hier foto van onze drive-in graag jullie reactie[img]

jullie mening over The Fantasy drive in show
Collapse
X
-
-
leuk setje en ziet er netjes uit, moet wel zeggen dat de opstelling niet heel erg orgineel is .....verder zou ik wat mooiere kleuren in je parren stoppen ipv altijd maar dat geel groen rood blauw
ligt je truss nou gewoon los tussen die driehoeken?? ik vraag me af of dat wel zo safe is en waarom rijg je alsnog je kabels door je truss en leg je ze er niet op scheelt werk met op en afbreken en de kans is ook kleiner dat ze ergens achter je truss blijven hangen met afbreken. minder kans dus op kabelbreuk
gegroet
Comment
-
hoe heb je die truss gedaan?? die "driehoeken" waar je truss in ligt bedoel ik dan...
heb je nooit last met de truss voor je meubel?? het lijkt me dat deze zo erg makkelijk naar voren kiepert..
wel een mooi amprack! en retegave groene XLR-en :P:P:P
Ziet er wel leuk uit verder!
Groetjes
Jacobmijn auto rijdt 1 op stoplichtComment
-
Wat ik graag even op wil merken is vooral het feit dat ik het zo appart vindt dat in je meubel meer truss zit dan in je rack. Truss neemt veel vervoersruimte in dus ik vindt de verhouding een beetje krom. (maar daar kan iemand anders over denken)
Ik vindt die driehoekige dingen die je daar gebruikt een beetje tricky. is dat een origineel systeem of ben je zelf aan het bakken en braden geweest?? (heb het wel eens vaker gezien, maar meestal ligt de triangle 2 onder 1 boven)
EN IK MIS HET GEBRUIK VAN SAFETY'S dat is beginnersfout nr 1
alles met safety's aan de rtuss verbinden en deze op zijn plaats GOED aan de statieven bevestigen. met halfcouplers bijvoorbeeld, persoonlijk vindt ik dit systeem helemaal nix
verder netjes afgewerkt, geen witte kabels. en daar scoor je wel weer punten meeJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Een veelgemaakte fout is dat je 2 verschillende tops naast elkaar zet, dit koppelt niet alleen verrot, maar ze staan ook nog eens niet op dezelfde hoogte, qua hoog. Gevolg : vreselijk veel versterkings en uitdovingslijnen. En dus een ( als je van links naar rechts loopt, en dat doet je publiek ook...!) een enorme WahWah in je afstraalgedrag.
je kunt beter die kleine top als Infill, of Nearfield bij je disco-setje houden, en daarmee de dansvloer wat beter bereiken.Comment
-
TIP> Ik zou een mooi 'inspan' doekje bestellen voor in dat 'meubel' trussje.
Het is weer de maand van de tussen ''jes.....Comment
-
Die scans zijn zo te zien Futurelight SC serie. Maar kan net zo goed Robe of Contest zijn (1 pot nat
).
Jammer dat je wel 12 parren en 4 scans hebt, een truss meubel, maar dan toch nog zo weinig body. Met een beetje achterdoek en een paar floorspots daartegen aan geschenen, ziet het er al veel groter uit (met weinig inspanning).
Je gebruikt longnose en shortnose parren door elkaar, niet helemaal mooi. Idem voor je zwarte G-haken (en nog niet te spreken over de safeties).
De VMB TE-03 statieven zijn leuk voor het geld (gebruiken wij ook), maar met drie poten op een houten vloer vind ik tricky...(minder stabiel)...<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
Ziet er allemaal netjes uit.
Ik zou een mooi zeil bestellen emt je Drive-in naam erop die je kunt spannen tussen de truss voor je meubel. Verder inderdaad combinatie van shiort/long parren is wat minder.
Ook vindt ik die strobo een flinke bak,
en zou ik dus vervangen door een kleiner apparaat (met dezelfde output?)
Geld ook voor de rookdoos.Comment

Comment