Waarom zitten er van die kleine wieltjes onder? Lijkt mij niet echt handig op bijvoorbeeld stenen en zo. Zo'n ampje weegt trouwens toch niet absurt veel.
Versterker rack
Collapse
X
-
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
Ja idd staat ook gelijk vast bij wat grotere stenen
Maar weg rollen zal die in iedergeval niet [:P]
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Das waar, dit rackje, dus binnencase + buitencase, gestoffeerd met 19" profiel kost ongeveer 500 euro inclusiefcitaat:Geplaatst door Michel_G
Wel leuk zo'n stolpcase met binnenrack, maar denk dat het iets buiten het budget van de topicstarter gaat.
Een in matige staat verkerende stolpcase met binnenrack kost je 2dehands toch minimaal nog 100-150 euro. Laat staan een nieuwe.
GrtzPowerrrrrrrrr...Comment
-
dus een kistje die een andere functie heeft gehad.. ik wou al zeggen.. wat zitten die vlinders raar.
vindt het trouwens wel erg veel voor een 4? eenheden caseje.. ik zou als ik hem moest bouwen toch gaan voor op iedere kopse kant 1.. 4 stuks voor de hele case lijkt me voldoende..
MAAR.. ziet er goed uit, als je het even goed afmaakt heb je een mooi begin.. nu volhouden. bij ieder apparaat/serie apparaten. hoort een flightcase. als je er nu aan begint dan is het op te brengen, als je sraks 3 veruisdozen apparaten in cases moet gaan stoppen is het fnancieel wel erg veel voor 1 keer..
nu is het stukje bij beetje, en dat houdt het te doen. ziet er goed uit.. bijf vooral postenJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Hehe na eindelijk veel zoeken toch een nieuwe amp rack zien te scoren
met een Inkel en een Dynacord..
Dynacord heb ik eruit gehaald vanwege te weinig watt's
Fototjes... Trommerlgeroffel!.....
Tadaaaa...
Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
http://img132.echo.cx/img132/4672/fe...huis0025bw.jpg
http://img132.echo.cx/img132/8819/fe...huis0035em.jpgJBL Power of SoundComment
-
kijk dat is alweer een hele verbetering, netjes met powercons en speakons ...koelrostertje bovenin en plaats voor een mogelijke 2e versterker, ik mis hier en daar nog aleen een paar boutjes of heb je te weinig moeren in het glijprofiel??
nou jah iig een nette verbetering....Comment
-
Zo en dan nu nog nette speaker kabels kopen dan ziet dat er ook een stuk beter uit.
Mooi rackje hoor.
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

Comment