feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

als jij honderd kan rekenen en ze willen dat betalen ben je gek als je da nie doet!!!!

wij gokken ook de klant in wat die der voor geven wil.
    groetjes,
    Bas

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

showtje als die van jou...? licht eraan hoelang? set van 3 ur incl. vervoer en op en afbouw is 75 denk ik wel zat.
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

citaat:Geplaatst door LuPuS

Ik denk dat sis bedoelt:

Alles klein en compact, heb je direct geplaatst of opgeruimd...
        helemaal juist, beetje verkeerd uitgedrukt , sorry [^]
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• sntho0
          • Sep 2003
          • 196

Hoeveel je kunt vragen voor deze "show"?

Het is een leuke beginnend showtje, en ik denk dat je er niet meer dan 30 tot 50 man mee aan kunt.
          Zo te zien ben je nog behoorlijk jong en dus onervaren. Waar ik niet mee wil zeggen dat je per definitie niet goed zult draaien, maar....
          ik zou in het begin voorzichtig zijn met de vergoeding die je vraagt.
          Het gaat niet alleen om de aparatuur maar wat zeker niet minder belangrijk is hoe het gebracht wordt. Je kunt er een show hebben staan van duizenden euro's, maar als de dj slecht is kun je beter wat mindere aparatuur hebben en een goede dj. Tenminste dat is mijn mening. Ik denk dat 50,- voorlopig genoeg is. Veel succes verder!
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

50 Euro lijkt me ook voldoende, mits je er ook een leuke show mee maken kan (dus een beetje goed bent; publiek vermaken kan..). Het stelt allemaal niet veel voor, maar zo ben ik ook begonnen (en nu heb ik nog niet veel..) met een "truss" van hout

Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

over hoelang spreken we dan? per uur is het veel...
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• dj truss
                • Dec 2004
                • 89

soms draai ik 6-7 uur achter elkaar (soms ook gewoon achtergrond muziek ik denk dan dat 50euro toch wel weinig is ?
                the only feeback we want is the audience\'s

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Tsjah... Tuurlijk is het weinig, MAAR de mensen die betalen krijgen ook in feite weinig. Misschien 100 dan ? Zelf zou ik voor die 100 liever een iets ervaren drive-in laten komen, die dan maar 2 uurtjes draait.. Maargoed.. 100 misschien? niet veel, maargoed.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• sntho0
                    • Sep 2003
                    • 196

citaat:Geplaatst door dj truss

soms draai ik 6-7 uur achter elkaar (soms ook gewoon achtergrond muziek ik denk dan dat 50euro toch wel weinig is ?

Comment

• sntho0
                      • Sep 2003
                      • 196

Had ik een heel verhaal ingetikt, staat het er niet onder!![xx(]

Nog maar een keer.

50 Euro voor een uur of 4 lijkt me voor de show genoeg. Vergeet niet dat er shows zijn met veel betere apparatuur die voor 100 Euro op komen draven (helaas wel!)
                      Maar ik vind alleen goede apparatuur niet het belangrijkste. De manier waarom er gedraaid wordt is in mijn ogen belangrijker.
                      Dingen als:
                      Praat je tussen de plaatjes door? En hoe? Kun je er een feest van maken? Voel je aan welke muziek je wanneer moet draaien? Niet te hard en niet te zacht? Heb je genoeg muziekkeuze? Al dit soort zaken. Plaatjes draaien kan iedereen.
                      Maar misschien draai je wel als een speer en kun je meer vragen.
                      En als je echt heel goed bent, moet je gewoon meer vragen. Want de goeien moeten over blijven zodat de slecht marktverziekers zullen verdwijnen.
                      Succes!

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Ik denk ook aan een eurotje of 50 voor 4 of 5 uurtjes. Je krijgt 9 van de 10 keer ook nog fooi als je zo jong ben.
                        Ik ken zat jongens die voor 100 euri met een hele mooie set aankomen. Of ze kunnen draaien is een ander verhaal.
                        Dit is niet lullig bedoeld: maar je showtje is nou niet echt super spectaculair OID. Allemaal een beetje klein schalig en een beetje gewoontjes. Kan eigelijk ook niet anders op jou leeftijd. Als je een beetje zoekt op internet zijn er zoveel (te veel) showtjes te vinden. Als je dan in die prijs gaat zitten. (Tussen de 100 en 200 euro) zullen ze je nooit vragen. Je kan beter wat goedkoper beginnen en meer gevraagd worden, dan dat je veel vraagd en bijna nooit gevraagd word omdat mensen voor het zelfde bedrag een dikkere show kunnen krijgen.
                        Ik zou zeggen: begin goedkoop, draai goed en je heb zo een heleboel leuke klusjes. Investeer met dat geld in wat statieven, parren en leuke effecjes en je kan ook weer meer gaan vragen.
                        Succes.
                        O ja, vergeet ook niet om je huiswerk te maken qua muziek kennis. 1 klein cdkoffertje is niet voldoende!
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj truss
                          • Dec 2004
                          • 89

ok ik heb nog niet zoveel cd's maar ik heb veel verschillende genres .
                          ik heb ongeveer een 130cd's maar m'n muziek is wel heel gevarieerd.
                          enkel rock heb ik nie veel van en ken ik nie veel van . ik probeer altijd een balans te vinden tussen muziek voor de iets jongeren en de ouderen. al er even een dipje in dan probeer ik weer idereen op de dansvloer te kreigen met een geweldig ambiance nummer (de plopdans werkt altijd en bij alle leeftijden!) :-)

Comment

• john1968
                            • Aug 2004
                            • 46

Ligt er nu een goedkoop MP3 spellertje op de mengtafel? Draai je hier je MP3 mee af????

Comment

• rene.derksen
                              • Feb 2004
                              • 649

Lijkt er wel op[xx(] Wil je dan zo graag met een mp3 speler draaien pak dan op z'n minst een goede creative ofzo maarja het is beter helemaal niet te doen...

(al bestaan er tegenwoordig wel Ipod mixers)
                              Licht is altijd zwaar.

Comment

• dj truss
                                • Dec 2004
                                • 89

nee deze had ik gewoon gebruikt om wat muziek te spelen tijdens het eten .
                                dit was een feestje bij vrienden en ik mocht gewoon mee eten en daarom had ik een mp3 gebruikt zodat ik gewoon rustig kon laten lopen

Comment

Working...