Verjaardagsfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Ok ok,

zo ben ik ook een beetje begonnen, maar ik blijf het zeggen dat ik witte stekkerdozen, losse bekabeling etc etc geen porum vind.

Een show hoort een strakke uitstraling te hebben, moet er gelikt uitzien en dat begint nu eenmaal bij de manier van opstellen van je spullen.

Leuk spul overigens, geloof ook wel dat het gezellig was...
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

Bedankt voor de reacties al...

Zaterdag draaien we toevallig weer in hetzelfde zaaltje, dus ik zal de speakers eens op het podium zetten en zien wat het verschil is é Maar je zal wel gelijk hebben!

Wat de witte stekkerdozen betreft ben ik het eens met jullie, als het publiek ze kan zien...
      Maar volgens mij zie je deze kabel of stekkerdoos énkel bij het opstellen, en dan was er toch nog geen publiek. Mij stoort het niet als er iets wit onder de tafel ligt, want volgens mij kon het publiek nergens een witte kabel bespeuren.
      Onze bekabeling ligt er soms idd nogal rommelig bij tijdens het opstellen, maar we leggen die daarna wel wat 'properder'.

Groeten.
      En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• gnmixing
        • Feb 2004
        • 214

Ik was net wat aan het lezen en ik zag wat prijzen van drive in's...
        Wat zou volgens jullie een redelijke prijs zijn voor een opstelling als deze? (denk er nog een truss bij)
        Het is maar eens om te checken of we zowat goed zitten...

Groeten

Comment

• Studio Moved
          • Dec 2004
          • 75

dat hangt volgens mij veel af van wat en hoe je draait. voor het overgrote deel van het publiek is wat er hangt en staat bijzaak, als ze zich maar amuseren. Uiteraard moet alles er wel netjes blijven uitzien.

grtz
          Studio Moved

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1067

een paar zwarte doeken op de markt door je moeder laten kopen doet al snel wonderen...hoeft niet veel te kosten en het ziet er al snel knap uit...

Comment

• gnmixing
              • Feb 2004
              • 214

Ik ben het er zeker mee eens dat het voor het publiek niet uitmaakt of je met Pioneer of Denon draait. Maar het licht bijvoorbeeld brengt toch een bepaalde sfeer in de zaal? Al let men er mss niet bewust op, volgens mij doet het toch wat hoe professioneel je daar bijvoorbeeld mee bezig bent...

Dit is waarschijnlijk een domme vraag, maar wat zouden we dan moeten doen met die extra zwarte doeken? Of is dat om onze drive in nog extra af te rokken?
              En zwarte doeken van de markt mogen blijkbaar niet omdat ze niet brandveilig zijn (las ik ooit op dit forum)
              Bedankt voor de reacties.

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1067

ik dacht aan de foto's te zien dat de discobar niet was afgerokt. maar dat schijnt dus wel zo te zijn neem ik aan.

Comment

• gnmixing
                  • Feb 2004
                  • 214

idd, wel afgerokt
                  Groeten

Comment

Working...