Voetbal feestje 26 Maart.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Safety's gebruik ik uiteraard, maar zijn niet op de foto zichtbaar.

Wat betreft de Dap geluidsset, daar ben ik nog niet echt uit, heb deze set nu twee weken maar heb ook een Wharfedale Lix C set, ben nu aan het overwegen beide sets te verkopen en voor een kwalitatief goede set te gaan, maar wat dit gaat worden weet ik nog niet.

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Mag ik vragen waarom je amps bij hebt? Het is toch een actief soundmate 3 setje?
      En ik vind de parren een beetje rommelig zitten zo.
      Maar voor de rest ziet het er wel tof uit.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Mag ik vragen waarom je amps bij hebt? Het is toch een actief soundmate 3 setje?
        En ik vind de parren een beetje rommelig zitten zo.
        Maar voor de rest ziet het er wel tof uit.
        Nee dit is de Dap AX serie, dus een soort van Soundmate maar dan passief.

Comment

• gerard
          • Aug 2003
          • 21

Ziet er idd prima uit!! Maar voordat er geluid uit komt zou ik eerst ff het "pa" aansluiten
          Vraagje: werk je ontigelijk veel of ben je heel erg goed en duur of heb je een rijke pappie []Want jou apparatuur kost nie weinig.
          Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Tja, is ook niet van de een op de andere dag gekocht, ben al een jaar of 3 aktief bezig, en al het geld wat er binnenkomt gaat er zowat dubbel uit... en nee, heb geen rijke pappie.

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

Ik vind het erg knap van een 15jarige om dit zo bij elkaar te krijgen, je schrijft dat je nu ongeveer 3jaar bezig bent. Hoeveel feesten heb je dan wel niet gehad om dit te kunnen kopen?? Ik durf niet even snel een schatting te maken maar dit loopt in de tig duizend euro!! Ben je ingeschreven, want dit kan geen hobby zijn als je zoveel kunt investeren, officiel mag je nog maar net werken, toch?? toch ziet het er erg goed uit.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

Dit is nog steeds een hobby, ben dus geen bedrijf en sta nergens ingeschreven.
                Aantal feesten wat ik heb gehad valt fors tegen, maargoed.

Comment

• rolanddeg
                  • Nov 2004
                  • 337

mag ik dan je geheim weten??? ik ben ook 15 en kom voorlopig nog niet verder dan een behringer mengpaneel, 2 sennh 835 mics en een compressor en effectapparaat van alto!

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Geheim ? Gewoon flink sparen, werken, feestjes, etc etc.

Comment

• Speakertje
                      • Mar 2005
                      • 462

Doe ik al jaren, alleen is aan het eind van de maand toch iedere keer me portemonaie leeg!!:P

Maar ziet er netjes uit!!
                      M.v.g. Sander
                      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

hoe kun je als 15 jarige flink sparen??, werken?? en je zegt dat het aantal feesten flink tegenvalt?? Bij mij komt er een vraagteken op als ik dit zo zie. je bent 15 en hebt spul staan waar je een hele goede tweede hands auto van kunt kopen.
                        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Juriaan
                          • May 2004
                          • 190

Ziet er erg leuk uit, maar heb je echt alles zelf betaald, en je zei ook dat dit niet alles is.
                          Wat heb je dan nog meer?

Comment

• Max
                            • Feb 2003
                            • 680

citaat:Geplaatst door Juriaan

Ziet er erg leuk uit, maar heb je echt alles zelf betaald, en je zei ook dat dit niet alles is.
                            Wat heb je dan nog meer?
                            Ja alles is zelf betaald, kunnen we hier niet over kappen? [xx(]

Bij de volledige show heb ik nog een extra 2m. truss, en een extra set Scans bij.

Comment

• Speakertje
                              • Mar 2005
                              • 462

De een spaart meer dan de ander, ligt eraan waar je je prioriteiten legt!! Lijkt me indd dat we er over ophouden en weer on-tropic gaan is voor de plaatser ook leuker
                              M.v.g. Sander
                              Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                              Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• beyma
                                • Oct 2002
                                • 1614

citaat:heb ook een Wharfedale Lix C set
                                citaat:nog een extra 2m. truss, en een extra set Scans bij.
                                Toe maar , het houd niet op he ! (volgens mij knip je wel eens een paar wiet planten leeg!!)
                                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...