laptop geluidskaart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Hallo,

ik dacht ik laat even weten wat het geworden is, bedankt voor de reacties iedereen maar het is geen van hierboven geworden.
    Ik heb nu een mp3+ gekocht van creative, voor deze prijs kon ik hem echt niet laten liggen (40euro) ik dacht als het niks is dan doe ik hem zo weer terug. Ik stond wel even vreemd te kijken toen bleek dat er nog echt een goed geluidje uit kwam ook. Geluidskaart zelf heb ik aan de binnenkant van mn flightcase vastgezet en de tulpen alvast verbonden met mn dx1000, zo hoef ik dus alleen de laptop in het stroom te prikken en de USB te verbinden, het mooie van dit kaartje vind ik toch het simpele. Stereo RCA in, stereo RCA uit en Spdif (schrijf ik het zo goed?) in en uit, dit is echt een kaartje om aan te bevelen als je niet veel te besteden hebt maar wel goed geluid wilt zonder de hele poespas van dolby surround aansluitingen.

Nou rest alleen nog de vraag: hoe kun je een laptop goed in een 19'' rack vastzetten om hem te vervoeren, tijdens het draaien zelf komt hij op een tafel of een paar flightcases ernaast te staan, het gaat dus puur om het te vervoeren zonder dat je hem sloopt.
    We're ready to party, are you?

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

citaat:Geplaatst door DJ.T

Nou rest alleen nog de vraag: hoe kun je een laptop goed in een 19'' rack vastzetten om hem te vervoeren, tijdens het draaien zelf komt hij op een tafel of een paar flightcases ernaast te staan, het gaat dus puur om het te vervoeren zonder dat je hem sloopt.
      Paar blokken schuim doen wonderen
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

En waar moet ik die blokken schuim dan tussen zetten?
        Gewoon iets van een 19'' laatje ofzo kopen en daar blokken schuim tussen?
        Ik wil hem wel graag in dat rack vervoeren en niet nog een aparte case maken.
        We hebben al zo weinig ruimte in de aanhanger en in die kist is nog een aardig stukje over.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Gewoon in een la bijvoorbeeld ja

en daar dan blokken schuim in leggen zodat ie er mooi inpast.. je kan die schuimmallen bij de beter flightcase boer ook uit laten snijden in het model wat jij wil.
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Datzelfde idee had ik ook al ja, ik dacht alleen dat er misschien ergens iets te krijgen is wat speciaal hiervoor ontworpen is?
            Heb al even op verschillende sites van flightcase bouwers gezocht, maar het enige dat ik ervoor kan vinden zijn gewoon de custommade cases en ik wil het echt in dat rack erbij hebben.
            Denk dat het dus gewoon dat laatje wordt tenzij iemand een ander beter idee heeft?

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Een la'tje voldoet ook hoor... En je hoeft niet op elke cm2 schuim te hebben. Gewoon zorgen dat de labtop niet meer kan bewegen (dus een paar stukkies tegen de zijkanten, een wat groter stukkie op de bodem en een stukkie op de labtop leggen)

Comment

• andy
                • Nov 2003
                • 1

Howdy,

doe soundblaster MP3+, heeft die 2 uitgangen of maar 1?
                IK zoek namelijk een een geluidskaart voor m'n labtop om pcdj aan te sluite op mengpaneel. Maar dan wel elke player aan 1 kanaal, dus 2 in totaal.

Thx.

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

mp3+ heeft helaas maar 1 uitgang, had er ook graag 2 gewilt voor BPM-studio.
                  Dit is alleen een tijdelijke oplossing, goed geluid voor echt geen geld.
                  Je hebt alleen wel nog een sp/dif uit (als ik het zo goed schrijf) misschien kan je dat omzetten naar een 2e kanaal? Dat weet ik nl. miet zeker, iemand anders wel???

Comment

Working...