Afgelopen zaterdag het spul ook weer eens aan het werk gezet.
Low budget. +/- 40 toeschouwers, een oude dj een leuke band, een klein zaaltje en veel gezelligheid.
Ik ga aankomen weekend weer eens wat foto's proberen te maken van een iets groter klusje.
Door mij geleverde spullen:
1 x disco meubel met 2 x sl 1200, 2 x cdj 100 en 1 lpm7.3
2 x aktieve collins monitor
2 x t4 par 56 500w relight
4 x mad scan
1 botex strobascoop
1 rookding (martin)
sturing: 1 x mingle en 1 x mad scancontroller
2 x 2,5 meter milos driehoek truss
2 x vmb te 034 statief.
geluid was inprik bij de band. geen idee, maar klonk goed. was aktief, en had wat weg van hk.

Licht had misschien wel wat hoger gekund, maar de zaal is in de breedte maar 5,5 meter. Plus allemaal ander spul aan het plafond, vandaar besloten licht wat lager en op de dansvloer
groetsels
Low budget. +/- 40 toeschouwers, een oude dj een leuke band, een klein zaaltje en veel gezelligheid.
Ik ga aankomen weekend weer eens wat foto's proberen te maken van een iets groter klusje.
Door mij geleverde spullen:
1 x disco meubel met 2 x sl 1200, 2 x cdj 100 en 1 lpm7.3
2 x aktieve collins monitor
2 x t4 par 56 500w relight
4 x mad scan
1 botex strobascoop
1 rookding (martin)
sturing: 1 x mingle en 1 x mad scancontroller
2 x 2,5 meter milos driehoek truss
2 x vmb te 034 statief.
geluid was inprik bij de band. geen idee, maar klonk goed. was aktief, en had wat weg van hk.

Licht had misschien wel wat hoger gekund, maar de zaal is in de breedte maar 5,5 meter. Plus allemaal ander spul aan het plafond, vandaar besloten licht wat lager en op de dansvloer
groetsels

)En wetende dat de mensen waar je de hele avond mee hebt gewerkt ook bijna niets krijgen, ja dan maar met wat minder naar huis.

Comment