jullie mening over The Fantasy drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Nou Niek, daar ben ik het dan weer eens niet mee eens.

Ik heb ook deze VMB TE03's met 3 poten en im moet zeggen dat ik het onwijs prettige statieven vindt. heel stabiel ook bij houten vloeren.

geen gel#l met pootjes die je waterpas moet stellen omdat anders de boel staat te wippen.
    maar voor grotere opzet pak ik liever een paar zwaardere statieven erbij.

M<aar mijn vraag over je truss blijft staan. hoe zit het met die bevestiging op die VMB's??
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

Hou het maar ff kort: ziet er netjes uit.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

hahahaha, mooi gesproken, ga je het ook beargumenteren?

Of ben je zo dol op kort?? [:P]
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Ultimation drive-in show
          • Nov 2004
          • 19

Eej jorrit... Ziet er leuk uit jullie drive-in show, maar wel een beetje kaal, misschien zou je naast de draai en lichttafels flightcases neer kunnen zetten zodat je iets meer 'body' krijgt... K heb jullie helaas maar éénmaal live gezien, op de afdansavond 2004 (van Kaak), maar toen vond ik jullie show tegenvallen, eigenlijk paste het licht niet bij de muziek, en de muziek niet bij het publiek

Is het bij jullie nog een hobbie, of is dit echt je 'inkomen'?

Groeten Wout (Ultimation uit Harreveld inmiddels druk bezig met het 'proffesionaliseren' van de drive-in show)
          Een DJ die doordraait bij een psychiatrische inrichting, is nooit grappig...

Comment

• jans
            • Feb 2003
            • 869

citaat:Geplaatst door **************

Een veelgemaakte fout is dat je 2 verschillende tops naast elkaar zet, dit koppelt niet alleen verrot, maar ze staan ook nog eens niet op dezelfde hoogte, qua hoog. Gevolg : vreselijk veel versterkings en uitdovingslijnen. En dus een ( als je van links naar rechts loopt, en dat doet je publiek ook...!) een enorme WahWah in je afstraalgedrag.

je kunt beter die kleine top als Infill, of Nearfield bij je disco-setje houden, en daarmee de dansvloer wat beter bereiken.

Zo te zien JMP toppen. En de manier waarop je het stacked koppelt inderdaad voor geen meter. Persoonlijk, ervanuitgaande dat het inderdaad JMP toppen zijn, zou ik als de zaal niet te breed is de kleine toppen weglaten en de buitenste naar binnen draaien omdat deze toppen nog al verschillend klinken en ze niet ver dragen.

Voor de rest ziet het er niet gek uit als ik zo naar jullie leeftijd kijk en van de op en aanmerkingen hier op het forum kun je een hoop leren.
            Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• VERVALLEN

De scans lijken mij toch ook de martin 812's hoor.
              Of toch iets dat er enorm goed op trekt (namaak martin dan )

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Niet om het een of ander hoor, maar gaat TF Productions ook nog antwoorden op de vragen geven?? anders heeft deze topic weinig inhoud

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1066

idd zou wel leuk zijn...

volgens mij hebben de scans ronde spiegels en geen rechthoekige zoals die van de 812's dus volgens mij zijn t geen 812's
                  maar ze lijken er wel op ....ik twijfel een beetje

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

hallo, sorry da ik niet direct reageer. ben veel weg he!! over de safety s hebben jullie helemaal gelijk. deze zijn ook besteld. Truss hebben we twee mogelijkheden, deze Y en de orginele doughtys. dan id 2maal beneden 1maal boven. De Y gebruiken we niet zo heel vaak maar je hangt zo wel alles stabiel. De scans zijn id Futurelight sc380 roto en msd 250/2. zijn erg fijne scans.
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

oja en het geluid. we hebben inmiddels 4 B&C 18 laagkasten deze klinken erg laag en strak. Voor de toppen zijn we nu opzoek naar iets goeds. moet zowieso alround te gebruiken zijn. de toppen huren we nu nog. dit is niet altijd hetzelfde dus vandaar deze combi. Heb zelf liever een hoorn geladen top in een tent. Deze foto's zijn gemaakt op een kermis maar was voor overdag. Achterin hoefde het niet zohard en het publiek komt toch meer voor het bier.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

voor de overige op en aanmerkingen, Gaan we aan werken en heb al een paar leuke idtjes opgedaan. Nu is het alleen zo dat we niet meer zo heel vaak weg zijn met de drive-in maar steeds meer bandjes voorzien van een setje, evt ook licht. En verder zo nu en dan toneeltjes, bedrijf feestjes.

Comment

• Niek...
                          • Nov 2001
                          • 1094

citaat:Geplaatst door Upgrading your system...geen gel#l met pootjes die je waterpas moet stellen omdat anders de boel staat te wippen.
                          Geen verstelbare poten blijkt (al bij een paar mm speling met de grond) instabiliteit op te leveren. Dus geen verstelbare poten is geen genot, maar een gemis. Niet te spreken over de werkhoogte van die dingen (2.10 mtr.). Alleen de prijs is dus leuk...[/quote]
                          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Overdrive
                            • Feb 2002
                            • 717

Niek, het statief waar hij naar refereerde heeft 3 poten. Deze kan dus niet gaan wankelen maar hooguit gewoon schreef staan (al zal dat ik de meeste gevallen wel meevallen).

Comment

• Niek...
                              • Nov 2001
                              • 1094

Zucht....ik KEN dat statief! En 3 poten staan altijd minder stevig dan 4. Zet 1 pooot iets wankel, belast het statief maximaal en je hebt gewoon een gevaarlijke situatie. Dus lul a.u.b. niet!
                              <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Upgrading your system
                                • May 2003
                                • 1684

jawel Niek, als je een statief met 3 poten wankel zet met 1 poot heb je een gevaarlijke situatie.
                                Maar we zijn hier toch allemaal min of meer profi bezig (ookal zou je dat niet altijd zeggen)
                                Ik ben best met je eens dat 4 poten altijd veiliger en stabieler is dan met 3 poten. maar als je stelt dat het enige voordeel is dat de prijs goed is.. heb je niet goed opgelet.

Ik ben overigens wel met je eens dat 2.03 mtr een vrij hoge werkhoogte is, dat geeft wel een minpuntje. maargoed.

Comment

Working...