jongere feestje 16 april

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bluesky
    • Jul 2002
    • 102

jongere feestje 16 april

Hallo,

Ik heb afgelopen zaterdag een jongeren feestje gedraaid met mijn disco hier wat foto's:

MVG

Erwin

• pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Ziet er netjes en verzorgd uit, leuk spul.
    Apparatuurlijstje?
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

ziet er netjes uit, wat hing/stond er?
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Zo dat ziet er wel netjes uit!
        Heb je ook een lijstje met gebruikte spullen?
        Ik zou persoonlijk die t-4 barretjes aan de onderste buis van je truss hangen.
        Verder weinig op aan te merken.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• bluesky
          • Jul 2002
          • 102

Hallo,

Hier een lijstje.

Geluid.

HK Actor set 2x 1200 watt
          Spirit folio f1 {binnen kort een A&H xone 464}
          Numark cdn 90
          2x EW 135 draadloos mic

Licht
          2x Bar par 56 shot
          2x Bar par 56 lang op statief
          4x JB Winner 2 scan's
          1x JB Jaguar
          1x ShowTec Light-Desk Pro 136
          5 meter truss + 2 statieven

Ik heb geen foto's van acter het meubel en van de 2 losse statieven want ik heb de foto's niet zelf gemaakt.

MVG

Erwin

Comment

• Christiaan Visser
            • Apr 2004
            • 235

Ziet er leuk uit, Alleen om de hele show nog af te maken zou ik de parren wat speelser stellen, dus de lichtstralen laten kruisen en niet strak vooruit, het is niet veel moeite en heeft een mooi resultaat!

Ga zo door!
            Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• bluesky
              • Jul 2002
              • 102

Hallo,

Ja dat klopt had ik idd moeten doen jah was ik vergeten [:I][:I]

Maar de volgende x zal ik er voor zorgen dat we ze maar verdraaien [8D][8D]

MVG

Erwin

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

Vanwaar gekozen om de T-4 barren zo te hangen ? (en hangen ze ook gewoon met klemmen vast dan ?) Neem aan om wat hoogte te winnen door ze zo op te hangen ?

Ook vind ik het persoonlijk wat netter om stackje naast of voor lichtbrug te hebben staan, maar vind het hiet niet echt storend.

Voorderest ziet het er zeer netjes uit, mijn complimenten !!!
                Is weer terug !

Comment

• bluesky
                  • Jul 2002
                  • 102

Hallo,

Ik het de t-4 barre zo hangen om idd hoogte te winnen anders zit ik tegen doe lampen aan de kijken,
                  en om het gewicht een beetje te verdelen over de truss. Deze statieven zijn eigenlijk te ligt voor deze brug.

Maar ik ha deen vraag wat is een stackje??

Maar bedankt voor de reactie

MVG

Erwin

Comment

• Funkmaster
                    • Dec 2004
                    • 204

Je stack met speakers... Was idd wat mooier geweest, maar is waarschijnlijk ook vanwege plaatsbeperking...
                    Hoe bevalt die Actor set je? Heb al wat goede revieuws erover gelezen, maar nog nooit zelf gehoord...

Je zegt dat je je T-4's zo hing om hoogte te winnen... Aan de eerste foto te zien kun je die truss nog wel een eindje naar boven doen en dan hangen die lampjes niet meer voor je ogen neem ik aan... Of was dat geen optie?
                    It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• bluesky
                      • Jul 2002
                      • 102

Hallo,

Het actor setje beval prima alleen in de folder staat 500 man maar met 300 ongeveer dan houd het een heel eind op,

Nou ik kan idd die brug nog omhoog draaien maar dan is die nog wankeliger i.v.m de gewichte die eraan hangen.

Ik heb de speakers naar achtere gezet omdat het een jeugd feest was '' opspetterend bier '' en dat wil ik niet in mijn speakers hebben

Maar bedankt voor de reactie

Erwin

Comment

• Michel_G
                        • Dec 2003
                        • 376

Stack is simpel gezegd gewoon een stapel luidsprekers (dan wel op een zinnige manier gestackt, dus rekeninghouden met koppeling en spreiding en dergelijke)

Stacken is dus eigenlijk stapelen.

Maar welke statiefjes zijn dat dan ? Manfrotto's ? of Rip-offs ?

(Misschien dat je beter je mond had kunnen houden dat ze te licht zijn eigenlijk, willen mensen nog wel eens fel op reageren, geef ze geen ongelijk) Wel netjes safety's gebruikt ?

Maar 500 man met ACTOR set is inderdaad eigenlijk niet te doen. 300 man is naar mijn mening toch wel echt max van dat setje. Maar neem (bijna) nooit de publieksaantallen voor waar aan die in brochures staan, is zeer vaak overdreven.
                        Is weer terug !

Comment

• bluesky
                          • Jul 2002
                          • 102

Hallo,

Nee deze statieven zijn van showtec ze kunnen 50 kilo per stuk aan maar de statieven kunnen het gewicht wel aan maar de koppeling om het gewicht naar boven te draaien blijf op een gegeven moment de slagpen hangen en gaat het statief niet meer hoger of de kabel loop van de rol af dus daarom draai ik ze niet hoog '' moeten nog andere komen'' Het totale geicht is ongeveer 70 kilo dus ruim onder het maximale gewicht.

Safety's zitten alleen om de scans bij de parren kan weinig gebreuren.

MVG

Erwin

Comment

• Michel_G
                            • Dec 2003
                            • 376

Ehm, 70 kilo is 5 kilo onder het maximale gewicht (uitgaande van de 75% regel). Daarbij komt dat de showtecjes ook geen GS/TUV keur hebben en je de specs gerust met korreltje zout mag nemen.

Maar ok, heb nog wel eens ergere dingen gezien

Maar zeur nu een beetje door. Neem gewoon de tips ten harte. Voorderest ziet het er erg netjes uit !
                            Is weer terug !

Comment

• ricardoke
                              • Oct 2004
                              • 136

Misschien even off topic, maar ik heb laatst met een HK Actor setje (1x 15" Bas en 12" top per kant) een zaaltje gedaan van ± 600 man, dit ging perfect, had ook nog best veel over.[)]

Comment

Working...