Voetbal feestje 26 Maart.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PT Deejays
    • Apr 2005
    • 3

Ten eerste het ziet er fantastisch uit (btw je gebruikt dezelfde mixer en cd-speler als wij) ten tweede hoe kom je op die leeftijd aan zoveel geld om zo'n set te kopen!?!?!?!? Ik ben al jaren aan het sparen en bezig heb best wel wat licht enz maar bijvoorbeeld een truss brug is voor mij nog iets waar ik alleen maar van kan dromen hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zo'n set bij elkaar te sprokkelen????

Edit:krijg je €100,- zakgeld in de maand ofzo [:0], maar wat ik even wou zeggen je hebt het goed voor elkaar! en ik bedoel dit niet als aanval ofzo maar ik vind het gewoon bijzonder dat je op je 15de zo'n set hebt want ik gooi al het geld wat ik krijg in me DJ gedoe maar ik heb véél minder!! GOED BEZIG

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Dap set die overigens op de foto staat is verkocht net als de versterkers.
      Gebruik voorlopig voor kleine disco's de Wharfedale Lix set.

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Ik heb thuis toch zeker ook zo'n gelijkwaardig setje staan (ben zelf 14 jaar) maar dat heb ik toch vooral te danken door veel 2e hands te kopen en op te knappen, is dat hier ook van toepassing?

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

He max, je zegt je Dap set verkocht te hebben, (wat naar mijn mening geen slechte vooruitgang is) maar wat nu?? je Wharfedale setje lijkt me niet me niet echt toereikend voor een flink feest.. heb je al wat op het oog??

en daarbij nog een klein vraagje, je hebt je Dap set verkocht, maar heb je die nieuw gekocht?? dan lijkt het me dat je er aardig geld op verloren hebt, want hij ziet er nog niet oud uit ofzo.. is een HK actor setje nix voor jou?? moet je eens naar gaan luisteren.. klinkt goed en is denk ik vergelijkwaardig met die Dap set.. alleen van veel betere kwaliteit
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Ik heb thuis toch zeker ook zo'n gelijkwaardig setje staan (ben zelf 14 jaar) maar dat heb ik toch vooral te danken door veel 2e hands te kopen en op te knappen, is dat hier ook van toepassing?
            Klopt, heb ik ook eeb flinke tijd gedaan totdat ik genoeg geld had en vervolgens alles nieuw kon kopen.

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

He max, je zegt je Dap set verkocht te hebben, (wat naar mijn mening geen slechte vooruitgang is) maar wat nu?? je Wharfedale setje lijkt me niet me niet echt toereikend voor een flink feest.. heb je al wat op het oog??

en daarbij nog een klein vraagje, je hebt je Dap set verkocht, maar heb je die nieuw gekocht?? dan lijkt het me dat je er aardig geld op verloren hebt, want hij ziet er nog niet oud uit ofzo.. is een HK actor setje nix voor jou?? moet je eens naar gaan luisteren.. klinkt goed en is denk ik vergelijkwaardig met die Dap set.. alleen van veel betere kwaliteit
              Nog geen nieuw setje, maar aangezien en collega drive-in hetzelfde Wharfedale setje heeft, kan ik makkelijk uitbreiden.

Dap set heb ik slechts 3 weken gehad, maar viel me een beetje tegen dus vandaar dat ik hem weer hebt verkocht, uiteraard met wat verlies maargoed.

Comment

Working...