Verjaardagsfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

Verjaardagsfeestje

Hier volgen een paar foto's van een feestje voor iemand die 18 werd.
    Jammer dat er zo'n kleine opkomst was, maar er was een leuke sfeer in de veel te grote zaal en mn heeft betaald dus...

De foto's zijn wel allemaal van voor het feestje zelf, maar tijdens het feestje had ik niet zoveel tijd om er veel te maken.

Wat stond er?
    [u]geluid:</u>
    - 2x PIONEER CDJ100
    - C2-800 ampli
    - Vibe 30 (JB)

[u]Licht:</u>
    - 2x 4-bar met PAR 56 (DMX)
    - 2x Irock scans (JB)
    - ALT 290 statieven

Onze truss is besteld en komt hopelijk vrijdag binnen.
    Vuur jullie kritiek maar af, we kunen er wrs weel van leren.
    Groetjes en bedankt,
    GNmixing
    En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • djlaakie
    • Sep 2004
    • 130

ok, om te beginnen, de foto's doen het bij mij niet

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Als je nou ff verder had gekeken als je neus lang was had je kunnen zien dat je ze hier wel kan vinden...
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

hoe bevallen de vibe 30 kasten?
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• djlaakie
          • Sep 2004
          • 130

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Als je nou ff verder had gekeken als je neus lang was had je kunnen zien dat je ze hier wel kan vinden...
          Ik had ze inmiddels al gevonden. Sorry hoor..&gt;![:I]

Comment

• gnmixing
            • Feb 2004
            • 214

Eers en vooral mn excuses voor de foto's, maar ik plaats niet vaak foto's en blijkbaar is het niet echt mijn fout dat ze niet op het scherm verschijnen. Jullie zullen dus f tot op onze MSN-goup moeten surfen.
            De Vibe 30 doen het naar mijn mening zeer goed. Het is natuurlijk JBsystems, maar dit merk heeft volgens mij wel een grote sprong voorwaarts gemaakt!
            Ze gaan nog wel vrij luid naar mijn mening, vooral de hoge tonen door de grote hoorn die erinzit.De bassen worden ook mooi weergegeven, maar er is toch misschien best een equalizer nodig om de hoge tonen wat af te zwakken.
            Greetz

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

ik zie dat je je haspel niet hebt afgerold, geen problemen gehad? er staat toch wel een mooie 3 kW op schat ik...
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• gnmixing
                • Feb 2004
                • 214

Neen we hadden daar geen probleem mee. De haspel moet maar afgerold worden bij 2200W ofzo, en er stak alleen maar wat geluid op (mengpaneel, CDplayers e.d.).
                De haspel was gewoon handig omdat daar 3 stopcontacten op zitten.
                Voor het licht zaten we nog op 2 ander circuits dus geen last gehad met elektriciteit.
                Groeten

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

HOe zijn de i rock scans?
                  Ik heb nog niemand gezien die ze had dus ik dacht ik vraag ff hoe ze zijn

groeten

floris

Comment

• gnmixing
                    • Feb 2004
                    • 214

Het zijn ook mijn eerste scans aangezien ik maar een jaar bezig ben.
                    Maar ik was toch aardig verrast met het effect. Ik kan ze niet vergelijken met het gebruik van andere scans.
                    We hebben deze scans wel besteld in combiatie met een Ilead controller die speciaal ontworpen is voor deze reeks van JBsystems (Isolution-reeks).
                    De controller was in België in backorder en zal pas vrijdag binnenzijn. Ik laat er zeker iets over weten, maar da controller zou wel wat voordelen hebben in combiatie met de scans.
                    Hij berekend automatisch de adressen en je kan ook adresseren vanop afstand (dus zonder de scans te moeten aanraken maar via de controller).
                    Het is natuurlijk een budget-merk, maar ik ben wel tevreden van de scans.
                    Greetz

Comment

• gnmixing
                      • Feb 2004
                      • 214

Ik heb misschien ineens nog een klein vraagje.
                      We hadden graag voor de PARs wat 'stijlvolle' kleuren gehad, omdat de scans dan toch zowat alle en ook fellere kleuren aankunnen.
                      Wat zijn jullie meningen qua filters voor PARs voor onze drive inn?
                      (Graag eventueel de nummer van filter erbij aub)
                      Alvast bedankt...

Comment

• Max
                        • Feb 2003
                        • 680

Ga zo door.

Ziet er leuk uit zo, die Irocks op de grond maar heb toch het idee dat ze daar heel breekbaar staan op het randje, een keer tegen aanstoten en hij ligt op de grond (maar neem aan dat dit niet is gebeurd [).

Verder, Is het niet slim op die Mixer en Cd-spelers in een flightcase te bouwen? Stuk beter voor vervoer, en het bouwt een stuk makkelijker op en werkt naar mijn mening ook prettiger.

En waarom heb je beide boxen niet op verhoging gezet waar jullie stonden?

Verder kan ik alleen maar zettend at het er netjes uitziet!

Comment

• gnmixing
                          • Feb 2004
                          • 214

We willen de scans graag vliegen natuurlijk, maar truss is besteld dus om volgende foto's zal dit probleem zeker opgelost zijn.

We zijn ook van mening dat een flightcase makkelijker werkt, maar we hebben voorlopig vooral geinvesteerd in materiaal waar het publiek ook wat aan heeft, maar de flights zijn voor de volgende maanden.

We waren zelf ook nog aan het twijfelen om de speakers op het podium te zetten maar dan leken ze zo hoog, en omdat er toch niet zoveel volk was geraakte het geluid wel verspreid in de zaal.
                          Bedankt voor de reacties.

Comment

• Italio
                            • Jan 2004
                            • 47

Zie er goed uit

Alleen vielen mij ook die boxen op, ik zou de volgende keer ze toch hoger op zetten. Als namelijk drie personen op het idee komen om er vlak voor te gaan staan ben je meteen je geluid kwijt
                            wij mikken er altijd op om de toppen ongeer op hooft hoogte te zetten.
                            Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

citaat:Geplaatst door Italio

wij mikken er altijd op om de toppen ongeer op hooft hoogte te zetten.
                              Ik zorg ervoor dat de onderste speaker van de top meestal op mijn hoofd-hoogte zit, ik ben ~ 1.90 dus dan verspreid het hoog zich naar mijn mening meer. De uiteindelijke hoog-speaker komt dus boven mij uit en dus ook boven het publiek, waardoor het beter spreid naar mijn mening. De speaker wat op mijn hoofd-hoogte hangt is voor mid.

Over het feest, weinig personen wat ik zo zie, maar toch gezellig gehad. Wel een nette show! Doorgaan zo.

Comment

Working...