Onderwerp mag heel snel over iets gaan wat nog niet aan de orde is gekomen...
Begin Drive-In
Collapse
X
-
[offtopic]En Apeldoorncitaat:F**dback zit in Utrecht of in Rotterdam.
[/offtopic]
Dan vrees ik dat je inderdaad nog even moet sparen... een beetje cd-speler (dubbele natuurlijk) kost toch wel minimaal (zo ongeveer het goedkoopste) zo'n 400 euro... ((trouwens; leuke tip voor je: nu bij F**db*ck DAP 600 D MKII voor 279,- euro! maarja...[V]))citaat:Nou ik heb nu 100 euro dus ik moet sparen
maar ik wil er aardig aan uit gevenComment
-
Als je dat wil, kan dat, maar is niet verplicht. Gewone rookvloeistof ruikt niet zo erg (naar mijn mening), dus kun je dat zo gebruiken.
Welke rookmachine heb je overigens gekocht?Comment
-
-
nee, deze: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=140
Kep m zelf ook (maar van een ander merk, verder identiek) en voor een beginnende drive-in is het echt een goede oplossing. Kan lekker stand-alone z'n gang gaan en eventueel zou je nog een klein programma zelf kunnen inprogrammeren... Maarja, over deze controller gaat al een topic ergens in het licht forum, geloof k.
Comment
-
Is het een id dat je een keer wat gaat lezen op het forum?
je goochelt op deze manier niet echt met je eigen euri...
Staat best een hoop; info...welke sturingen handig zijn...
Mijn advies: maak eens een finacieel plaatje, ga kijken hoeveel klussen je al hebt staan...en laat je hobby lekker een hobby zijn, als je nu hals-over-kop een rookdoos gaat kopen, simpel sturinkje..dan geef ik je op een briefje dat je over een jaar van 90% van je aankopen staat te balen als een stekker!Comment
-
Oke Ik heb een Onderdelen Lijst online staan wat ik nog nodig heb
Kunnen jullie even kijken
wat er nog bij/af moet??
Comment
-
Ik ga met laptop werkencitaat:Geplaatst door djbirdie
Je CD(/platen)-spelers? Lamp voor small mushroom? Waar ga je je licht aan op hangen? (off topic: 2 haken aan t plafond
?)
Er zit een Lamp bij een Muscroom[
]
En ik heb al een lichtstatief
Waar Acht lampen aan kunnen
Bovenste: Parren
Daaronder : EffectenComment
-
Ik zou toch nog in ieder geval 1 cdspeler als back up gebruiken...citaat:Geplaatst door Juriaan
Ik ga met laptop werkencitaat:Geplaatst door djbirdie
Je CD(/platen)-spelers? Lamp voor small mushroom? Waar ga je je licht aan op hangen? (off topic: 2 haken aan t plafond
?)
Er zit een Lamp bij een Muscroom[
]
En ik heb al een lichtstatief
Waar Acht lampen aan kunnen
Bovenste: Parren
Daaronder : Effecten
Ik heb ook wel eens gehad dat de computer het nie deed ds giga klote!
groeten
florisComment

Comment