jongere feestje 16 april

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

1 sub en 1 top per kant (en dan ook nog met HK actor set) en dan 600 man ? Zeker bijna onhoorbare achtergrond muziek of bejaarden dan zeker ?

Heb nog nooit een actor set. En eigenlijk nog nooit een 1 sub en 1 top per kant (niet zeggend dat ze er niet zijn) gezien die makkelijk de 600 man haalde zonder echt volle bak te gaan (en het dan nog niet te halen). Komt weinig overtuigend op me over.

Maar ook een beetje vreemd als je maar zo'n klein setje mee neemt naar een klus met zo veel mensen in zo'n zaal.
    Is weer terug !

Comment

• timmel
      • Sep 2004
      • 111

citaat:Geplaatst door ricardoke

Misschien even off topic, maar ik heb laatst met een HK Actor setje (1x 15" Bas en 12" top per kant) een zaaltje gedaan van ± 600 man, dit ging perfect, had ook nog best veel over.[)]
      Was het soms een kerkdienst??
      niet genoten is altijd mis

Comment

• ricardoke
        • Oct 2004
        • 136

Er speelde een bandje over, en dat is gewoon het standaard setje van onze school en dat gaat altijd prima.

Comment

• bluesky
          • Jul 2002
          • 102

hallo,

600 man hmmmpz ik vin dat echt een beetje veel voor het setje ja misschien met een dubbele set zou het net gaan 8x bas 4x top ik ga maa met mijn setje tot 300 man en dat gaat goed.

Maar eer on topic hebben er nog mensen op of aan merkingen over mijn show wat en hoe ik nog dingen kan verbetere of veranderen.

Alvast bedankt

Erwin

Comment

Working...