Welke soort muziek draaien jullie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Yup, denk dat we zo wijzer worden dan door elkaar te gaan vertellen welke muziek we draaien.

citaat:
    En dit wil je een zinnig bericht noemen ?!?
    Het is anders altijd wel makkelijk om ook even je mening met argumenten te onderbouwen.[V]
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door MC Party

Het is anders altijd wel makkelijk om ook even je mening met argumenten te onderbouwen.[V]
      Oke, heb je gelijk in. Maar heb je er wat aan als iemand zegt dat hij op een voetbal club alleen maar apres ski gedraaid heeft en dat iedereen het te gek vond ???

Dat ze het op de ene club/plaats helemaal te gek vinden betekend niet dat ze dat ergens anders ook vinden. Kijk gewoon wat de avond brengt en stem daar je muziek op af. Tuurlijk moet je je wel proberen te houden aan eventueele afspraken die voorafgaande aan het feest, zijn gemaakt over de muziek keuze. Maar zorg in ieder geval dat je genoeg van alles hebt als er geen duidelijke afspraken over de te draaien muziek zijn gemaakt en kijk dan waar het publiek op reageerd.

Ik hoor het wel als er mensen zijn die het niet me eens zijn ( en die zijn er genoeg !!!!!!!!)
      Is weer terug !

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Ik zelf ben zo goed als all-round.
        Heb altijd van alles bij me: oldies, hip-hop, top-40, trance, club, dance, r&b, noem t maar op!

Heb alleen een gigantische hekel aan: Schlager, volksmuziek en K3

btw: ooit iemand minimal-music geluisterd? Hebben we het nu op school over met een stagiere van het Conservatorium, omdat componist Steve Reich daar nu 2 weken of zo is. Best kicke muziek!!!

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Ik draai alles, als de tent maar uit zijn dank gaat, en ik stem idd in met de opmerking het publiek wilt verrast worden, en dat maakt het net zo leuk, probeer maar weers elke week met een nieuw nummer te komen, en dan bedoel ik nieuw in de zin van, het publiek kent het nog niet, niet nieuw van het is net 2 uurtjes oud.

mvg
          ERC

Comment

• MC Party
            • Sep 2003
            • 481

citaat:Oke, heb je gelijk in. Maar heb je er wat aan als iemand zegt dat hij op een voetbal club alleen maar apres ski gedraaid heeft en dat iedereen het te gek vond ???
            Lees eerst de tekst eens even goed door wil je.
            (Ging het in een ander topic ook al niet over goed lezen?)

Martin
            Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• DjDiego
              • Dec 2003
              • 9

Zal eens mee doen, ik draai voornamelijk een combinatie tussen Hardhouse/style en techhouse. En dan meestal redelijk stevig dus 8% pitch is geen echte uitzondering. Ik heb in het verleden veel clubhouse gedraaid en dat is nog steeds wel een beetje favoriet maar 2 muziekstijlen er op na houden met vinyl is een dure hobby.

Met onze drive-inn (waar de meeste zich op dit forum op toeleggen geloof ik) draaien we eigelijk alles wel. Klant is koning! We proberen wel verassend te zijn dus bijv. op een schoolfeest een oud nummer als schuifelnummer (het bestaat gewoon nog steeds, het schuifelen ) draaien. REM - every body hurts is een echte aanrader

Met het record label dat ik aan het opzetten ben zal zich vooral toeleggen op de hardere hardstyle (soort TUFFstuff)

dus eigelijk draai ik persoonlijk alles wel, al gaat mijn voorkeur uit naar het harder werk.
              Cs-overflow *live the experience* www.cs-overflow.com

Comment

• dj galaxie
                • Jan 2004
                • 2

compleet allround, rock, disco, wave, 70s, 80s, 60s, techno, hiphop, rap, r&b, triphop, breakbeats, jungle, drum 'n bass, house, grunge, ska, gothic..

liever niet: nederlandstalig (tenzij rock of classic, bv. doe maar of gorki ofzo)

zeker niet: skihut, commerciƫle top40-troep of op plaat gezette domheid a la 'sex met die blonde' e.d.

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

citaat:Geplaatst door dj galaxie

zeker niet: skihut, commerciƫle top40-troep of op plaat gezette domheid a la 'sex met die blonde' e.d.
                  EN wa doe je als de klant het vraagt [)][)]
                  Toch draaien zeker

sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...