Zo te zien heeft je Dalton lichtpaneel de laatste 5 jaar geen poetsdoekje meer gezien...
Carnaval 2005 Brasserij (De foto´s zijn er !!)
Collapse
X
-
Hoe zit het nou met die truss?? hoe hagt het nou aan het plafon/balken??Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
ja, dat ligt aan je ketting en de ogen, maar het lijkt me niet dat jij dat hebt geplaatst, dus ik ga er niet over verderJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Iedereen die een truss(=alu) aan een stalen ketting (langschalmig ook nog) hangt is een pigmee die niet weet waar hij mee bezig is, als je dan ook nog een lamp(=warmtebron) ophangt aan een tie-rap, dan mag je je volgens mij gaan afvragen of je een professional bent of een prutser.
Zal je niet leuk vinden om te horen, maar prutser is wel wat ik mij opkomt.Comment
-
Wat een bende bij elkaar ! Letterlijk en figuurlijk.
je hebt heel veel apparatuur, maar de uitstraling die je door de onoverzichtelijkheid geeft is naar mijn inzien (zover ik de foto's kan beoordelen) geheel weg.
Natuurlijk is carnaval feesten en gek doen, maar uitstraling blijf ik heel belangrijk vinden....
En wat de truss en tyraps betreft... tja, niet mijn ding....cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Wel erg veel aansturingen e.d. Heb je ook een aanzichtfoto? Van achter ziet het er een beetje rommelig uit!Let the beat control your bodyComment

Comment