feestje
Collapse
X
-
Als je DJ truss heet, mag je misschien ook eens 'echte' truss gaan gebruiken. En zo'n lichtorgeltje kan toch eigenlijk ook niet...
Voor de rest niet zoveel op aan te merken...
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro -
Truss is leuk, maar moet je eerst wat hebben om eraan te hangen...
(Eerste foto)
Hangt de spiegelbol daar enkel voor de sier of staat er ook nog ergens ver weg een lamp op gericht?
(Foto van kijkshop-lichtorgel)
Ah... Wat schattig.
Snel doorsparen voor normale statieven en een normale lichtbrug (is dit zelfbouw?), tweede set PAR-cans en een wat grotere PA-set. Misschien op den duur JB Systems eruit gooien en wat betere merken erin...Comment
-
Ach , voor beginner is JB systems wel aardig
maar dan zou ik het zootje wel op statieven zetten
enne, http://groups.msn.com/djtruss/djtrus...to&PhotoID=107
wat is dat aan de rechterkant, reclame voor jezelf?Comment
-
Ja kan je weinig over zegen. Gewoon een beginnend drive in showtje. Een van de velen zullen we maar zegen.
Ik zou als ik jou gaan voor 2 losse statieven met 2 4bars en 2 losse effecjes erop. Speakers ook op statief en je bent een stuk verder.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Een standaard beginnend iemand! Ga zo door en wie weet wordt het allemaal nog wel wat...
Spuit jij rook altijd de hoek in, ipv naar voren?
(Zijn die twee dames ook onderdeel van "dj truss apparatuur"?)
Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...Comment
-
het scherm op de rechter kant is een touchscreen dat verbonden is met een plc en dient om pars en effecten te schakelen (zie techniek forum : plc)
de twee dames zijn geen onderdeel :-)
de rook stond daar in het begin maar ik heb hem daarna verplaatst
de licht-balk is zelfbouw maar kan deze last gemakkelijk dragen (ps.ik heb de tabellen en formules om maximale doorbuiging enzo te berekenenthe only feeback we want is the audience\'sComment
Comment