Weer eens wat.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

Weer eens wat.

Afgelopen zaterdag het spul ook weer eens aan het werk gezet.
    Low budget. +/- 40 toeschouwers, een oude dj een leuke band, een klein zaaltje en veel gezelligheid.

Ik ga aankomen weekend weer eens wat foto's proberen te maken van een iets groter klusje.

Door mij geleverde spullen:

1 x disco meubel met 2 x sl 1200, 2 x cdj 100 en 1 lpm7.3
    2 x aktieve collins monitor
    2 x t4 par 56 500w relight
    4 x mad scan
    1 botex strobascoop
    1 rookding (martin)
    sturing: 1 x mingle en 1 x mad scancontroller
    2 x 2,5 meter milos driehoek truss
    2 x vmb te 034 statief.

geluid was inprik bij de band. geen idee, maar klonk goed. was aktief, en had wat weg van hk.

Licht had misschien wel wat hoger gekund, maar de zaal is in de breedte maar 5,5 meter. Plus allemaal ander spul aan het plafond, vandaar besloten licht wat lager en op de dansvloer

groetsels
  • sntho0
    • Sep 2003
    • 196

Oude DJ ??!! Weet je hoe oud ik ben?
    Ziet er allemaal netjes uit, vind ik.
    Ik begrijp het niet zo goed. Low budget, en dan wel een band en een drive in, en dat voor 40 personen. Beetje krom, toch?
    Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

low butget wil ik niet over beginnen.

Maar iets "gekleder" achter de draaitafels kost toch niets?
      Het is nou net alsof de man van vrumona even een plaat opsmijt.

Zo verkoop je jezelf als DJ toch niet?
      lekker belangrijk!

Comment

• sntho0
        • Sep 2003
        • 196

Gekleder? Artiestenkleding? Hij heeft toch een net bloesje aan en die broek zie je toch niet.
        Hangt ook van het soort feest af, vind ik, wat voor soort kleding je aan doet.
        Als ik een bruiloft moet doen overleg ik altijd met het bruidspaar of ze het op prijs stellen dat ik in pak ga. Zo niet, dan zal ik er nog keurig bijlopen. Maar bij veel andere feesten kan een spijkerbroek, wat mij betreft, prima.
        Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• Joost van Ens
          • Jan 2001
          • 628

Oude dj, bedoel ik mee dat deze dj vroeger vaak draaide. jaren 70 en begin 80. draait nu nog 1 keer per jaar op dit feestje.

En low budget? Band werd gewoon betaald. DJ en gelluid voor de band is op vriendenbasis van de eigenaar. Hij het druk Hun meer geld. En aangezien ik daar ook regelmatig kom, heb ik ook maar een bedrag van mijn rekening in mindering gebracht, omdat er wel heel weinig klanten waren. Dit zou ik normaal niet zo snel doen. Maar omdat ik hier graag en regelmatig kom, het er altijd super gezellig is, en menige zaalhouder nog iets kan leren wat betreft de catering die je hier krijgt (voornaamlijk de vloeibare )En wetende dat de mensen waar je de hele avond mee hebt gewerkt ook bijna niets krijgen, ja dan maar met wat minder naar huis.

groetsels

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

ik vindt die 100S pio's daar nou niet bepaald handig staan, je mag wel lange armen hebben om dan nog bij je fader te kunnen
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Bastisito
              • Sep 2004
              • 185

Welke Mad's zijn dat? De 511's?
              Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• v-light
                • Feb 2005
                • 1

Even een vraag is dit een oude tros bar van mouse music

Comment

• Joost van Ens
                  • Jan 2001
                  • 628

Even snel antwoord geven.

Ja is een mouse bar, ex tros of avro.

De mad's geen idee. zal dit weekend eens kijken. ze staan nog opgeslagen, gaan morgen weer weg.

en de cdj's valt reuze mee. normaal gaan er geen platenspelers mee enn
                  staan ze recht naast de mixer. Deze dj draait bijna alleen maar oude singles, heel weinig cd en dan nog niet mixen. dus geen probleem, schuif open en op start duwen.

groeten

Comment

• Jan-Peter
                    • Jan 2001
                    • 311

Wat is nou oud ? je bent zo jong als dat je je voelt. Ik sta ook niet echt te springen op een schoolfeest met wat vreemde muziek, maar met een echte 70-80 party heb ik er echt wel zin in.
                    Kleding ? Ach het is waar jij je prettig in voelt. Voor het ene feest trek je idd een pak aan en voor een ander feest gewoon een spijkerbroek en een T-shirt. Zie de DJ's van 538 of Yorin ook in aparte kleding lopen... Zelfs Erik de Zwart loopt als directeur nog lekker in een spijkerbroek...

De discobar is lekker ouderwets, maar goed. Vanuit dit idee heb ik mijn discobar ook gebouwd. Niet orgineel, wel netjes en verzorgd.
                    Heb je op de vierkante bakken spiegelmatten zitten ?

Heb je geen eigen site met wat meer foto's van de discobar ?
                    16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• foxy music
                      • Oct 2004
                      • 23

blijft mooi nostalgisch,zo'n mouse discomeubel,ken het nog uit de tijd van de toppop discoshow
                      patrick

Comment

• Freaky Spike
                        • Oct 2004
                        • 34

Ik vind het een mooi, handig, een goed opgesteld meubel. Mss alleen nog donkere kleur. Maar vind dat wit wel iets hebben.

Ik draag soms een T-shirt met " Pas Op, Ben geen Jukebox" als ik ga draaien.
                        Niels

Comment

• Joost van Ens
                          • Jan 2001
                          • 628

Ja hoor, ik heb een eigen website. Maar, daar staan nog? heel weinig foto's op van de disco show. En wat heeft meer foto's van het meubel voor nut. Oké, voor de kenners mischien, maar voor klanten?. Het is dus een origineel mouse meubel, met nog steeds de originele spiegelmatten er op. En meubel donkerder, waarom? dan moet ik een nieuwe bouwen. Schilderen heeft geen nut.

groeten.

En voor de gene die aan de hand van de foto's niet mijn website kan ontdekken: www.verloat.nl

Comment

Working...