels haha
Ga je nu ook een nieuwe booth maken of blijft ie zo? Vind het van voren er niet echt top uitzien, 3 van die Pioneer-uitsteeksels
CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment

!!!! Of we die dan wel of niet aansluiten ligt helemaal aan ons, en dan staan er zelfs nog twee alluminuim onderstellen onder om inderdaad het hoog wat hoger door de zaal heen te laten gieren!

Comment