imq vs denon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

imq vs denon

hallo,iemand die ik ken wil een cd speler gaan kopen
    ofwel een denon 4000 of een imq stage line cd380dj
    is niet voor verhuur,maar voor thuisgebruik en nu en dan een feestje of fuif
    wat zouden jullie doen?
    vriendelijke groeten
    jeffrey
    ps :voordelen en nadelen van imq,denon heb ik zelf (2600f)

• DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Ik zou echt voor denon gaan, dit staat sowieso veel beter bekend en is naar mijn idee ook een stuk meer kwaliteit, heb zelf nog nooit met de stage line gewerkt, maar wel met veel andere spelers waaronder deze denon en vind denon nog steeds het beste. Ik hoor eigenlijk nooit (positieve/negatieve) verhalen over stage line, dit hoeft natuurlijk niets te betekenen maar lijkt mij wel een reden hebben.

DJ.T Was Here
    We're ready to party, are you?

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Op zich voor thuis kan je goed dat Stageline spul gebruiken, maar het que-en en pitchen gaat op die Denon net effe wat strakker.

Ander voordeel van een Denon is dat je zo'n ding jaren later nog steeds kan verkopen omdat ze gewild zijn.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Stage Line koop je bij de Whekamp. Denon bij de proaudio dealer.
        Erg groot kwaliteits verschil. Niet te vergelijken.

Als je deze 2 tegen over elkaar zet: Denon. Duidelijk.

---------------------------------------
        Maar mijn studio is bijna af! (met Protools)

Comment

• Rieske
          • Aug 2002
          • 544

Je kunt appels niet met peren vergelijken

Enkele voorbeelden;[list][*]Een Lada met een Mercedes[*]56K modem met ADSL[*]Een blonde met een donkere...[/list]

Life is what you make it

Comment

• cobi
            • Aug 2002
            • 1083

citaat:
            Je kunt appels niet met peren vergelijken

Enkele voorbeelden;[list][*]Een Lada met een Mercedes[*]56K modem met ADSL[*]Een blonde met een donkere...[/list]

Ja en? Als een cd speler 2x zo duur is, mag iemand zicht toch wel afvragen waarom dat zo is? En wat er dan beter is aan de duurdere Denon?

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• WTT
              • Feb 2002
              • 158

Dat er bij DENON over nagedacht is (dat kost geld)
              En dat stage line een beetje copieert en niet nadenkt (dat kost de helft)

En tja dat denon dan de plank wel is mis slaat dat kan gebeuren maar Denon blijft toch 10x beter dan stage line en pioneer is weer beter dan tja Appels met Peren

WTT rentals
              WTT rentals

Comment

• PowerSound
                • Nov 2001
                • 1892

citaat:
                Dat er bij DENON over nagedacht is (dat kost geld)
                En dat stage line een beetje copieert en niet nadenkt (dat kost de helft)

En tja dat denon dan de plank wel is mis slaat dat kan gebeuren maar Denon blijft toch 10x beter dan stage line en pioneer is weer beter dan tja Appels met Peren

WTT rentals
                Ah nee hé maat, ni beginnen weer, t'is hier IMQ vs DENON, haal aub niet Pioneer naar boven !

Olé olé, kheb nu een punt bé éh! (en Labhorns)
                PSL Bvba powered by
                L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                Yahama LS9-32 / MC7L-48
                Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• MatthiasB
                  • May 2003
                  • 674

hmmm. ik moet zeggen dak van mijn denon wel content ben maar ik heb hier ook een jb staan en tja zo enorm veel versil zit daar nu ook weer niet op. ik denk dat je bij denon ook wel fameus meer betaald voor de merknaam

al ooit een denon dn 2000 mk2 opengedaan en daarnaast een jb gelegd wel zeg me is alle verschillen ??????

kwa klankkwaliteit is de denon wel iets beter da moet ik wel toegeven maar voor de rest ????????????

t'leven is duur verdomme
                  NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• reflection
                    • Mar 2002
                    • 413

nouw dat een stageline, soundlab, jb systems zeker niet zo goed schockbestendig zijn, dat een denon iets sneller start en niet eerst 5 seconden gaat denken wat ie zal gaan doen

een denon is ook veel fijner in cue want je kunt per minuut zoeken en bij soundlab jb enz enz niet, daar zoek je per versnelde seconde.

je betaald inderdaad ook voor het merk maar op mn cdlade's na ben ik heel blij met mn denon. draai wel vaker met een jb of sounlab bij anderen maar die zijn zeker niet zo fijn(dus ligt niet aan gewenning)

In tilburg is het te doen!!
                    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• MatthiasB
                      • May 2003
                      • 674

dit is het schijnt wel een frequent optrendent probleem he met die cd laden de mijne zijn zelf al vervangen geweest

t'leven is duur verdomme
                      NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• reflection
                        • Mar 2002
                        • 413

jah..ik stoote er zacht tegen aan en de tandwielen en lade waren kapot..dat was minder. en de reparatie kosten waren 110euro en de arbeidskosten waren maar half gerekend want de indicatie was 110

In tilburg is het te doen!!
                        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

Working...