Welke mengtafel ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Budget ist budget!!! Als die klant niet naar goed advies wil luisteren -het aanschaffen van een duurzaam stukje apparatuur- Dan komt hij volgend jaar wel weer terug, mits je hem hebt gewaarschuwd voor wat er waarschijnlijk te gebeuren staat.

Ik heb niet echt en goed beeld van de prijzen en weet sowieso niet superveel van D.J.meuk, maar Numark heeft wel mixers die okee zijn, komt aardig mee met de Dateqs als je het mij vraagt.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

Als je de eigenaar van de horecagelegeheid er eens goed op wijst dat hij met een budgetmixer over 1 jaar een nieuwe kan kopen, en subtiel uitlegt dat er toch beter voor een kwaliteitsmixer gekozen kan worden. Waar Ruud(bats) al op wees dat er toch al een mp3-systeem(mits legaal) en een denon toch ookal niet echt budget zijn. Kortom, overleg het gewoon met de de eigenaar, of er geen verandering in het budget kan komen, mits hij zin heeft om ieder jaar een nieuwe tafel te kopen, dat vooral om :
      citaat:
      iedereen zit aan de mixert ook mensen die er geen verstand van hebben, en der wil nog wel eens het nodige vocht door de lucht vliegen door welke reden dan ook
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• xtof
        • May 2003
        • 19

Bedankt allemaal voor uw reacties...

TDS : de mp3 systeem is legaal : het is een soort PC met een abonnement en ze krijgen elke week de nieuwe "songs"(weet de nederlandstalig word niet) . Veel cafe's en restaurants in de buurt hebben die systeem. ze betalen voor alles (sabam enz.. ) en de eigenaar moet niet zorgen voor niewe CD te kopen en hij is altijd "up to date" Ze junnen ook de type van muziek kiezen (rock , techno,etc ...) en ze krijgen lijsten akkord (oops weet niet als het korrect nedrlands is :-))

Voor het mengtafel .Zullen ze nog een beetje wachten : de Subbass is dood ... Het was een RCF Systeem met een bandpass sub met 2*10inch in "push/pull" en 4 kleine satellietjes . Na een week-end carnaval waren de 2 woofers van de sub dood.

Zo ze waren al van plan een 2de amp te kopen om het systeem te "bi-ampen", maar nu zal het budget van de mengtafel in de sub moeten gaan.
        OP ACF had een van mijn levrancier (American audio) de sirus sub (uit GLP ) laten horen en het klonk goed. Maar voor long term use en disco weet ik niet. Ze waren niet te duur en er was een zelfs-powered systeem -&gt; minder duur dan ampli +SUB
        iemand een ervaring met dit product ?

Thanx
        Xtof
        Excuseer als ik foutje doet maar ik ben franstalig.

Comment

• embie
          • Mar 2002
          • 83

Zeer handige mixer is :

RM –50 rack mixer
          4 channel preamp mixer – 9 line, 4 phono and 4 mic inputs

3b master EQ with Kill, independent 2ch EQ on Mic channel

Input and output LED level meters

Balanced XLR master out with trim control on backside

199 euro, voor zoveel opties...
          meer info op www.evdv.com

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

citaat:Geplaatst door tds

Als je de eigenaar van de horecagelegeheid er eens goed op wijst dat hij met een budgetmixer over 1 jaar een nieuwe kan kopen, en subtiel uitlegt dat er toch beter voor een kwaliteitsmixer gekozen kan worden. Waar Ruud(bats) al op wees dat er toch al een mp3-systeem(mits legaal) en een denon toch ookal niet echt budget zijn. Kortom, overleg het gewoon met de de eigenaar, of er geen verandering in het budget kan komen, mits hij zin heeft om ieder jaar een nieuwe tafel te kopen, dat vooral om :
            en vertel vooral dat bij een defecte mixer de hele installatie uitvalt. lullig , op zaterdagavond om 23.00 uur...

Comment

Working...